Recensie Kyle/Carla/Emperatriz, Rotterdam (voorheen Diemen, Amsterdam) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
435
06/12/21
783
83
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9031101-kyle
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de zomer een aantal keer met Kyle (toen nog Carla) afgesproken. Dat waren vrij verschillende ervaringen, de eerste keer was fantastisch, alsof ik een geheime goudader had aangeboord. Ze ontving in een saaie woonwijk, wel met wat buren die het iets ongemakkelijk maakten.

Dame met een schitterend lichaam (de foto's kloppen) met gigantische borsten, wespentaille en een kont om van te smullen. De eerste afspraak was ik volgens mij één van haar eerste klanten, het was onwennig en ze keek vooral naar mij om de toon te zetten. Dat resulteerde in bijna twee uur lome zomerseks, onder de lakens en alsof we alle tijd van de wereld hadden. Ik kon en mocht overal aan zitten en ze rook naar lavendel en bloemetjes. Eigenlijk te mooi om waar te zijn.

De afspraken daarna waren aanzienlijk minder. Ze was gehaast, niet zo fris en deed soms niet eens de moeite zich helemaal uit te kleden. Het leek er duidelijk op dat ze teveel hooi op haar vork had genomen en een veel te drukke agenda had. Hartstikke zonde, want hoe mooi ze ook is, in die situatie is het zeker geen aanrader.
Desalniettemin schrijf ik deze recensie met de eerste meeting in gedachten (en deel ik daar ook de sterren voor uit), hopelijk blijft die representatief.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7014346-emperatriz
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
'Verified!'. Ik kon de dames in zuid niet boeken. Een gok gewaagd. Goed contact, ook over incl./excl. Uitgekomen in een modernere woonwijk in west. Ze deed zelf open. Ze komt heel rustig en volwassen over en tegelijkertijd is ze jong en heeft ze, in mijn ogen, een heerlijk lichaam en looks. Geen kleine kamer, een hele benedenetage. Samen elkaar verkennend, uitkomend bij haar warme en heerlijke zoete poes, jummi. Ze lijkt vooral van neuken te houden. Zij met haar hele lichaam vol op mij, haar hoofd in mijn hals, ondertussen haar bekken ritmisch en sensueel op en neer. Kreuntjes. Ze praat weinig, maar de sfeer was heerlijk en heel relaxed, daarom prima zo. De massage bestond uit subtiele vinger-bewegingen over mijn buik en bekken, eindigend bij een weer oprichtend deel. Geen ge-pijp, ook niet om gevraagd. Lekker boven op haar, daarna wilde ze wel doggy, o, wat pasten we zalig in elkaar. Kortom, prima date, best wel GFE, heel relaxed en warm.

200 eur vind ik wel teveel, achteraf gezien, maar geen spijt van deze keer
Op de pagina (foto's en video) van Emperatriz lijkt ze meer dan op die pagina van Kyle, kan de tatoo niet herinneren.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5558056-kyle#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geweldige dame! Vandaag langs geweest en zeker geen spijt van gehad. Ze is erg vriendelijk, er is wel een klein beetje een taalbarriére, want ze kan niet goed engels.
Eerst even kunnen douchen, daarna begonnen met de pret. Allereerst begon ze te pijpen, wat ze prima deed. Vervolgens heb ik haar gebeft, wat ze erg kon waarderen. Met hulp van een vingertje haar snel klaargebeft. Als dank wilde ze mij ook heel snel klaar laten komen, iets wat zonder moeite ging. Toen samen even gedoucht, waarna ze mij een massage gaf. Na een lekkere massage klaar voor ronde 2, omdat ik het beffen heel fijn vond bij haar, haar weer klaargebeft, wat ze wederom heel erg kon waarderen. Vervolgens nog even intiem gedaan, waarna ik nog een keer kwam. Toen nog even gedoucht en daarna was het uur vol. Echt een heel fijn uurtje geweest! 200 euro is veel, maar in dit geval wel de moeite waard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7014346-emperatriz
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Kyle/Carla/Emperatriz geweest en ondanks dat ze zeker de vrouw is van de foto´s en echt lekkere grot borsten heeft, viel het toch een beetje tegen.
Ze kan het volgens mij echt heel lekker, maar er was een soort van haast. Dat haar vriendin in de andere kamer ook een wandelaar op bezoek had hielp ook niet mee en na kort, maar wel heel lekker pzc, condoompje erom en neuken. Ze was niet geschoren en ik mocht niet beffen. Na eventjes bovenop (wel lekker strak kutje) missionaris en nog even pijpen werd ik gedirigeerd naar doggy. Haar billen hebben volgens mij een update gehad en waren nog gevoelig en al best snel was het 'come baby, come' wat ik dan ook braaf heb gedaan en na een dik kwartiertje stond ik alweer onder de douche. Ze is wel super lief, helpt je met afdrogen en alles. Maar ja toch net niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de avond langs geweest. De locatie die hierboven beschreven wordt klopt. Waarschijnlijk dezelfde woonwijk als in 2021. Een aantal foto's op Kinky zijn bewerkt met software. Dit zou Jules de Corte* zelfs opgevallen zijn tijdens een bezoekje. Het filmpje geeft een aardig beeld van de werkelijkheid. De borsten zijn zeker de moeite waard voor een nadere inspectie. Vriendelijke dame, haar vocabulaire betreffende de Engelse taal is laten we zeggen, voor verbetering vatbaar. De woorden "come baby, come" zoals mijn voorganger hierboven beschreef, heeft ze ook mij toegesproken. Dit was weliswaar waar niet in "estilo perrito", maar ook ik heb hier toch op een gegeven moment gehoor aan moeten gegeven........

*Nederlandse liedschrijver, componist, pianist en zanger (Voor de jeugdige lezertjes onder ons)

Greetings Limosa
 
Laatst bewerkt:
Even als weetjes....jullie zeggen dus:

• Natuurlijke D cup. Nav foto 1 en 4 geloof ik dat, op foto 6 vind ik ze er lekker uitzien, maar bijna iets te bol om naturel te zijn. Voor mij essentieel dat. Zijn ze naturel dan geweldig, zijn ze dat niet dan vind ik het minder. Erg benieuwd.

• Zegt @Jack217 nou dat haar billen een 'update' gehad hebben? Heb daar minder ervaring mee, merk je dat of valt dat mee?

• Tikje haast bij half uur boekingen, geen klachten bij uur boekingen als ik het zo lees, keus aan ons dus.

@Lament ben je na je recensie nog wel eens geweest? Was het toen als de eerste keer of....? @Lennurt ?
 
Ja, nog twee keer geweest, laatste keer een maand of drie geleden. Ze is echt vreselijk lekker, zeker weten natuurlijke borsten (tenzij ze dat dus de afgelopen drie maanden heeft aangepast, maar lijkt me zeer onnodig en onwaarschijnlijk).

Service blijft daarentegen helaas nog steeds achter, ze is gewoon erg timide en gericht op redelijk snel afwerken. Mijn eerste ervaring met haar blijft geweldig, toen nam ze alle tijd, maar had ze waarschijnlijk ook nog weinig klanten. Voor de prijs mag je gewoon meer inzet verwachten, hoe lekker ze ook mag zijn.
 
De dames lijken te denken dat ze eindeloos de prijs omhoog kunnen gooien als er inflatie is, ondanks dat ze ouder worden en dezelfde of minder service bieden....dat gaat 'm niet worden ben ik bang....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan