Recensie Andreea, Rotterdam (voorheen Den Haag, Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
851
02/07/21
2.366
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2779409-andreea
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik in een impulsieve bui en zag plots deze nieuwe Andreea langskomen. Jong, skinny, blond en prima prijs/service verhouding; alles groen afgevinkt dus zomaar even een appje eruit gestuurd waarna snel erop werd gereageerd. Geen videocall dus ik wist al dat iemand anders mij te woord stond maar het klonk lief en vertrouwd en ik kreeg ook nog een selfie van Andreea. Mijn gevoel zei gewoon gaan dus geen woorden maar daden en snel een afspraak ingepland.

Locatie ergens in Amsterdam in een studentencomplex. Me netjes bij aankomst gemeld en na het passeren van bloedmooie geile studentjes die me vriendelijk teruggroetten richting de kamer gewandeld waarbij de deur al wagenwijd voor me open stond en een hele lieve knappe kleine slanke fris en fruitige blonde jongedame me met een grote glimlach verwelkomde.

Ze spreekt een beetje Engels, meer Duits of Spaans, echter we begrepen elkaar. Gelijk haar brutaal naar me toegetrokken waarna ze gewillig met me tongzoende dus dat was een goede binnenkomer. Geld op tafel gelegd voor het vertrouwen waarna we verder op de bank heerlijk elkaar zaten te zoenen en zij heen en weer op mijn pik zat te glijden waarna deze gelijk wakker werd. Haar met gemak opgetild en op bed gelegd waarna ik haar uitgebreid knielend op de vloer heb uitgelikt. Na een tijdje haar verwend te hebben was het mijn beurt dus heb ik mijn schoenen uitgeschopt en snel mijn kleding uitgetrokken en ergens weggesmeten want ik was geil. Haar op de knietjes gedirigeerd waarna ze heerlijk strak en diep mijn keiharde pik opslurpte. Handje kwam er even bij maar die legde ze braaf op mijn been. Na 10 minuten van haar mond genoten te hebben en ze een beetje vermoeid was van het intense zuigen vroeg ik naar een condoom. Deze snel erom heen gedaan en zij doggy op bed en ik staand haar stevig genomen waarbij ze zich gewillig kreunend liet nemen waardoor ik nog geiler werd. Ik had het op een gegeven moment bloedje heet want de verwarming stond ook nog aan dus na haar goed geneukt te hebben ben ik afgepeigerd op bed gaan liggen en haar gevraagd mij klaar te pijpen. Na een aantal minuten uitstekend door Andreea gepijpt te zijn en zij geen aanstalten maakte om op het hoogtepunt te gaan trekken heb ik alles diep in haar mond gespoten. Terwijl ik bij lag te komen en zij naar de badkamer ging hebben we daarna nog relaxed op bed met elkaar gesproken en zei ze dat ze alleen dit weekend nog zou blijven want het werk viel tegen. Na een kort gesprek opgestaan, snel opgefrist, aangekleed en met een heerlijk gevoel weer afscheid genomen van dit toppertje.

Conclusie: eindelijk weer een heerlijke date gehad met een leuke lieve gewillige jongedame zonder kapsones met een uitstekende service. Hopelijk blijft ze wat langer of komt ze gauw weer terug naar Nederland. Aanradertje!
 
Jeez, had ik toch op haar Whatsapp bericht in moeten gaan dus.
Ik vroeg om een selfie vanwege de geblurde foto's...ze wilde er eerst een van mij "en dan praten we verder".
Dat niet gedaan...
 
haar foto's (met blur) zien er erg professioneel uit. Komt het overeen met de werkelijkheid?
Haar geblurde foto's zijn niet van haar maar ze komt wel aardig in de buurt; 160 cm en 45 kg ongeveer. Heb vooraf duidelijk gemaakt dat ik zou omkeren als er een dikkerdje tevoorschijn zou komen! 😉

Ik vroeg om een selfie vanwege de geblurde foto's...ze wilde er eerst een van mij "en dan praten we verder".
Dat niet gedaan...
De booker stuurde mij eerst spontaan een selfie van Andreea en ik moest daarna ook een selfie terugsturen (ingesteld op eenmalige weergave) waarna ik goedgekeurd werd. Het hoort kennelijk bij de selectieprocedure en ik had een goed gevoel erbij. Geen zorgen.

P.s. haar profielfoto op Whatsapp is hoe ze daadwerkelijk eruit ziet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2779409-andreea
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een schatje is dit zeg. Helemaal naar den haag gereden na die goede review. Was zeker de moeite waard. Ze heeft inderdaad een foto met gezicht op de whatsapp, vond er in het echt nog iets knapper. Ze heeft een prima lichaam mooie zachte huid. Ze was eerst wat stil maar na wat zoenen en knuffelen kwam ze wel los, in het Duits dan. Ze kan prima Engels verstaan, maar spreekt liever Duits Spaans of Oekraïens.
Pijpen was dik in orde, standaard zonder. Heb dr ook nog even klaar gelikt voor de sex in 2 standjes. Alles helemaal top. Ze is best strak, zeker gezien ze vorig jaar een kindje heeft gehad. Denk dat veel vrouwen er voor zouden tekenen om er dan nog zo uit te zien haha.
De reden dat ze naar huis wil is vanwegen de zoontje, ze is voor het eerst sinds de geboorte zonder hem. En kan als het werk dan iets tegenvalt denk je snel aan huis. Ik was de eerste vandaag vrij laat in de avond, das idd niet veel.
Dr is geen Booker hier, ze liet ff snel de tel zien ok aan te geven dat veel mensen geen whatsapp foto hebben. En dat ze daar eigenlijk niet op wil reageren. Doe er je voordeel mee en stuur meteen een foto of hang het in je whatsapp. Zou kunnen dat de vriendin dr tel beantwoord, beter Engels denk ik. Maar ze he had dus wel genoeg berichten.
Was echt een leuke gezellige date. Zoenen had met iets meer passie gekunt, maar zijn echt details.
Denk dat als je speciale wensen heb er veel bespreekbaar is, niet gevraagd, maar ze is best gewillig.

Ik weet niet wat het is met Oekraïense meiden maar ik heb echt alleen maar goede dates. Kan vaak heel goed connecten.
Voor 150 euro is dit echt uitzonderlijk.
 
Potverdikkie, nu ook nog eens verhuisd naar Den Haag... Maar als @J.B. het goed had begrepen, is ze na het weekend helemaal verdwenen?

En, begrijpelijk ook wel weer, terug naar haar kindje.

Heeft ze tegen jou nog iets gezegd over wel/niet/wanneer betrekken @Dsan ?
 
Damn! Ik zou ook wel langs willen…maar zie geen mogelijkheid om vandaag naar Den Haag te gaan.

App foto is prima!

Ik denk dat haar enige probleem is dat de profiel foto's onduidelijk zijn en dat zij dat niet is, dan moeten mannen maar net hier gelezen hebben dat ze erg ok is.

Ik snap dat ze anoniem wil blijven, maar zou mooi zijn als ze het druk genoeg heeft om er nog een weekje aan te plakken, dan ga ik een dezer dagen zeker op expeditie.
 
Nou ja, ik snap het dilemma wel. Risico dat bekenden het zien etc

Vind eigenlijk die nep fotos op het profiel, echte op de app combi zelf wel prima.

Alleen de klandizie zal het afremmen.
 
Vandaag een afspraak gemaakt met Andreea.
2 uur van te voren duidelijk aangegeven hoe laat ik er zou zijn.
Toen ik in de straat was gaf ze aan dat ik 5 minuten moest wachten.
Daarna kreeg ik geen reactie meer.
Na een half uur wachten ben ik maar vertrokken.
 
Vandaag een afspraak gemaakt met Andreea.
2 uur van te voren duidelijk aangegeven hoe laat ik er zou zijn.
Toen ik in de straat was gaf ze aan dat ik 5 minuten moest wachten.
Daarna kreeg ik geen reactie meer.
Na een half uur wachten ben ik maar vertrokken.
Ah dat is wel balen. Zo ver ik kon zien waren ze met zn tweeën in dat huis. Weet niet of ze ook 2 slaapkamers hadden..
 
Tja, wat zal ik ervan zeggen. Ik vond het vrij gemiddeld.

Dame ziet er prima uit en in lijn met de foto's die ze op WA deelt. Ik houd van petit dus dat kwam mooi uit.
Bij mij gaf ze aan geen Engels te spreken of te verstaan. Duits gaat echter prima omdat ze daar al jaren woont. Spaans ook, omdat ze daar jaren heeft gewoond.
Ik vond haar vrij negatief. Ze klaagde over vanalles en uit alles bleek dat ze graag zo snel mogelijk weg wil uit Nederland, terug naar Berlijn vanwege een aantal prive redenen en omdat ze het werk in Nederland maar niets vindt. Naar eigen zeggen, zou vandaag ook haar laatste dag zijn.
De date zelf. Ze kleed zich uit, komt naast je liggen en begint te strelen en laat zoenen toe (ze is zelf terughoudend). Pas na haar klaargebeft te hebben, komt ze wat los en komt er ook wat initiatief op dit punt vanuit haar.
Ze zei meteen dat ik een grote en dikke Schwanz had, en niet met een brede glimlach. Pijpen was prima, maar (daardoor?) zeker geen deepthroat. Neuken was ok met vrij veel glijmiddel en doggy ging ze zelf steeds schuin voor me zitten, waardoor ik niet diep kon stoten. Daarna heeft ze me afgetrokken op de automatische piloot, waarbij ze wat passief naast me lag.
Geen verkeerd bezoek, maar ik ben zelf niet zo lovend als de eerdere schrijvers, wat door meerdere redenen kan komen (haar mood, klik, mijn lul, etc.).
Er is inderdaad nog een andere dame in het huis. Wel 'gek' dat je eerst door de woonkamer moet naakt om naar de douche te gaan en de andere dame je voorbij ziet huppelen. Op de terugweg had ze zich achter het gordijn verstopt... Daarnaast erg warm op haar kamer, wat op een gegeven moment benauwd en vervelend aanvoelt.
 
Ontvangt samen met Nicolle in Rotterdam nu (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5887586-nicolle). Er is amper discretie, toen ik weg ging stond er een andere klant in de woonkamer. Dit huis is erg klein. Best vies ook. Het is een afwerk tent. Ze nemen geen tijd voor je. Alles kost al een aardig bedrag en vervolgens moet je ook voor alles extra betalen??? Mannen niet doen! Slechte ervaring.
 
Ontvangt samen met Nicolle in Rotterdam nu (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5887586-nicolle). Er is amper discretie, toen ik weg ging stond er een andere klant in de woonkamer. Dit huis is erg klein. Best vies ook. Het is een afwerk tent. Ze nemen geen tijd voor je. Alles kost al een aardig bedrag en vervolgens moet je ook voor alles extra betalen??? Mannen niet doen! Slechte ervaring.
Zo jammer dit.

Denk dat het los van elkaar ok dames zijn, die dan gezamenlijk in een afwerkhuis zonder privacy belanden. 😕
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan