Recensie Ladyboy Pia, Overijssel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi Pia, if some one say cum in mouth or cum inside me. It means to mee cum inside with out comdom. You didn't say cum inside mee with condom.

And of course I am glad you take prep and test regularly.
 
Pia it is very simple I call and send WhatsApp message last thursday/friday night. July 2021 we had short app contact and now I see u are in den haag. Last time i made a call and again send message by WhatsApp.
It is nice this instant messenger shows when a message has been read. But no answers means this person don't wants contact. So I come into a simple conclusion: don't pay any effort anymore, plausible assumption is not interesting enough for to be her customer.

Kind regards
Cumgiver.



เด่นชัดและไม่เคยอีกครั้ง
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Well people the funiest moment of this is, I have to take back my conclusions. Because I am back after visiting her. I forgot that sexworkers are people like us and are busy many times. But you all know that is not my reason to visit her.

I was close to hef resident and my mind said try one more time. Not spacetime but right now. I called her and the first intention was I like to have a horney experience with her. We had app contact and that time it went smooth. Street was close were I was and within 10 minutes I was there. My cock was in a laze mood but when I step into her residence hé got wake up call. She grab on it and her smile is great. Like I know about and it is hard to resist is.

The mutual suck party was great and the contact was very sensual I love it. She starts to wrap our bodies with a little bit oil. Hmmn mmn and she wants to start fuck my ass. Hapilly I cleaned it and we enjoy it lot. After that there was a switch and also I the enter was gentle and that connection went time after time scooter and slowly deeper. I like the way a transgender moan, in that way she deserves an eurosongsfestival price. Should be in relation with the 5 to 7 octave speak of her natural language. Anyway it was nice to fuck her in 3 positions. It was all great and I felt something in my balls, the cumgun is pounding and the sperm shots started. Prefferaly went inside her.

So this topic has another statisfied guy who sure recommend her.

@Pia Excuses for my post about contact, the first time is great was great with you.
 
waar kunnen we Pai vinden op insta @Anaal.ist ?
Pai ligt in het noorden van Thailand, als je dat Googled, vindt je een heleboel mooie foto's. Deze regio is zeer de moeite waard, al is het alleen maar om de Mae Hong Son loop.

Voor de insta van Pia, wat @Alex85 ⬆️ schrijft.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ze erotische massage geeft, heb ook nooit naar gevraagd, dat kan je beter van te voren over informeren bij haar. Ze kan wel toppen en heeft gemiddelde penis. Je moet gewoon van tevoren aan haar zeggen dat bottem wil zijn.
 
Dank je. Kan ze ook toppen? Ik ben namelijk bottom. Ik ben op zoek naar een ladyboy die mij eerst een goede erotische massage geeft en mij daarna heerlijk neukt. Is Pia dan een goede?
Ze heeft mij, toen ik haar bezocht, heerlijk gemasseerd, al had ik liever de volgorde, neuken ➡️ masseren, andersom gehad. Haar pik werd snoeihard en dat bleef gedurende de gehele date zo. Ze heeft me ook lekker stevig geneukt.

Dus ja, ze kan ook toppen. Hou me te goede, ik weet natuurlijk niet, of ze nog steeds topt. Vraag het haar gewoon direct en je krijgt eerlijk antwoord.


PS @Pia leest hier ook mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben heel in het begin al bij Pia geweest. Ze ontving toen ook in Putten op een bungalowpark. Ze had toen nog geen borsten. Met haar een tijd afgesproken ,eenmaal daar aangekomen heb ik bijna anderhalf uur moeten wachten omdat een andere tgirl waarmee ze was een klant had. Tussendoor kwam ze wel even naar me toe en kwam ze bij me in de auto zitten. Even lekker tongen en toen ging ze weer. Ik zou net weggaan omdat het me te lang ging duren. En toen stuurden ze me dat ik naar binnen kon komen. Eenmaal bij haar was ze erg passief. Ik heb dr wel kunnen neuken in dr krappe kontje en in dr mond klaargekomen. Maar om nu 200 euro uit te gaan geven voor haar? Iedereen is zo vol lof over haar. Ik vond het niet mn beste date met een tgirl. Volgende dag kreeg ik een appje van Pia. Bedankt dat ik was gekomen maar you dont love me stuurden ze. Ik dacht echt van, wat is dit nu weer. Verder wel een lekker lichaam, maar zo erg passief. Misschien dat het door de tijd beter is geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan