Kunnen mannen echt tot aan 't plafond schieten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We waren goed voorbereid, dus duimstok was mee.
Als je het goed wil doen moet ook zo'n speciale boa lamp gebruiken. Ook het kleinste spettertje telt mee.

Je kan de afstand meten, maar gezien het grote aantal viezerikken (incl ondergetekende) zouden een meting kunnen doen van de besmeurde oppervlakte. Mischien is de afstand beperkt tot een meter, maar dan wel een meter naar links en rechts. Met wat wiskunde uit het elementair onderwijs reken je zo de oppervlakte uit.
Nu nog een melding van een collega wandelaar die een deur uit sponingen spoot, of een ruit aan diggelen.
 
Toen ik nog n jonge god was (in de tijd van de guldens) heb ik mezelf wel een per ongeluk een ongewilde proteine shake gegeven... sinds ik een pa draag is de afstand gedecimeerd.... totdat enige tijd geleden een creatieve dvp (MRS) de piercing eruit haalde, haar pink in de duitse helm frommelde met de vraag of op commando het langs de zijkant onder druk een eindje eruit kon spuiten met een glas in de aanslag.......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan