Recensie Amanda, House of Pleasure, Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/2761538-amanda#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zondagavond in Kinrooi gestopt om te kijken of er nog iets lekkers was. En dat was er! Uit de 4 beschikbare dames gekozen voor Amanda. En zeker geen spijt van gehad. Op de kamer aangekomen hadden we best wel een klik en we hebben veel gelachen. Ze was leuk en grappig. Hou ik van.
Even onder de douche en daarna nam ze zelf het heft in handen. Eerst lekker tongzoenen en daarna zakte ze al snel naar beneden om kleine Harrie in haar mond te nemen. Ze kan superlekker pijpen. Heel nat en diep en volgens mij vind ze het ook lekker om te doen.
Daarna heb ik haar liggend op haar rug lang en uitgebreid gelikt waar ze van genoot. Ze trok haar benen naar haar toe zodat ik er extra goed bij kon. En ze liet goed merken dat ze het lekker vond, heerlijk!
Nadat ze me eerst nog even geil aftrok heb ik haar stevig geneukt in missionaris terwijl ze me geil aankeek. Al zoenend kwam ik in haar klaar. Toppertje!
Ze gaf aan dat ze een paar weken 7 dagen per week bij HOP werkt en dan weer voor een aantal dagen terug gaat naar Spanje. Het verbaast me eigenlijk dat er nog geen topic van deze dame is..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan