Kut-avond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind een klein cadeautje wel prettig maar respect en hygiëne van de klant, het duidelijk kunnen communiceren en boeiende gesprekken belangrijker. Ik zou me niet onzeker voelen als DVP en mij afvragen of ik ernaar uit moet kijken dat hij niet verliefd op mij wordt. Hoe dan ook kan ik altijd beslissen dat ik hem geen daaropvolgende date wil gunnen. Maar, ik zat in dit vak niet om rijk te worden en niet omdat ik in geldnood zat dus je kunt mijn situatie hoogstwaarschijnlijk niet vergelijken met (misschien) 99% van de DVPs.

Als je een afspraak in wil plannen of beginnen met een enorm vraagteken of je als een loser overkomt, loop je al een grote kans dat je op doe dag zelf overkomt als erg onzeker. Een cadeau of niet, kan het niet meer schelen. De beste optie zou zijn: doe gewoon wat je prettig vindt. Als DVP, geef ik heel snel aan dat ik het contract zal verbreken zodra ik weet dat hij verliefd op mij is. Een bos bloemen en een fles wijn zouden geen kwaad kunnen zijn, los van wat de klant zegt en hoe hij zich gedraagt.
 
Wat vinden de dames van heren die een cadeautje mee nemen? Graag een eerlijk antwoord.
Ik heb wel een klein beetje het gevoel wat Deugnietje ook heeft? Aan de andere kant als je je daar fijn bij voelt om een kleine attentie mee te nemen, waarom niet. Alleen zou ik het zelf niet zo gauw doen bij een dvp, wel ben een "reguliere" afspraak.
Mijn specifieke vraag aan de dames is, kom je niet als een loser over, en verlies je wellicht de regie over de " date" als je dit doet.

Ik weet wel van een paar dames dat een aantal van hun klanten de gewoonte hebben/hadden om (regelmatig) een bloemetje mee te nemen. Voor zover zij mij vertelde/ik kon inschatten uit toon/mimic/verhaal/etc, werd het daadwerkelijk positief ontvangen als iig blijk van waardering/stukje mannelijke hoffelijkheid (zelf nadat ik er 'wat lacherig' over deed; dingen als "lief", "goede manieren" etc).

Persoonlijk zou ik wel stellen dat het 'beter is' de 1e x dat je een dvp 'date' niet meteen 'wat dan ook' mee te nemen; voordat ze enig moeite heeft gedaan anders dan je te ontmoeten 'verdient' ze al een bloemetje (of whatever). Begrijp de gedachte achter de laatste vraag van @Rony80 zeker wel!

Neem overgens genoeg briefjes mee om mijzelf geenzins bezwaard te voelen verder met lege handen te komen. Maar uiteindelijk als je jezelf lekkerder/fijner erbij voelt uiteraard gewoon doen. Weet vrij zeker dat het merendeel van de dvps (of vrouwen in general) het id basis wel kan waarderen (als het ipc gwn neerkomt op 'galant' of 'als een dame' behandelen, maar zou wel uitkijken voor over-doing-it)
 
Ik vind het ook bijzonder voor de eerste keer hoor. Ik bedoel, het is business he. Zij verkoopt haar sexservice en jij koopt het. Meer hoef je er niet van te maken. Als jij er meer van wil maken moet je op zoek naar een vrouw/vriendin.
En los daarvan kan je best wel je hersens gebruiken en je inbeelden wat er gebeurt als ieder dvp van ieder klant een bos bloemen of een doos chocola krijgt. Die zit dan aan het einde van de dag met 10 bos bloemen in haar kamer of 10 dozen chocola waar ze niks mee kan. Vind jij dat logisch en prettig voor een dvp? En het is echt niet zo dat een doos chocola je meteen hoffelijk maakt oid. Een oprechte vraag hoe het met haar is, op tijd komen, er hygienisch en verzorgd bijlopen, duidelijk zijn in je wensen, een liefdevolle kus etc. doet veel meer lijkt me.
Ik heb alleen maar lingerie gekocht voor een dame omdat ik dat zelf ook prettig vind en voor een prive-ontvangst dame waar ik al vaker kwam af en toe een doos Ferrero's. Maar sporadisch en omdat ons relatie warmer was en ik wist dat ze het lekker vond. Bij een eerste date zou ik dit eerlijk gezegd absoluut niet doen.
 
Een flesje wijn gaat altijd wel op hoor. :)
Juist bij een eerste date is het een leuke ijsbreker. Al die andere zaken, zoals verzorgd en respectvol zijn lijken mij niet meer dan logisch eerlijk gezegd.
 
Omdat het kennelijk zoveel gevoelens oproept, een paar dingen.
Op de black/white list zag ik dat veel van de opmerkingen over mij melding maakten van 'bloemetje met een smiley. Kennelijk wordt het op prijs gesteld en als wetenswaardige of relevante info gezien.
Respect tonen etc heeft enige tijd nodig. Dat maak je niet gelijk duidelijk bij binnenkomst. Ik denk dat als iemand met een klein cadeautje aankomt gelijk duidelijk is dat je niet alleen komt om de dame plat te neuken.
Hoeveel bloemen ze heeft gekregen, maakt niet uit, het gaat om het gebaar. En, je moet het zelf leuk vinden om iets te geven en er niets voor terug verwachten, dat is de kern van iets 'geven'. In mijn ogen. IK vind het leuk om te doen. En godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde. Doen jullie lekker wat jullie prettig vinden. Ik zal er ook geen conclusies aan verbinden.
Ik ben niet op zoek naar een relatie bij een dvp, heb dat al geprobeerd en heb niet de behoefte dat nog eens te proberen.
De mensen die bezoek dvp vergelijken met tandarts etc... Al die mensen nemen nooit mijn lul in hun mond. Dat is nogal een verschil. Vind ik. Doet een mooie tandartsassistente dat ooit wel, dan krijgt ze de volgende keer - wie weet - ook een bloemetje ;)
 
Omdat het kennelijk zoveel gevoelens oproept, een paar dingen.
Op de black/white list zag ik dat veel van de opmerkingen over mij melding maakten van 'bloemetje met een smiley. Kennelijk wordt het op prijs gesteld en als wetenswaardige of relevante info gezien.
Respect tonen etc heeft enige tijd nodig. Dat maak je niet gelijk duidelijk bij binnenkomst. Ik denk dat als iemand met een klein cadeautje aankomt gelijk duidelijk is dat je niet alleen komt om de dame plat te neuken.
Hoeveel bloemen ze heeft gekregen, maakt niet uit, het gaat om het gebaar. En, je moet het zelf leuk vinden om iets te geven en er niets voor terug verwachten, dat is de kern van iets 'geven'. In mijn ogen. IK vind het leuk om te doen. En godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde. Doen jullie lekker wat jullie prettig vinden. Ik zal er ook geen conclusies aan verbinden.
Ik ben niet op zoek naar een relatie bij een dvp, heb dat al geprobeerd en heb niet de behoefte dat nog eens te proberen.
De mensen die bezoek dvp vergelijken met tandarts etc... Al die mensen nemen nooit mijn lul in hun mond. Dat is nogal een verschil. Vind ik. Doet een mooie tandartsassistente dat ooit wel, dan krijgt ze de volgende keer - wie weet - ook een bloemetje ;)

Respect kan je zeker tonen bij binnenkomst, zelfs ruim voor binnenkomst. Een vriendelijke glimlach/knipoog op het moment dat je naar haar raam toeloopt of duidelijk en respectvol communiceren over de app bij prive-ontvangst zijn al tekenen voordat je uberhaupt binnen bent.
Op tijd komen is een tweede. Er verzorgd en hygienisch uitzien is een derde. En dan ben je net binnen en is de daad niet eens begonnen.
En een oprecht babbeltje en leuke kennismaking is ook nog een vierde en ook dan ben je nog niet begonnen met de daad.

En hoeveel bloemen ze heeft gekregen maakt zeker uit. Zij is degene die het allemaal moet opruimen. Als ze dat consequent moet doen gaat ze het zeker niet fijn vinden. En nogmaals, een bloemetje krijgen van een man die vaste klant is en waar je een tijdlang mee leuk hebt gepraat is wat anders dan een wildvreemde die bij zijn eerste afspraak al meteen een bloemetje geeft. Zonder dat hij ook maar een woord met je heeft gesproken.
Ik denk eerlijk gezegd dat jij er (in je onderbewustzijn) wel iets terug voor verwacht. Je noemt ijs breken etc., ik denk dat je simpelweg een beter service terug verwacht en dat je dat zelf niet wil toegeven, maar dat is mijn perceptie.

En tsjah, de vergelijking met een tandarts is zo krom nog niet. Zij leveren beide een service waar je voor betaalt (of jouw zorgverzekering).
De dvp geeft jou haar service niet om jouw bloemetje die ze weggooit de avond nadat jij weg bent geweest. Zij geeft jou haar service omdat je haar betaalt.
 
Ik heb het niet over raamdames. Die bezoek ik zelden tot nooit meer.
En ik verwacht niets terug. Geef ook zeker niet altijd een bloemetje, Kan van alles zijn. Als ik een dame beter ken, kan het iets op maat zijn. Ik vind het gewoon zelf leuk. En wordt het een waardeloze date, dan zal ik ws balen van het geld, maar nooit van het cadeautje. Er is niets mis mee om af en toe gewoon iets aardigs te doen, zonder er iets voor terug te verwachten. Meer dan dat is het niet. Als ik al op iets hoop, dan is het een glimlach. En ik hoop uiteraard altijd dat de date prettig is. En als dat presentje een verschil zou maken,dan is dat mooi meegenomen.
 
Ik vind het af en toe ook leuk om iets te geven. Maar inderdaad nooit de eerste keer. Misschien na een aantal keren als je iets meer van de persoon weet. Dan kan je ook iets persoonlijkers dan bloemen, wijn of chocola geven. Ik heb wel eens een soort verrassingspakket gegeven aan een dame die ik goed kende. Met allemaal kleine kadootjes. Kostte niet meer dan 25 euro allemaal bij elkaar en was heel leuk om te doen. Dame was super verrast. Het was een adres beetje op in een buitengebied met een landwinkel. Kreeg ik allemaal melk vers van de koe. Kaas en boter de volgende keer. Ze had zelfs koekjes voor me gebakken. Dat zijn leuke dingen en maakt het contact ook fijner. Je moet iemand er wel beter voor kennen. Daar zou ik de 1e keer niets geven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan