Kunnen mannen echt tot aan 't plafond schieten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat er ook ferm is, is een "carambole". Gelijk van die platte stenen over het wateroppervlak gooien, en die springen dan verder.
Stel, je ben aan een goede selfservice bezig, met het nodige visuele materiaal.
Op het moment supreme houd ge uw doekske klaar, maar door het effect ketst uw lading af, en belandt ergens anders en kunt ge beginnen kuisen :D
 
Wat er ook ferm is, is een "carambole". Gelijk van die platte stenen over het wateroppervlak gooien, en die springen dan verder.
Stel, je ben aan een goede selfservice bezig, met het nodige visuele materiaal.
Op het moment supreme houd ge uw doekske klaar, maar door het effect ketst uw lading af, en belandt ergens anders en kunt ge beginnen kuisen :D
Ja behoorlijk irritant weet ik uit ervaring 🤣
 
Ik heb bij een tantra massage zo eens in mijn eigen oog gespoten. Al een geluk is de ontlading niet telkens zo spectaculair.. want heb toen wel eventjes gevloekt op mijzelf.😄
 
Ik heb er geen controle over of het nou echt spuit of eruit drupt, maar volgens mij kan je wel je "spuitspier" trainen.
Misschien lastig uit te leggen aan de dames, maar ik heb hem zelf getraind. Dat is het spiertje waarmee je je lul 'oppompt'. Mannen snappen wel wat ik bedoel.
Ik maak hem stijf en gebruik het spiertje waardoor je je spier traint en meer controle krijgt. Los van het spuiten kan je het ook heerlijk gebruiken tijdens de sex.
Ik heb er zoveel controle over inmiddels dat ik hem flink aan kan spannen en hij 'schokt'. Als een dame aan het pijpen is en hem weer in haar mond wil nemen span ik even aan zodat hij verspringt en ze hem niet in haar mond kan nemen en moet mikken haha. Er is niet 1 dvp geweest die hier niet om kan lachen, het tovert een mooie glimlach op gezichten.
Daarnaast is het bij het neuken ook lekker. Soms stop ik en span ik hem even aan; dan wordt je lul groter en voelt ze een 'pompgevoel' die je normaal gesproken hebt bij het klaarkomen (maar je komt niet klaar maar spant gewoon je spier aan).
Dames vinden dit helemaal geweldig en erg lekker ook. Beetje afgedwaald maar goed.
 
Het plafond witten, nee dat is iets te hoog gegrepen. Net als sommige anderen heb ik wel eens in mijn eigen oog gespoten, daarnaast ook wel eens over mijn hoofd heen een paar klodders tegen de muur achter het bed.

Bij een dame heb ik een keer zittend tussen haar benen (na neuken in missio) per ongeluk een paar klodders op haar gezicht gedeponeerd (waar het eigenlijk mijn bedoeling was om op haar buik en borsten te spuiten). Ik heb toen wel even een doekje voor haar gepakt en geholpen om het op te kuisen.
 
ik schiet eigenlijk altijd naar voren ipv naar achteren dus mijn eigen nek/gezicht/oog raken is geen optie. Ik zit dan meestal (als ik niet neuk), dus ik schiet de ruimte in, niet op mezelf.

Maar als ik het goed begrijp liggen jullie onderuit op de bank en zijn jullie te lui om even in zit/sta-stand te gaan, maar blijven jullie liggen en sijpelen jullie dus over jullie eigen buik heen of schieten jullie net wat verder dan eigenlijk gewenst is in die positie. 🤣
 
ik schiet eigenlijk altijd naar voren ipv naar achteren dus mijn eigen nek/gezicht/oog raken is geen optie. Ik zit dan meestal (als ik niet neuk), dus ik schiet de ruimte in, niet op mezelf.

Maar als ik het goed begrijp liggen jullie onderuit op de bank en zijn jullie te lui om even in zit/sta-stand te gaan, maar blijven jullie liggen en sijpelen jullie dus over jullie eigen buik heen of schieten jullie net wat verder dan eigenlijk gewenst is in die positie. 🤣
Not me.... Ik schiet ook altijd in de ruimte. Veelal op een tafel..... Kan je goed nagaan hoe groot de buit is. Maar ook al gespoten op het behang, op een zonnebank, in jacuzzi, zwembaden, veel spoelbakken onveilig gemaakt ook.
 
Ik spuit ook eerder horizontaal dan verticaal, omdat de dame meestal mijn slang van haar af richt. Hierdoor heb ik al eens net niet in mijn eigen gezicht gespoten, maar meestal komen de eerste klodders net iets minder ver en soms ook naast mijn eigen lichaam terecht.
 
Het plafond niet maar in mijn jonge jaren heb ik onbedoeld wel eens iemands muur gewit toen ik haar "spuit maar over me heen" tot mijn eigen verbijstering net iets te letterlijk tot uitvoer bracht.
 
Laatst bewerkt:
Not me.... Ik schiet ook altijd in de ruimte. Veelal op een tafel..... Kan je goed nagaan hoe groot de buit is. Maar ook al gespoten op het behang, op een zonnebank, in jacuzzi, zwembaden, veel spoelbakken onveilig gemaakt ook.
In zwembaden is het doorgaans niet de bedoeling dat je er in plast, poept of ejaculeert. 😂

Tenzij het je privé zwembad is, maar dan moet je het ook weer zelf reinigen.
 
ik heb wel eens in mij eigen haren geschoten , en ik snap de dames wel. het is een ontieglijke plakzooi dan 😅

Herinner mij ook dat ik eens werd afgetrokken en het hoofd van het meisje lag op mijn borst . Spuiten enflop op haar gezicht en in haar oog. beetje fout gemikt maar het spul schijnt te branden .. Wist niet dat ik accuzuur spoot 😂
 
ik heb wel eens in mij eigen haren geschoten , en ik snap de dames wel. het is een ontieglijke plakzooi dan 😅

Herinner mij ook dat ik eens werd afgetrokken en het hoofd van het meisje lag op mijn borst . Spuiten enflop op haar gezicht en in haar oog. beetje fout gemikt maar het spul schijnt te branden .. Wist niet dat ik accuzuur spoot 😂
In jouw geval melkzuur. 😉😄
 
Er zitten wel een paar memorabele keren tussen..
Leeftijd maakt eigenlijk nog niet zoveel uit..
Mate van opwinding wel.. En hoe lang je vol kunt houden..
Bij Siberische Monique van een aantal jaren geleden..
Half uur als 'feeler' geboekt.. Just to be safe.. En ofdat ze dus echt wel zo was als op de foto's.. Dag of 3 gun in zijn holster gehouden.. Dus vol magazijn
Die meid was zo gigantisch lekker en geil.. Die zoog zowat mijn lul eraf.. Vervolgens nog vanalles uitgevreten met der.. En telkens met neuken kunnen uitstellen.
Van missio naar doggy naar lepeltje lepeltje.. Had dat nog wel een half uur vol kunnen houden.. Wat langer tongen met haar en langer beffen etc..
Maar ik zat op een gegeven moment krap aan de tijd.. En met een condoom vol voorvocht..
Facial mocht niet (toen niet)... Maar 'tits is good, joe kam on mai tits'.. Op mijn knieën naast haar gaan zitten, ter hoogte van haar geweldige boezem.. Haar linker arm tussen mijn benen door.. Zachtjes knijpen in mijn linkerbil.. Rechterhand op mijn schaambeen..
Duurde nog geen 10 seconden of ik voelde nu de champagne opkomen.. Zachtjes trok ik aan mijn gun.. 'here we go', zei ik.. En mevrouw ging er voor liggen..
Het zweet gutste van mijn kop af, en ik schoot 4 dikke stralen over haar jetsers.. De eerste landde op haar rechter schouder en het bed..zag een klodder gewoon afketsen op haar, net een kogel
De rest over haar tieten en nek..
Ik gromde gewoon.. Was een oerknal
WOW!, 'joe wur foel.. Det was a lat'.. (in steenkolen Engels met geil, geil, geil Russisch accent)
Zei ze.. Was best wel trots toen..
De rest van de dag met een flinke smile op mijn gezicht rond gelopen
Zoiets gebeurt ook geen 10x in je leven..
Was een combinatie van een dame die lekker was.. Knettergek.. Volle zak.. En lang vol kunnen houden.. Wat soms ook niet te doen is..
De week erop terug gegaan en dik over gedaan met haar.. En 2x geknald toen..
 
Het plafond is toch net wat te hoog gegrepen...

Maar een tien jaar geleden was ik op een kleinere gangbang: 2 dames en een zestal heren. Niet echt bijzonder (ik ben zelfs de namen vergeten). Een tweetal keren komen tijdens de drie uren van de gb. De ballen niet helemaal leeg dus maar op het einde was er nog een bukkake shower. Stonden we rond de dames en het was de bedoeling hen onder te spuiten.
Ik vond dat ergens toch wel geil en ik slaagde erin best nog wat te produceren en met de nodige kracht te lossen. Helaas miste ik de dames en raakte ik een collega frontaal ter hoogte van zijn buik o_O.
Uiteraard uitgebreide verontschuldigingen maar gelukkig tilde hij er niet zwaar aan.
 
De mate van opwinding is een factor + in combinatie met een juist getimede manuele neerwaartse beweging (vernauwen van de plasbuis) zal zorgen voor een heuse explosieve climax. Horizontaal kan zeker tot een meter ver. Maar om zwaartekracht te overwinnen en plafond te raken, absoluut niet.
 
tot het plafond schieten is idd een HOAX., die verdomde zwaartekracht ook.

horizontaal schoot ik wel eens tot 1 1/2 meter in mijn jongere jaren, waardoor de smurrie van de muur afdroop.. of ergens in de haren van de dame terecht kwam vanuit doggy style positie.
 
Niet tot het plafond, maar wel op het eigen gezicht. Gebeurt wel eens met een massage met handmatig hp. Je ligt op je rug en de dame richt (express?) op je gezicht. Vind dat zo irritant, ik hou dan ook mijn hand voor mijn gezicht.
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Dame adverteerde met 'cum in face'...bleek dus in de praktijk mijn eigen face te zijn 🤣

Ook een keer een trio, waarbij ik een dame op zijn hondjes nam terwijl zij de andere dame tongzoende. Die andere dame zat dus bij haar gezicht. Ik mocht het afmaken door over haar (dame 1) kontje af te trekken, maar in mijn enthousiasme spoot ik over haar heen in het oog van dame 2, die dus voor haar zat. We waren alledrie best onder de indruk.

Dus wat zal het zijn? Misschien geen meter, maar toch zeker een ruime 80cm denk ik.
 
Bij een dame waar ik vaak kwam hadden we op enig moment een weddenschap. Zij verder squirten of ik verder spuiten. We wisten dat het close zou worden omdat we bij elkaar altijd goeie hoogtepunten hadden.
Helaas voor mij kwam zij 13 centimeter verder en koste het mij een goede fles wijn, die we dan wel weer samen lekker hebben opgedronken.
Voor de statistici: ik kwam 93 centimeter en zij 106 centimeter.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan