Recensie Lana, House of Pleasure 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roykewilwel

Wandelaar
Forumpionier
60
02/07/21
41
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/527110-lana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren naar HOP geweest voor een leuke date. Wederom een vriendelijke ontvangst door de gastheer. Na het voorstellen twijfelde ik tussen 2 van de beschikbare dames. Op aanraden van de gastheer gekozen voor Lana. In het echt ziet ze er spontaner ui als op de foto's. Op de kamer blijkt ook dat ze echt spontaan en lief is. Na het douchen op bed elkaars lichaam verkend. Wat een lekker lichaam heeft ze! Ze geeft je wat zoenen, ook op het lichaam. Helaas deed ze niet tongzoenen bij mij, terwijl dit wel in haar profiel staat. Ze zakte af naar mijn pretpaal en begon mij lekker te pijpen. Afwisselend met haar tong en in haar mond, soms lekker diep. Na een tijdje heb ik haar lekker geeft, vingeren wilde ze niet. Ik had eerst het gevoel dat ze het zuchten en kreunen deed faken, maar opeens voelde ik haar lichaam schokkend klaarkomen. Toen warmde ze mijn pretpaal weer op met haar lekkere mondje. Toen een jasje erom en in missio haar genomen. Na een tijdje naar doggy gewisseld. Wat een lekker uitzicht was het bij beide strandjes! Vooral het uitzicht op haar mooi gevormde kont! 😍 Ik nam haar diep en voerde het tempo op. Na een minuut of 10 kwamen we beide keihard klaar. Ze schreeuwde het bijna uit. Heerlijk!
Als afsluiting kreeg ik een lekkere massage. Ik ga zeker nog een keer terug naar haar!
 
Is eigenlijk standaard bij HOP.
Helaas, heel soms, beslissen dames om het toch alleen mét te doen.
In dat geval, indien gewenst, annuleren en andere dame vragen, is daar geen probleem. (y)
Klinkt goed. Ik wist niet dat je kon veranderen. Ik had gebeld voor de aanwezige en prijs. Toen zei een vrouwtje blazen altijd met condoom maar zolang ze het zuigen zonder condoom doen, vind ik het prima :ROFLMAO:.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/527110-lana
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Deze Lana ook maar eens bezocht nu ze weer aanwezig is, zeker geen spijt van.
Dame is echt lekker slank en langer dan opgegeven, schat haar 1.73 zoiets?
Helaas nauwelijks zoenen, na haar orgasme werd dat iets beter trouwens.
En ja, duurt ff maar ze komt wel degelijk echt klaar, haar pijpen is bijzonder lekker en sensueel, goed nat ook. 🤤
Vingeren niet echt toegestaan maar toen ze bijna kwam toch met duimpje meegeholpen. 🤫
Ze is wel links en rechts "opgeleukt", siliconen en botox maar niet té hoewel ik voorkeur geef aan naturel.
In meerder standjes neuken doet ze goed mee, geeft zelf aan welk standje next.
Ze merkte dat neukend mét geen succes ging worden (ze is niet lekker strak zoals Micha!) en heeft het pijpend en trekkend zeer goed af weten te maken, kwam geleidelijk en van ver, behoorlijk intensief daardoor.

Elkaar bedankt voor het prettige samenzijn, herhaling zit er zeker wel in ja.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/527110-lana#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de 2de keer bij Lana geweest en de eerste keer was echt goed maar de tweede keer was echt niet te filmen zo goed. Duidelijk gevalletje van beauty en brains en erg lief. Ze moet inderdaad wel even los komen maar als ze los is heb je een van de beste dames van HOP te pakken. Ze is spontaan en je kunt erg met haar lachen. De sex is super ze geeft een erg goede service. Dit was in ieder geval mijn ervaring maar dat kan bij anderen anders zijn natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan