Recensie Lana, Pijnacker 1,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/opwindende-erotische-massage-air-cooler-aanwezi_7039853
Totale kosten (in euro)
120
Enige tijd terug bij Lana geweest. Aardige meid hoor, daar niet van, maar de massage was niet bepaald goed te noemen.

De service was beneden maat, heb elders een betere service gehad.

Bij Lana geweest voor een massage. Lieve en aardige dame die je snel op je gemak stelt. Samen lekker gedouched en vervolgens een heerlijke massage gehad. Zeker de moeite waard en een heerlijk happy end.

Enige tijd terug bij Lana geweest. Aardige meid hoor, daar niet van, maar de massage was niet bepaald goed te noemen.

De service was beneden maat, heb elders een betere service gehad.
Wat was er uiteindelijk beneden maat? De reacties lopen hier zo uiteen maar waarom is me niet helemaal duidelijk. Houd me nog steeds tegen te gaan ondanks dat ze er op de foto wel aantrekkelijk uit ziet.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Tijdje teruggeweest. Rijtjeshuis. Beetje rommelige bedoeling.

Wel aanraken maar verder niets mogelijk. Massage is meer aaien. Het is wel BTB maar niet-je-van-het. Eenmalig.

Vorige week bij Lana geweest voor een massage van 60minuten met hoogtepunt.
Ik ga proberen zo een uitgebreid mogelijk verslag te doen.

Normaal neem ik massages alleen bij thaise en altijd tevreden. Maar dacht een keer wat anders proberen.

Ze ontvangt je in een woonhuis makkelijk te vinden parkeren gratis.
Als ik een massage neem is het natuurlijk ook voor de HP maar ik wil wel goed gemasseerd worden helaas is dat bij Lana niet het geval. Ze is duidelijk Geen masseuse (dat zegt ze ook niet in haar advertentie). Het is allemaal heel slapjes en beetje aaien met olie. Heb toen wel gezegd dat ze met meer kracht mag doen dus toen deed ze wel iets harder maar dat was ook voor korte duur het ging snel weer naar slapjes aaien. Haar massage skills zijn echt ondermaats! Als je echt komt om ook echt je rug los te krijgen of iets kan je beter ergens anders gaan.

Opgegeven moment tegen het einde van de massage is ze overgaan tot me aftrekken. Ik mocht wel aan haar zitten dus lekker borsten aangeraakt en uiteindelijk klaargekomen. Daarna heb ik nog gedoucht. En kwam ze me nog knuffelen en gaf me een kus. Ze zei tot de volgende keer. Maarja daar trap ik niet in want er komt geen volgende keer voor mij haha.

Uiterlijk is trouwens wel goed. In haar advertientie staat 39 en zo lijkt ze ook wel. Beetje type doorsnee hollandse blonde vrouw dus niet per see een fotomodel maar ook niet lelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan