Recensie L'amazonia - Pandora 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wouterk

Vaste klant
Forumpionier
210
08/07/21
158
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ruby-aanwezig-lamazonia-maandag-6-meisjes-aanwezig-tot-21u.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week nog s bezoekje gebracht aan L'amazonia. Begin dit toch wel n top locatie te vinden! Afspraak vooraf gemaakt (doe je best blijkbaar) voor Pandora, omdat 1e keer was slechts gekozen voor 30 min...
Na verkrijgen van m'n drankje kwam Pandora af, grote slanke mooie meid. Volgens mij zijn de foto's niet geheel van haar (mss de 1e wel), maar ze lijkt er echt enorm goed op. Meegenomen naar de kamer voor verdere kennismaking, maar tongzoenen doet ze niet (jammer) enkel kussen op de mond. Werd meegenomen naar de badkamer om me op te frissen, ze ging mee maar niet om zich te wassen ze (wat ook niet nodig was). Begrepen dat ze van Spanje komt en ook dat ze wel wat van teasen en grapjes uithalen houdt... leuke meid. Op de kamer gekomen nam ze het heft in handen. Ze dwong me op bed en nam mn beide handen vast en hield die achter me om me wat verder te teasen waarna ze overging tot n bj (pzc wel) die heel lekker was. Nadat ik volledig paraat was wou ze me berijden en nam alvast wat glijmiddel wat ik afnam en haar begon te likken. Kon ze enorm appreciëren en genoot er wel van. Begonnen met missio om na cowgirl te eindigen in doggy. Jammer dat ik niet langer had gekozen want tijd zat er op... met het opfrissen n goeie 25 min met haar kunnen spelen. Jammer van het tz en pzc maar denk wel dat ik nog s voor haar terug ga, was n leuke date met zalige seks.
 
Vorige week nog s bezoekje gebracht aan L'amazonia. Begin dit toch wel n top locatie te vinden! Afspraak vooraf gemaakt (doe je best blijkbaar) voor Pandora, omdat 1e keer was slechts gekozen voor 30 min...
Na verkrijgen van m'n drankje kwam Pandora af, grote slanke mooie meid. Volgens mij zijn de foto's niet geheel van haar (mss de 1e wel), maar ze lijkt er echt enorm goed op. Meegenomen naar de kamer voor verdere kennismaking, maar tongzoenen doet ze niet (jammer) enkel kussen op de mond. Werd meegenomen naar de badkamer om me op te frissen, ze ging mee maar niet om zich te wassen ze (wat ook niet nodig was). Begrepen dat ze van Spanje komt en ook dat ze wel wat van teasen en grapjes uithalen houdt... leuke meid. Op de kamer gekomen nam ze het heft in handen. Ze dwong me op bed en nam mn beide handen vast en hield die achter me om me wat verder te teasen waarna ze overging tot n bj (pzc wel) die heel lekker was. Nadat ik volledig paraat was wou ze me berijden en nam alvast wat glijmiddel wat ik afnam en haar begon te likken. Kon ze enorm appreciëren en genoot er wel van. Begonnen met missio om na cowgirl te eindigen in doggy. Jammer dat ik niet langer had gekozen want tijd zat er op... met het opfrissen n goeie 25 min met haar kunnen spelen. Jammer van het tz en pzc maar denk wel dat ik nog s voor haar terug ga, was n leuke date met zalige seks.
dag Wouterk,
Je schrijft: JAMMER van het tz en pzc. Dus tongzoenen doet ze niet en pijpen zonder condoom ook niet of begrijp ik je verkeerd ? Anderzijds schreef je: ook n bj (pzc wel). Merci voor de verduidelijking hoor. Mag gerust via 'privé conversatie' hoor. Grt. Dorisday.
 
Hey, ze deed idd geen tz of pzc (duidelijker zo hoop ik). Maar denk dat ze ondertussen al weg is, zie ze toch niet meer staan op hun site
Juist. Er staan nu een aantal ander dames op de site o.a. 2 die er vroeger reeds werkten. Ik hoop dat die Ana die er een paar maand geleden nog werkte terugkomt. Die zou ik wel eens willen proberen, of Chanel (halfbloed) of Tamira (Braziliaanse, lang zwart haar en zo te lezen reeds boven de 45 j maar oogt nog bijzonder goed). Hopelijk komen die meiden terug. Hun recensies waren allemaal lovend. Iemand ervaring met één van hen ? Merci. Grt. Dorisday.
 
Juist. Er staan nu een aantal ander dames op de site o.a. 2 die er vroeger reeds werkten. Ik hoop dat die Ana die er een paar maand geleden nog werkte terugkomt. Die zou ik wel eens willen proberen, of Chanel (halfbloed) of Tamira (Braziliaanse, lang zwart haar en zo te lezen reeds boven de 45 j maar oogt nog bijzonder goed). Hopelijk komen die meiden terug. Hun recensies waren allemaal lovend. Iemand ervaring met één van hen ? Merci. Grt. Dorisday.
Tamira is een lekker dier, ben er enkele malen bijgeweest in Waasmunster. Ze kwam zeker terug zei ze toen!
 
Juist. Er staan nu een aantal ander dames op de site o.a. 2 die er vroeger reeds werkten. Ik hoop dat die Ana die er een paar maand geleden nog werkte terugkomt. Die zou ik wel eens willen proberen, of Chanel (halfbloed) of Tamira (Braziliaanse, lang zwart haar en zo te lezen reeds boven de 45 j maar oogt nog bijzonder goed). Hopelijk komen die meiden terug. Hun recensies waren allemaal lovend. Iemand ervaring met één van hen ? Merci. Grt. Dorisday.
Tamira geeft fantastische blowjob. Je zal ze inderdaad zeker geen 45j geven.
 
Juist. Er staan nu een aantal ander dames op de site o.a. 2 die er vroeger reeds werkten. Ik hoop dat die Ana die er een paar maand geleden nog werkte terugkomt. Die zou ik wel eens willen proberen, of Chanel (halfbloed) of Tamira (Braziliaanse, lang zwart haar en zo te lezen reeds boven de 45 j maar oogt nog bijzonder goed). Hopelijk komen die meiden terug. Hun recensies waren allemaal lovend. Iemand ervaring met één van hen ? Merci. Grt. Dorisday.
Die Ana komt normaal wel terug. Toch volgens ze mij zei bij laatste bezoekje net voor ze vertrok. Ga ik direct terug.
 
Als je de Blonde Braziliaanse met hare grote voorgevel bedoeld dan sta ik ook op de eerste rij.
Haar gezicht was destijds niet helemaal zichtbaar op de foto's van de site maar ze was zwart/bruin harig en had voortgaande op de foto's gewone borsten. We zullen het dus op een andere dame hebben. En, goede ervaringen bij l'amazonia Loppem ? Zou ook wel eens willen gaan, vandaar de vraag. Merci en grt. Dorisday.
 
Was idd geen blonde, en b-cup. Maar was n zalige meid.
Ik zelf vind wel goed bij L'amazonia. Altijd met n goed gevoel buiten gegaan. Vroeger regelmatig geweest toen Tessa er zat, maar nu de laatste maanden al 3x geweest bij Anna en Pandora en vond die super.
Ook mooie locatie en je wordt telkens goed ontvangen. Ze zijn steeds correct.
 
Was idd geen blonde, en b-cup. Maar was n zalige meid.
Ik zelf vind wel goed bij L'amazonia. Altijd met n goed gevoel buiten gegaan. Vroeger regelmatig geweest toen Tessa er zat, maar nu de laatste maanden al 3x geweest bij Anna en Pandora en vond die super.
Ook mooie locatie en je wordt telkens goed ontvangen. Ze zijn steeds correct.
Merci voor je reactie Wouterk. Ooit bij Chanel (halfbloed) of Tamira (die Braziliaanse geweest) in l'Amazonia ? Het begint te kriebelen, ik zal toch eens moeten gaan. Voor 140 euro heb ik een mooie dame (pijpen zonder en neuken in verschillende posities en hopelijk mag ik klaarkomen op hun lichaam liefst op de borsten maar ik weet niet of dat mag ?). Merci hoor. Grt. Dorisday.
 
Beide dames nog niet gezien.
Je wensen zal vd dame afhangen, maar de dames die ik er had bezocht waren ook telkens vriendelijk en aangenaam. Succes alvast!
 
Merci voor je reactie Wouterk. Ooit bij Chanel (halfbloed) of Tamira (die Braziliaanse geweest) in l'Amazonia ? Het begint te kriebelen, ik zal toch eens moeten gaan. Voor 140 euro heb ik een mooie dame (pijpen zonder en neuken in verschillende posities en hopelijk mag ik klaarkomen op hun lichaam liefst op de borsten maar ik weet niet of dat mag ?). Merci hoor. Grt. Dorisday.
40€ duurder dan Waasmunster en zelfde dames🤔
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan