Recensie La Gata, Geraardsbergen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeBeer

Newbie
3
07/01/22
6
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
La Gata (26 jaar)
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik sprak af met de Spaanse "La Gata" via SMS, ik vroeg haar om een afspraakje diezelfde dag om 14h00. Ik vroeg via SMS of pzc ook mogelijk was.
Ik kreeg bevestiging over het pzc en het afspraakje om 14h00.

Vol goede moed reed ik richting Geraardsbergen. Ik zocht parking en stuurde een SMSje dat ik aangekomen was.
Ik kreeg meteen antwoord met de vraag of ik nog even kon wachten omdat ze nog snel even weg was. Ze ging me erna een "onvergetelijk moment" bezorgen schreef ze. Geen probleem ik wacht wel even. Na dik 20minuten stuur ik nog een berichtje om te vragen hoelang het nog zou duren. Ik kreeg niet meteen antwoord. Na nog eens 10 minuten en enkele SMSen en telefoontjes zonder antwoord later, was ik klaar om te vertrekken, kreeg ik antwoord, ik mocht aanbellen bij appartement nummer 3.

Ik ga naar boven en een mooie, slanke jongedame met lange zwarte haren doet de deur open.

Ik probeer een Engels praatje te slaan, maar onze kattige "La Gata" is geen polyglot en ik krijg niet zoveel weerwoord.

Ik krijg een pompje aangewezen en met gebrekkig Engels vraagt ze om m'n handen te ontsmetten, goed geen probleem...

We kleden ons uit en ik ga op het bed liggen. De knappe jonge dame zet wat 'zwoele' muziek op en gaat op mij zitten om aan het voorspel te beginnen.

Na wat friemelen pakt ze een rubbertje, waarop ik haar zeg dat ik liever zonder heb en dat we dit zo hadden afgesproken vooraf.

Ze zegt dat ze nooit zonder doet...

Goed, dan maar met...
Na nog geen 2 minuutjes komt ze op me zitten om aan het 'echte werk' te beginnen.

Nog eens geen 2 minuutjes later wil ze van positie wisselen.

Doggy deed pijn en was te diep... Auw dit auw dat.

Heb het gauw afgemaakt in missionary en ben teleurgesteld vertrokken.

Een dame om te mijden dus.
 
Ja deze ervaring had ik met haar ook vorige maand (jan 2022). Ik kon wel meteen binnen maar het werd allemaal snel afgewerkt. Geen gfe alleszins en communiceren gaat extra moeilijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan