Recensie Naty, House of Pleasure Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roykewilwel

Wandelaar
Forumpionier
60
02/07/21
41
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/1737485-naty
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag naar HOP geweest. Ik kwam er in de buurt, dus eens even naar binnen om te kijken welke dames aanwezig waren. Van de aanwezige dames gekozen voor Naty, een mooie Zuid-Amerikaanse dame. Ik kende haar nog niet, maar tijdens het voorstel rondje kuste ze mij al 2 maal op m'n wang en eentje op m'n mond. Ze had ook een hele leuke en vriendelijke uitstraling. Dus ik was al verkocht. 😍

Ze heeft een heerlijk Latina figuur: mooie grote tieten en een lekkere stevige kont.

Op de kamer samen gedouched en tijdens het wassen elkaars lichaam al wat verkend. Daarna op bed, waar ze lekker op mij kwam liggen. Ze begon mij vol overgave te tongzoenen, heerlijk! Haar tong ging over mij hele lichaam langzaam naar onderen tot bij m'n harde paal. Na wat teasen begon ze mij lekker en diep te pijpen waarbij ze mij vaker geil bleef aankijken. Dit was zo geil om te zien dat ik moeite moest doen om niet te snel klaar te komen. Dus draaide ik de rollen even om en heb ik haar eens goed gebeft en gevingerd. Ze kreunde hier goed bij en kwam 2 keer schokkend klaar.
Toen duwde ze mij achterover en begon me weer flink diep te pijpen. Toen een jasje er omheen en in verschillende standjes heerlijk geneukt. Uiteindelijk in missio geëindigd waarbij ik uitzicht had over haar heerlijke lichaam en haar tieten goed kon verwennen. We zijn heerlijk tongzoenend samen klaar gekomen.
De overige tijd hebben we nog lekker geknuffeld en gekust.
Wat een heerlijke dame! Voor mij 100% herhalingsgevaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan