- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-bij-erotheek-freya-lana.html
- Totale kosten (in euro)
- 160
Agelopen donderdag naar freya in hulst gegaan daar aangekomen kon ik kiezen uit 2 dames. Gekozen voor lana. Lana heeft een mooi uiterlijk en lekere grote borsten. Aangezien dat ik niet zo heel veel ervaring heb was is best zenuwachtig maar ze stelde me gerust met haar lieve en rustig karakter. Ze speekt vloeiend nederlands dat is voor mij ook een plus omdat ik verder geen vreemde talen spreek. Ze begon me lekker te pijpen zonder condoom wat ze uitstekend deed daarna standje 69 waar ze lekker klaar kwam. Door naar het neuken heb haar eerst doggy genomen wat een lekker uitzicht op haar konje daarna in missionaris het afgemaakt waar we samen tergelijkertijd klaar kwamen. Deze dame houd echt van sex ze zegt dat ze echte orgasmes heeft als de man weet wat hij doet. Ronde 2 heb haar eerst gebeft daarna ging ze boven op mij zitten en heeft ze zich lekker klaar gereden. Ik had moeite om een 2e keer klaar te komen waarop ze me lekker weer zonder gepijpt heeft en ik na 5 min mijn tweede lading in haar mondje spoot. Al met al voor mij een verassend geile ervaring en voor herhaling vatbaar.