Kut verhaal anulatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15191

Vaste klant
DVP
132
23/08/22
349
Weer een leuke ervaring erbij ,in verleden was er een klant die berichte via wastap met veel bla bla en hoe mooi hij de fotos wel vont tot en alle dagen berichte met bla bla bla tot er een afspraak volgende leuk ,dag van de date smorgens nog even appen adres door gestuurd mooi tot straks ! Ni dus even wachten en naar toe bellen geen gehoor dag later sorry kon niet komen ongeluk gehad op de snelweg met een vrachtwagen Oeps !! Foto gestuurd echter geen vrachtwagen op te zien en al zeker niet op de snelweg ! Kut verhaal blokkeren die kerel ! Nu 3 dagen geleden een sms of ik heb geblockt had op wastap !? Ja klopt verhaaltje gedaan weer bla bla bla. Krijg aub een her kansing wil zo graag komen ! Ik weet veel te goed is goed afspraak gemaakt voor 3 dagen laten alle dagen weer berichte met bla bla bla. Zie het echt zitten voor maandag. Jij ook???tuurlijk altijd ! Wat denk je net een bericht van die klant sorry kan morgen niet door gaan!! Hou u vast MIJN SCHOONMOEDER WORD MORGEN BEGRAVEN!!!! Nou heb al veel lul verhaaltjes gehoord van annulaties maar dit is wel de top!! Tenzij je in Nederland van daag dood valt en morgen word begraven .... Ik was Michien goed gelovig of vergeving gezind maar jongens straks geloof je niemand nog als er een annulatie komt wat natuurlijk altijd kan geen probleem maar geloven die kerels hun eigen verhaaltjes nog?of denken ze dat wij allemaal debielen zijn .
 
Weer een leuke ervaring erbij ,in verleden was er een klant die berichte via wastap met veel bla bla en hoe mooi hij de fotos wel vont tot en alle dagen berichte met bla bla bla tot er een afspraak volgende leuk ,dag van de date smorgens nog even appen adres door gestuurd mooi tot straks ! Ni dus even wachten en naar toe bellen geen gehoor dag later sorry kon niet komen ongeluk gehad op de snelweg met een vrachtwagen Oeps !! Foto gestuurd echter geen vrachtwagen op te zien en al zeker niet op de snelweg ! Kut verhaal blokkeren die kerel ! Nu 3 dagen geleden een sms of ik heb geblockt had op wastap !? Ja klopt verhaaltje gedaan weer bla bla bla. Krijg aub een her kansing wil zo graag komen ! Ik weet veel te goed is goed afspraak gemaakt voor 3 dagen laten alle dagen weer berichte met bla bla bla. Zie het echt zitten voor maandag. Jij ook???tuurlijk altijd ! Wat denk je net een bericht van die klant sorry kan morgen niet door gaan!! Hou u vast MIJN SCHOONMOEDER WORD MORGEN BEGRAVEN!!!! Nou heb al veel lul verhaaltjes gehoord van annulaties maar dit is wel de top!! Tenzij je in Nederland van daag dood valt en morgen word begraven .... Ik was Michien goed gelovig of vergeving gezind maar jongens straks geloof je niemand nog als er een annulatie komt wat natuurlijk altijd kan geen probleem maar geloven die kerels hun eigen verhaaltjes nog?of denken ze dat wij allemaal debielen zijn .
Misschien was die klant wel bang dat ze weer ontwaakte en heeft hij ze daarom zo snel mogelijk begraven.
Ik kan me daar nog wel wat bij voorstellen 😜😂
 
Klote verhaal natuurlijk, maar als je iemand die je nog niet kent een tweede kans gunt kan er ook een tweede mislukking volgen. Als wandelaar krijgt een dame bij mij een eerste kans en als je die op wat voor een manier dan ook verprutst, dan is het gelijk over. Iets met een ezel en een steen.
Ik snap dat geld belangrijk is als inkomstenbron, maar blijf vooral bij jezelf.
 
Volgens mij wordt je inderdaad gewoon steeds in de zeik genomen. Hoe kwader jij er om wordt hoe meer lol z'n droeftoeter er van heeft. Hier teruglezen zal ook wel weer een kick geven.
Kom met mooie, geile succesvolle verhalen hier en je zal ook meer van zulke date's krijgen. Nu leest er misschien weer ééntje die het leuk vind om je in de maling te nemen. Echt totaal negeren, hoe moeilijk het ook is.
 
Laatst bewerkt:
Tja!! van de week ,voor de derde keer bij de zelfde dame afgemeld.
Plotseling ziek worden kind,thuis op de bank in slaap vallen dus te laat voor de afspraak en nu auto pech.
Dus heeft ze mij (vriendelijk geblokkeerd).
Ik zou het zelf ook niet geloven.
Je kunt haar als je niet komt opdagen toch via bank, Paypal, Tikkie e.d. gewoon de volle mep betalen? Dan red je je eer in elk geval.
 
Ik zie op je site dat je ook mensen met beperkingen ontvangt, waaronder cognitieve en neurologische beperkingen. Ik denk dat je er eentje aan de lijn had. Verder wel echt vagina ... ik bedoel kut, ja.
 
Volgens mij wordt je inderdaad gewoon steeds in de zeik genomen. Hoe kwader jij er om wordt hoe meer lol z'n droeftoeter er van heeft. Hier teruglezen zal ook wel weer een kick geven.
Kom met mooi geile succesvolle verhalen hier en je zal ook meer van zulke date's krijgen. Nu leest er misschien weer ééntje die het leuk vind om je in de maling te nemen. Echt totaal negeren, hoe moeilijk het ook is.
dit, jouw reactie Veronique is begrijpelijk maar wel bij uitstek een reactie die trollen hilarisch zullen vinden... volgens mij kan je zomaar het doelwit zijn van grappenmakers
 
Aan Veronique. Om je leed enigszins te verzachten
Wij als heer hebben hier ook mee te maken hoor.
Afspraakje inplannen met een dame. Dan vrij regelmatig ge-appt worden met ohh leuk, zo'n zin, bla bla, waar blijf je, etc etc.
Om vervolgens 5 min voor tijd te horen krijgen van …" nou schat draai maar om hoor want ……"
Heel leuk als je aardig wat km's erop hebt zitten.
Dan is het voor mij gelijk afgedaan.
 
Ik wandel al zo'n 40 jaar. En in al die jaren heb ik slechts drie keer een afspraak moeten annuleren. En daar is nooit enige negatieve reactie op gekomen. Het was wel steeds bij dames bij wie ik al vaak geweest was. Dus die geloofden me wel met mijn annulatieverhaal. Een van die drie keer was het eigenlijk geen annulmatie, maar was ik het gewoon even vergeten. Ik heb me daarna verontschuldigd bij de dame en daarmee was voor haar was het probleem meteen vergeten en voorbij.
Het voordeel als je elkaar wat beter kent en vertrouwen kunt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan