WHEM Laila

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En welke prijs dat is, wordt door dat privéhuis niet vermeld. Evenals het nachttarief, na 24u00. Duister.


Staat op de website.

Lovely prive is een club die al aardig wat jaartjes meedraait. Ken de eigenaar persoonlijk.
 

Staat op de website.

Lovely prive is een club die al aardig wat jaartjes meedraait. Ken de eigenaar persoonlijk.
De prijzen op de website, betreffen alleen de daar werkende dames en niet Chaima/Laila. Hoewel ik wel vermoed, dat ze dezelfde prijzen hanteert, die ze op KinkyNL vermeld.
 
Laatst bewerkt:
Scherp van je. Vind 200 wel veel voor een uurtje, maar wie weet ooit een keer, vind haar er toch top uitzien

Dit is Chaima, vriendin van @Fredje020. Ze adverteerd ook op Kinky onder de naam. Laila.
Het zou kunnen, als het gaat om Chaima dan kan ik spreken over een goede ervaring. Heel intiem, echter is dit op basis van je eigen hygiëne niveau en uiterlijk. Kan me wel voorstellen dat zij dingen afslaat als het niet bevalt. Voor de rest alle afspraken nagekomen.
 
Vind dr ook wel sexy. Alleen denk dat ik moet overslaan want vaak zitten Marokkaanse/Turkse dames van plezier niet te wachten op een (half)landgenoot.
 
Marokkaanse/arab trans zie wel lekker uit, heb paar gedate. alleeen helaas Turks trans zijn mij nog niet behalen. Niet om te beledigen, maar voor mij smaak zijn vaak beetje mannelijk. Zoals die Laila, ze heeft mooie figuurtje bijna te onderscheiden van cis vrouw
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan