Secret visitor
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/la-plus-belle-44.html
Hallo
Ik wil graag mijn ervaring delen met jullie
Deze week ben ik op bezoek geweest bij La plus Belle Michelle in Antwerpen , waar nog parkeerplaats te vinden is , wat niet onbelangrijk voor mij is : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/la-plus-belle-44.html
Wat een mooie en vriendelijke dame en echt werkelijk zoals op de foto's !!!
Ze heeft echt mooi grote borsten en haar ogen zijn ook mooi
Het begon met een drankje vervolgens met mij te wassen want ik wil niet onder doen , zij zelf is ook zeer hygiënisch , niks op aan te merken .
Eens we in de slaapkamer waren , kreeg ik een heerlijke massage waarna ze me lekker begon te pijpen en dat kan ze wel goed ze gebruikt ook haar tong ja dat was wel lekker .
Eens we de condoom aanhadden , dat ze zelf aanbracht met haar mond
werd er intens gevrijd in verschillende standjes , ik hou zelf om eens goed te beuken en dat liet ze met plezier toe en dat merkte je ook dat ze dat ook graag had .
Na mijn intensieve work out , nog even gezellig samen gelegen en een praatje gemaakt en dan was het tijd om te wassen en afscheid te nemen.
Ik vind haar zeker een aanrader en ik ga zeker nog eens terug !!
Dus tot snel Michelle
X
www.redlights.be
Ik wil graag mijn ervaring delen met jullie
Deze week ben ik op bezoek geweest bij La plus Belle Michelle in Antwerpen , waar nog parkeerplaats te vinden is , wat niet onbelangrijk voor mij is : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/la-plus-belle-44.html
Wat een mooie en vriendelijke dame en echt werkelijk zoals op de foto's !!!
Ze heeft echt mooi grote borsten en haar ogen zijn ook mooi
Het begon met een drankje vervolgens met mij te wassen want ik wil niet onder doen , zij zelf is ook zeer hygiënisch , niks op aan te merken .
Eens we in de slaapkamer waren , kreeg ik een heerlijke massage waarna ze me lekker begon te pijpen en dat kan ze wel goed ze gebruikt ook haar tong ja dat was wel lekker .
Eens we de condoom aanhadden , dat ze zelf aanbracht met haar mond
Na mijn intensieve work out , nog even gezellig samen gelegen en een praatje gemaakt en dan was het tijd om te wassen en afscheid te nemen.
Ik vind haar zeker een aanrader en ik ga zeker nog eens terug !!
Dus tot snel Michelle
X
La plus belle
I like to live intense moments, those who take your breath away, make you laugh and deserve what we remember. I am not in a hurry, I