Recensie Carla, Den Haag (voorheen Zoetermeer, Diemen, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
856
02/07/21
2.384
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/593679-carla
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond maar weer eens op ontdekkingstocht gegaan en deze voor mij nieuwe MILF Carla bezocht. Ze adverteert in Amsterdam maar is eigenlijk net over de stadsgrens. Nieuw adresje voor mij maar in een bekende privé ontvangst buurt met volop gratis parkeermogelijkheden.

Appcontact ging iets stroef maar kreeg wel reacties na tussenpozen terug van haar. Ik stelde een videocall voor maar dat wees ze af dus begon al lichtjes te twijfelen of ze iets te verbergen had. Toen ik vroeg of ik een recente selfie van haar mocht kreeg ik een geile pijpselfie van haar terug dus ik was direct overtuigd! ?

Eerste indruk bij binnenkomst was positief. Ze komt overeen met de foto's die niet gephotoshopt zijn en ze heeft een relaxte en vriendelijke uitstraling. Tel er gerust 7 jaar erbij op maar ze ziet er voor haar leeftijd er erg geil uit. Direct naar haar kamer, ze ging gelijk op bed liggen met haar benen wijd en keek ondertussen geil naar me. Ik tussen haar benen met al mijn kleding en schoenen nog aan en elkaar vol tongen en elkaars nek te likken wat ze gewillig onderging. Na een tijdje maar opgestaan, haar het geld gegeven en mijn kleding uitgetrokken. Ondertussen ging ze lekker aan de wijn en borrelnootjes eten dus het was wel een ontspannen (café)sfeertje. Ze nam het initiatief en we gingen elkaar verder op bed opgeilen, intens elkaar tongzoenen en haar hand ging al gauw naar mijn pik die ondertussen keihard geworden was. Ze ging vol in de aanval en begon aan een heerlijke deepthroatsessie zonder te kokhalsen. Ik kon wel merken dat ze veel ervaring hierin had en ze ging gulzig aan de slag zonder te morren. Na een tijdje gepijpt te zijn wilde ik dat ze op bed ging liggen want ik wilde haar beffen. Zij op het randje van het bed met haar benen wijd en ik naast het bed op mijn knieën op de vloer. Langzaam via haar dijbenen en vervolgens rustig haar clitje en kont gelikt waar ze kreunend op reageerde terwijl ze haar borsten aan het strelen was. Met haar bekken ging ze op en neer en hield mijn hoofd vast en kwam ze op een gegeven moment ook echt klaar wat mij ook opgeilde. Vervolgens ging ik op bed liggen en ging ze verder met pijpen. Ze heeft lange volle haren die ik met beide handen vasthield en haar zo goed kon sturen tijdens het pijpen. Op verzoek spuugde ze op mijn pik en ballen en ging vervolgens verder met pijpen en likken. Ook was ze niet vies om nog even verder onderin te likken. Vinger kwam er ook bij maar die heb ik beleefd geweigerd. Na een tijdje condoom erom en kwam ze erop zitten. Ze neukte me met volle teugen en ik zag dat ze er oprecht van genoot, tijdens het neuken ondertussen elkaar tongzoenen en nog wat dirty talk erbij. Na de neuksessie ging het condoom eraf en door naar de afrondingsfase en heeft ze me na een diepe pijpsessie me heerlijk in haar mondje laten komen. Tijdens de dirty talk zei ze dat ze alles door zou slikken maar stiekem heeft ze alles uit haar mondje laten druipen waar ik op dat moment me ook niet erg druk meer om kon maken. Daarna nog heerlijk relaxed nagepraat. Nog gevraagd waarom ze geen videocall wilde doen waarop ze antwoordde dat ze bang was om afgewezen te worden maar heb gezegd dat ze overeenkomt zoals haar foto's dus daar niet bang voor hoefde te zijn. Vervolgens na een tijdje op eigen initiatief naar de douche gegaan. Totaal geen haast dus bij Carla. Na de douche aangekleed, beetje nazoenen en uiteindelijk weer vertrokken.

Samengevat: leuke eerste kennismaking gehad met deze relaxte maar geile Carla. Wees lief voor haar want dat verdient ze. Voor de MILF liefhebbers is dit echt een aanradertje.

Herhalingsgevaar: JA
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/593679-carla
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had haar al voorbij zien komen op kinky.

En de recensie van James

Dacht ik trek de stoute schoenen aan .

App kontact ging moeizaam maar uiteindelijk toch geluk.

Bij binnenkomst komst moest ik toch wel even goed kijken of ik idd door Carla werd ontvangen.

Eigenlijk als ik nu terug kijk op kinky lijkt ze alleen op foto nr 7 . De rest van de foto's zijn van jaren geleden en heel erg gephotoshopt.

Maar ja ik was binnen en geil .

De service was niet slecht maar ook niet top

Eerst beetje tongzoenen daarna kreeg ik een magere pijp beurt .

Neuken was ook erg mager

Deze milf vindt eerder een gilf
 
Ik had haar al voorbij zien komen op kinky.

En de recensie van James

Dacht ik trek de stoute schoenen aan .

App kontact ging moeizaam maar uiteindelijk toch geluk.

Bij binnenkomst komst moest ik toch wel even goed kijken of ik idd door Carla werd ontvangen.

Eigenlijk als ik nu terug kijk op kinky lijkt ze alleen op foto nr 7 . De rest van de foto's zijn van jaren geleden en heel erg gephotoshopt.

Maar ja ik was binnen en geil .

De service was niet slecht maar ook niet top

Eerst beetje tongzoenen daarna kreeg ik een magere pijp beurt .

Neuken was ook erg mager

Deze milf vindt eerder een gilf
Ze heeft maar 6 foto's waar zie jij nummer 7 dan :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan