2 maal annuleren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15191

Vaste klant
DVP
132
23/08/22
349
Vandaag nog eens de eerste prijs gisteren afspraak met nieuwe klant. 10 minuten voor de afspraak sorry ga het niet halen !! Ok vermoed dat je dat ook eerder weet dan 10 min voor de afspraak kan ik deze verzetten naar morgen zelfde tijd! Ja hoor als je nu zeker bent kan dat ,wil je morgen vroeg voor 8 uur even bevestigen dan zijn we zeker ! Ok is goed !! Wat denk je geen bericht zelf gestuurd gaat de afspraak door om .... Niks reactie. Tot 10 min voor de tijd weer sorry ben dood ziek !!!! Ja ja. Wat moet ik daar weer van geloven ??? Ziek zijn geen probleem zou denken breng de dame dan zo vlug mogelijk op de hoogte nee hoor laaste moment ! En ondertussen klanten wijgeren die wel konden ! Het word steeds erger dat er van die kerels zijn die er plezier in hebben ! En dan maar klagen dat er dvp hun afspraak ni nakomen!
 
Vandaag nog eens de eerste prijs gisteren afspraak met nieuwe klant. 10 minuten voor de afspraak sorry ga het niet halen !! Ok vermoed dat je dat ook eerder weet dan 10 min voor de afspraak kan ik deze verzetten naar morgen zelfde tijd! Ja hoor als je nu zeker bent kan dat ,wil je morgen vroeg voor 8 uur even bevestigen dan zijn we zeker ! Ok is goed !! Wat denk je geen bericht zelf gestuurd gaat de afspraak door om .... Niks reactie. Tot 10 min voor de tijd weer sorry ben dood ziek !!!! Ja ja. Wat moet ik daar weer van geloven ??? Ziek zijn geen probleem zou denken breng de dame dan zo vlug mogelijk op de hoogte nee hoor laaste moment ! En ondertussen klanten wijgeren die wel konden ! Het word steeds erger dat er van die kerels zijn die er plezier in hebben ! En dan maar klagen dat er dvp hun afspraak ni nakomen!
Gebeurt in steeds meer branches, zoals kappers. In het vervolg 25% aanbetaling vragen, lijkt mij logisch.
 
Maar juist die aanbetaling vooraf maakt dat je veel klanten afschrikt. Althans, voor mezelf sprekend, er is een risico dat je met een oplichter van doen hebt.
Geld kwijt, geen afspraak.
 
Vandaag nog eens de eerste prijs gisteren afspraak met nieuwe klant. 10 minuten voor de afspraak sorry ga het niet halen !! Ok vermoed dat je dat ook eerder weet dan 10 min voor de afspraak kan ik deze verzetten naar morgen zelfde tijd! Ja hoor als je nu zeker bent kan dat ,wil je morgen vroeg voor 8 uur even bevestigen dan zijn we zeker ! Ok is goed !! Wat denk je geen bericht zelf gestuurd gaat de afspraak door om .... Niks reactie. Tot 10 min voor de tijd weer sorry ben dood ziek !!!! Ja ja. Wat moet ik daar weer van geloven ??? Ziek zijn geen probleem zou denken breng de dame dan zo vlug mogelijk op de hoogte nee hoor laaste moment ! En ondertussen klanten wijgeren die wel konden ! Het word steeds erger dat er van die kerels zijn die er plezier in hebben ! En dan maar klagen dat er dvp hun afspraak ni nakomen!
Heel vervelend ja. Heb het zelf ook al 2 x eerder andersom meegemaakt.

Afspraak met een Dame gemaakt om 10:00/11:00 's Morgens. Moet daar soms ook een half uur of een uur voor rijden. Adres (Straatnaam) vooraf doorgekregen. Huisnummer zou ik pas doorkrijgen bij aankomst. Eenmaal aangekomen word er niet meer gereageerd op berichten. Na 5 minuten bellen, word niet opgenomen. Na ca 30 minuten besloten weg te rijden en naar een "Last Minute" afspraak te gaan. Krijg je lter een bericht met excuses. Ik had mij verslapen.

Daar word je ook niet blij van.
 
Het een heeft wel met het andere te maken 2 maal daags na elkaar zelfde moment afzeggen en dat moet je geloven dan??
Ik had het over je laatste zin, de zin die in citeerde, waarin je sneert over mannen die "En dan maar klagen dat er dvp hun afspraak ni nakomen".

Mannen hebben het volste recht te klagen als een DvP haar afspraken niet nakomt, dat staat volledig los van jouw verhaal.

Dat deze man dit 2x doet is inderdaad uitermate klote van hem.
 
Stuur een 'aller vriendelijks' berichtje terug met als einde: 3x is niet altijd scheepsrecht!!
En blokkeren die man.

Heb je h e l e m a a l niets aan!!

En als je het leuker wilt maken voor jezelf: schrijf z'n nummer (of laat het iemand anders doen) op een deur bij een benzinepomp met 'Nympho 24/7' ervoor. Heeft iemand een keer voor mij gedaan en ging zelf ook bellen. Hilarisch!! 😂😈
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nog eens de eerste prijs gisteren afspraak met nieuwe klant. 10 minuten voor de afspraak sorry ga het niet halen !! Ok vermoed dat je dat ook eerder weet dan 10 min voor de afspraak kan ik deze verzetten naar morgen zelfde tijd! Ja hoor als je nu zeker bent kan dat ,wil je morgen vroeg voor 8 uur even bevestigen dan zijn we zeker ! Ok is goed !! Wat denk je geen bericht zelf gestuurd gaat de afspraak door om .... Niks reactie. Tot 10 min voor de tijd weer sorry ben dood ziek !!!! Ja ja. Wat moet ik daar weer van geloven ??? Ziek zijn geen probleem zou denken breng de dame dan zo vlug mogelijk op de hoogte nee hoor laaste moment ! En ondertussen klanten wijgeren die wel konden ! Het word steeds erger dat er van die kerels zijn die er plezier in hebben ! En dan maar klagen dat er dvp hun afspraak ni nakomen!
Zo'n gast mag je na twee keer blokkeren. Je kunt er verder niets aan doen, behalve hier je hart luchten.
 
Maar juist die aanbetaling vooraf maakt dat je veel klanten afschrikt. Althans, voor mezelf sprekend, er is een risico dat je met een oplichter van doen hebt.
Geld kwijt, geen afspraak.
Ik denk niet dat het klanten perse hoeft af te schrikken. Het is een andere manier van denken en je moet als klant wat zorgvuldiger zijn. In de escortwereld leer je heel snel af om zonder aanbetaling te werken. Bij thuisontvangst zou het ook gebruikelijker kunnen zijn. Het heeft voordelen en nadelen.
 
Gebeurt in steeds meer branches, zoals kappers. In het vervolg 25% aanbetaling vragen, lijkt mij logisch.
Ja maar als het een kapper niet uitkomt mag diegene ook zo jouw afspraak bij hun zo afzeggen en doen ze moeilijk over terugbetaling, dat is het rotte van aanbetalen. Tegenwoordig doet de grote hotelketen met die toekan erop het ook alleen volledig laten aanbetalen.

Het een heeft wel met het andere te maken 2 maal daags na elkaar zelfde moment afzeggen en dat moet je geloven dan??
Dan gewoon zeggen dat je niet met hem afspreekt tenzij je een aanbetaling doet, gezien je al wel 2x op hem hebt gewacht en hij echt last minute afmeld. Of een berichtje sturen met en bedankt he! en dan blokkeren.
 
Als je pas na eenmaal afzeggen door de klant om een aanbetaling vraagt, dan is het risico voor beide partijen al een stuk minder.
Dat zou een betere oplossing zijn.
Ik denk niet dat het klanten perse hoeft af te schrikken. Het is een andere manier van denken en je moet als klant wat zorgvuldiger zijn. In de escortwereld leer je heel snel af om zonder aanbetaling te werken. Bij thuisontvangst zou het ook gebruikelijker kunnen zijn. Het heeft voordelen en nadelen.
De ellende is juist dat er kaf tussen het koren zit.
Als een sekswerker recensies heeft, dan weet je tenminste nog met wie je in zee gaat, vooropgesteld dat je je huiswerk doet.
Maar als iemand vrij nieuw is als aanbieder, wie durft dan de gok te nemen?
Een aanbetaling is doorgaans een bedrag waarvoor de politie al niet eens in actie komt.
 
Is dit nou echt een misstand of gewoon een vervelende flapdrol? Onder misstanden versta ik toch dingen als: vermoedelijke gedwongen prostitutie, oplichting door aanbetalingen, etc.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel vervelend voor je als er zo'n figuur tussen zit. Maar ik heb een ander beeld bij misstand.
 
Gebeurt in steeds meer branches, zoals kappers. In het vervolg 25% aanbetaling vragen, lijkt mij logisch.
Dan heb je geen eene klant nog ! Wie vertrouwd een hoer???? Ja zo word er dan over gesproken ! Maar wij moeten er wel op vertrouwen dat de klant zou komen ni dus
ja in elke sector heb je zakelijke afspraken die wel eens afgebeld worden....en soms ook 2 keer of drie keer....dat is toch geen misstand....
Klopt maar geen 2 dagen na elkaar op het zelfde tijdstip ! Als je om 12 uur een afspraak heb en je bent ziek dan bel je smorgens vroeg al af en geen 10 minuten voor de afspraak dat gelooft niemand dan nog !!
 
Klopt maar geen 2 dagen na elkaar op het zelfde tijdstip ! Als je om 12 uur een afspraak heb en je bent ziek dan bel je smorgens vroeg al af en geen 10 minuten voor de afspraak dat gelooft niemand dan nog !!
Dan nog noem ik dit geen misstand. Een misstand is een maatschappelijk ontwrichtend fenomeen. Dit is vooral vervelend voor jou.

Ik zou zeggen: blocken die gast en gaan voor klanten die je wel energie geven.
 
Dan nog noem ik dit geen misstand. Een misstand is een maatschappelijk ontwrichtend fenomeen. Dit is vooral vervelend voor jou.
Een misstand, in de context van dit forum, zie ik als alles waarvoor we medewandelaars kunnen waarschuwen. Een dame die consequent met een smoesje afzegt zou hier volgens mij onder kunnen vallen, in zoverre kan ik Veronique volgen.

Punt is alleen dat haar bericht natuurlijk geen waarschuwende functie heeft naar wandelaars toe. Misschien is dit beter op zijn plaats in Dames Aan Het Woord?
 
Daarom heet het ook de 80/20 regel..

Ik ben vrijwilliger bij een aantal evenementen en ook daar merken we dat veel deelnemers weinig energie vragen en een klein deel flink wat tijd in beslag neemt met allerhande futiliteiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan