Recensie Lana Diva, Bekkevoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bast

Newbie
17
13/07/22
7
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lana-diva/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Langsgeweest bij Lana in Club Diva in Bekkevoort. Stand al lang op mijn radar.
Telefoon was met madam van Diva. Zakelijk, vriendelijk gesprek. Ik had enkele vragen.
Ik vroeg of we samen konden douche, en dat kon. En of ik via een andere ingang binnen kon om geen andere klanten tegen het lijf te lopen, dit ging ook.

Ginder aangekomen op de parking, kreeg ik een bericht dat er niemand in de bar was, dus langs daar naar binnen. Daar werd ik begroet door de madam. En die ging Lana halen. Betaald aan madam en naar boven.

Lana ziet er uit zoals op de foto's. Mss zelfs iets beter. En haar nederlands heeft een schattig accent. Wat het babbelen vlot maakt.
Boven een korte massage met olie en dan de douche in met ons twee.
Dit was geweldig. Lekker langs elkaar schuiven en vroeten. Met zeer goed tongzoenen. Nadat we alle twee flink gewassen waren ( en meer) afgedroogd en bed in.

lekkere pijpbeurt met diepgang.
Op bed verschillende standjes gedaan.
Door de douche was haar grotje lekker nat. En dan op haar strak buikje gespoten.

Achteraf een goede massage gekregen en dan nog eens met ons twee de douche in.

Prijs was 200 euro voor een uur. Dit is veel. Maar de service is ook heel goed. En echt heel geil. Er wert zeker niet snel afgewerkt en geen klok gekeken.

Zeker herhalings gevaarlijk.
 
Mocht je haar beffen/vingeren?
Ja, ik moest maar teken doen tijdens het pijpen en ze parkeerde haar poes
op mijn gezicht. En ze vroeg om ook te vingeren.

Enig idee hoelang ze nog daar gaat zijn.
Ben van plan om ze ook te bezoeken, alleen laat men werk het deze week niet toe...
Ze is daar toch al een paar maand. Dus ik denk voor lang. Maar ik heb het haar niet gevraagd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan