Recensie Laila, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toin

Newbie
18
29/07/23
3
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laila-new-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hier vond ik ze nog niet als review.

Beetje afstandelijke dame pijpte met volle teugen. Leek geen uur op te staan, wat ik al niet snapte en ze niet goed kon communiceren (wat ik jammer vind ik merk het vaker bij dames dat ik langer mag blijven, maar dat geven ze vaak niet zelf aan op hun attitude naar de tijd toe na), spreekt geen of nauwelijks engels, moet translate gebruiken. Keek mij alleen aan bij het buitengaan, waar ik een soort verlegenheid uit opmaakte, lijkt mij een vreemd beroep om verlegen te zijn, maar ok. Het was ook al laat.

Spontaan pzc, likte mijn ballen ook spontaan, dat doen ze ook niet allemaal.

Zoals ik al zij leek geen uur op te staan, maar bij mij werkte het niet een aantal keer voel ik mij er zijn, maar er komt niets. Ze laat mij ook niet stoppen, bleef maar wisselen, als ik zij stoppen waren we op de 30 minuten waar ik voor betaald had, ze was wel hevig nat geworden doorheen het neuken en de stop kwam van mijn kant niet van haar. Moest ze wat meer uitbundig geweest zijn zoals sommige dames had ik nog wel wat gebleven, maar als het al moeilijk is communiceren dan is dat niet zo voor de hand liggend.

Wast zich onmiddelijk in de douche na contact, is zeker proper.
 
Tof, toch nog eens proberen, deze dame ook eens geprobeerd. Mooie verschijning, idd van de foto's. Maar mijn heer wilde die dag niet door hersenspinsels. Inderdaad vol overname.

Een ding wel, spaans spreekt ze niet, dan had communicatie voor mij geen issue geweest. Portugees :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan