Lange afstanden rijden of toch liever wachten totdat je dame een keer in de buurt komt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja maar dat telt niet he? Want je rijdt niet naar Berlijn if vliegt naar Thailand voor iemand SPECIFIEK hhaha
Uiteraard rijd ik wél naar Berlijn voor iemand specifiek! Afspraken (twee) al gemaakt per mail.
Idem dito voor Warsaw. Afspraken gemaakt voor twee dagen, inclusief transport van en naar hotel.
Maar eenmaal daar... combineer ik dat dan wel met een leuke citytrip...

Bali & Thailand is uiteraard een andere zaak.
 
Wat maakt de afstand die je moet overbruggen eigenlijk uit als je weet dat je een super tijd gaat beleven 🤷

Ook al weet ik met zekerheid dat er een fantastische beloning wacht toch zie ik er heel vaak tegenop om weer maar eens het verkeer en de lange tijd in de auto te trotseren en al zeker als Brussel of Antwerpen ergens in het midden liggen.
De terugweg is altijd een stukje aangenamer; de vreedzame roes laat zich niet snel verdrijven :). De laatste keer dat ik na een heel geslaagde ontmoeting huiswaarts reed zorgde een zoveelste aanrijding in de Kennedytunnel voor een oponthoud van ruim een uur, het kom mij geen bal schelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo tussen mijn 19e en 30e jaar 70/80 k kilometers per jaar getrapt..
Dikwijls met 4 man in de auto en een tendemasser erachter..
Ik heb ECHT geen trek meer in die lange afstanden..
Kan me voorstellen als je in Breda woont en 3x in je leven naar Amsterdam als een avontuur ziet.. Bammetjes mee, flesje water.. Niet harder dan 100 op de teller..
Sporadische keer als ik nu de Moerdijkbrug overga.. En het is later dan 06.00u op de klok in mijn bus.. Dan NOG breekt me het zweet uit.. (kuuuuttt, het staat dadelijk ramvast)..
Dus neee.. Zal mij niet gebeuren..
Bovenop dat de dame ineens niet meer opneemt.. Knetterchagrijnig is, of ineens overnight 20 kilo zwaarder en 10 jaar ouder is geworden
 
Ja, ik heb toch wel veel respect voor hen die met OV gaan om hun dames te bezoeken...heb zelf echt een bloedhekel aan OV, enkele uitzonderigen daar gelaten bijna 15jaar geleden voor mij...als je dat er voor over hebt, nou associeer ik het wel wel drukte en er langer over doen, wil je wel heel graag hahahahaha dus good for you :p
 
Dat kost toch ook een vermogen..
Of hebben jullie een ov kaart?
Moet ik er bij zeggen, dat de laatste keer ik in een stadsbus heb gezeten er nog een Daf 2600 onder zat..
En de trein met 3 truien aan omdat de ramen niet dichtkonden..

Nee, autorijden word je blij van met die brandstofprijzen ;) En dan hebben we het nog maar niet over de vaste lasten. File's begon je net zelf al over. OV vind ik best, muziekje op en lekker zitten. Beetje kloten op mijn telefoon onderweg. Biertjes doen in de stad. Prima voor mij :)
 
Dat is inderdaad ook al 3x niks..
Je betaalt in de grote steden onderhand meer geld om te parkeren dan in Monaco..
En ik denk tientje of 3/4 diesel als ik normaal rijd.. Zit je nog met die fukkin flitspalen of trajectcontroles.. Wist ze vroeger overal te staan/zitten..
Geen idee verder wat het met het OV kost..
Denk ook dat ik na een kwartier lig te slapen in de trein..deur dicht en maffen..
Kaartjes zijn er ook niet meer dacht ik..
Zal inmiddels ook wel een appje op je foon zijn..
 
Tripje bus, metro, trein heen en terug, alles bij elkaar tussen 20 en 25 euro. Vind prima. App heb ik niet, is OV chipkaart. Geloof wel dat ze werken aan een app.
 
Met een auto die 1 op 5 loopt. Zou ik het liefst hebben dat de dames mn buurtjes waren. Eerder reed ik wel ver weg voor een goede dame, en bleef ik meestal 2 uur bij haar. Maar tegenwoordig vind ik eerlijk gezegd het hele aanbod minder dan een jaar of 10 geleden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan