Recensie Amanda, Arnhem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NutterButter

Newbie
3
03/10/23
4
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7889241-amanda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb nu ervaring met 3 Chinese dames. De eerste was een beest in bed en de beste seks die ik ooit heb gehad. De 2e was een matige ervaring, maar als de prijs wat lager was geweest nog wel de moeite waard. En dan heb je deze.... Een complete verspilling van tijd en geld.

Afspraak maken via WhatsApp gaat in het Nederlands via een tussenpersoon. Dingen worden belooft die uiteindelijk niet waargemaakt worden.

Eenmaal aangekomen wordt er open gedaan door een andere dame dan op de foto. Dit gebeurt wel vaker bij de Chinezen en hoeft niet direct een probleem te zijn. Het was nog steeds een leuk Chinees vrouwtje.

Eenmaal boven aangekomen wou ze me eerst een massage geven. Dit is al een red flag want dat is tijdrekkerij. Maargoed, ik hield de tijd goed in de gaten, en na 10 min konden we beginnen.

De afspraak via WhatsApp was zonder condoom, maar dat ging nu niet omdat het poesje overbelast was zei ze, dus toen maar condoom omgedaan. Ik kreeg wel het te veel betaalde bedrag terug.

Mijn piemel mocht er maar voor de helft in voordat ze al begon te klagen, zoenen had ze maar weinig zin in (het was ook te merken dat ze rookt), beffen was ze ook niet van. Pijpen was prima, maar daarvoor kwam ik niet.

Ondanks dat ik voor een uur had betaald wou ze me na een halfuur al weghebben. Haar excuses voor waarom alles zo moeizaam ging was omdat ik laatste klant was en het overbelaste poesje.

Ohja, ondanks dat we moesten fluisteren, kon ik wel duidelijk het kreunen van een ander vrouwtje horen 1 verdieping lager. Die leek er wel meer zin in te hebben. Maarja, om nog terug te komen in de hoop dat ik de andere dame krijg, nee dank je.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan