Lange afstanden rijden of toch liever wachten totdat je dame een keer in de buurt komt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.877
09/10/21
4.157
19
Lange afstanden rijden of toch liever wachten totdat je dame een keer in de buurt komt? Ik heb het hier uiteraard over prive ontvangst dames die door het hele land reizen en ontvangen.
 
OV hier en al is de verleiding soms zeer groot, blijf ik (voorlopig) bezoekjes doen in regio Rotterdam/Den Haag. Al vind ik die Julia, Leiden héél interessant ;) Gaat op den duur simpelweg te veel tijd en ook geld kosten. Hoop wel hard dat sommige dames, vooral uit omgeving Amstelveen, eens stukje zuidelijker gaan ontvangen :)
 
dan kun je bij het gros wachten totdat je een ons weegt..
als je ziet wat er rond en in Amsterdam opduikt soms..en dat blijft merendeel daar hangen..
daar zullen de verdiensten het hoogst zijn etc..
en NEE ik ga er niet die kant voor op..
halve tank diesel weg, een hele dag naar de klote ,als het tegen zit een uur file..
en als klap op de vuurpijl...'Joe not the gurl from ze fotoos?'..
 
OV hier en al is de verleiding soms zeer groot, blijf ik (voorlopig) bezoekjes doen in regio Rotterdam/Den Haag. Al vind ik die Julia, Leiden héél interessant ;) Gaat op den duur simpelweg te veel tijd en ook geld kosten. Hoop wel hard dat sommige dames, vooral uit omgeving Amstelveen, eens stukje zuidelijker gaan ontvangen :)
Reizen met OV tussen Rotterdam-Leiden-Den Haag kost niet veel tijd hoor. Er zijn zo veel treinen die tussen deze steden rijden.
 
Mijn laatste bezoekjes op de fiets kunnen doen, goed voor het milieu 😉
Heb je er op toegezien dat het condoom in de goede afvalbak gegooid is ook ?
Ik rij met de auto in 3 kwartier naar den haag of in een half uur naar Rotterdam , in die omgeving woont zo'n beetje een kwart van de Nederlandse bevolking dus als ik het daar niet vind lijkt verder zoeken me weinig zinvol
 
Lange afstand rijden ben ik mee gestopt; doe nu max 30-40min...ik had een paar x dat ik id auto na langere dates mijn zin een beetje verloor...kwam uiteindelijk wel goed daar niet van, maar heb wel eens overwogen 'gewoon maar terug' te gaan denkend waar ben je nou mee bezig hahaha uur of meer rijden terwijl je ook op 15-20min kan :p
 
@Dagan herken ik wel. Heb een goedkoop best leuk adresje. Maar is net meer dan uur rijden met een deel N-wegen. En daar hik ik tegenaan... niet normaal. 60min rijden snelweg (geen files) vind ik beter dan 50m rijden maar dan N-wegen...
 
@Dagan herken ik wel. Heb een goedkoop best leuk adresje. Maar is net meer dan uur rijden met een deel N-wegen. En daar hik ik tegenaan... niet normaal. 60min rijden snelweg (geen files) vind ik beter dan 50m rijden maar dan N-wegen...

Echt he...ik heb een tijdje een 'vaste' op iets van 1:10 a 1:20 rijden gehad...was super goed en goedkoop maar dat rijden pffff als het tegenzat 3x zolang dan de date de laatste keer zelfs uren vastgestaan; nooit meer gedaan daarna ;)
 
Indertijd toen Soraya nog niet haar eigen huis had ben ik ook steeds gereden waar ze was, we hebben gewoon een super goede klik, heb het er wel voor over gehad, gelukkig zit ze nu op minder dan tien minuten 😀😀😀😀
 
Ik heb nog nooit een dame bezocht die aan thuisontvangst deed, ga altijd naar een club, privéhuis of ramenbuurt.

Maar ook daar geldt inmiddels dat door de stijgende benzineprijs de cirkel kleiner wordt. De prijzen van de dames stijgen immers ook.
Een bezoekje van een uurtje is inmiddels een stuk duurder dan enkele jaren geleden. Dus daarom zoek ik het dicht bij huis en dan op de fiets.
 
Wat is een lange afstand? Las hier ergens dat 20min rijden ver was. Vanwaar ik vertrek is er binnen de 20min rijden niet veel leuks te vinden. Dus zit ik al snel aan 30min rijden. Voor een favo dpd is het 50min, maar ik weet wat ik daar krijg. Dus is het de moeite om die baan te doen. Daarbij werkt rijden ontspannend bij bij mij, dus na een iets langere rit kom ontspannen aan.
Ik kan een date plannen op 10min rijden ook, maar als die tegen valt. Is het zonde van het geld. Dus liever langer onderweg en waar voor mijn geld.
 
Nee nooit meer. Je rijdt uren en als je daar aan komt ben je moe, gestresseerd en valt de dame tegen ben je alle tijd kwijt. Dan moet ze wel heel mooi zijn.
Tot nu toe probeer ik ze bij mij te krijgen en soms lukt dat.
 
Nou, voor de juiste dame en/of speciale afspraak heb ik geen enkel probleem om langere afstanden te maken hoor.
Ben zo al naar Berlijn en Warsaw geweest. Maar Covid heeft daar (voorlopig) wel een eind aan gemaakt...
Zulke trips combineer je dan bijv. met een expobezoek... of je maakt er een leuke citytrip van!

En, toen ik terug naar Europa kwam heb ik er wel voor gezorgd dat ik me daar vestigde waar er een ruim aanbod is natuurlijk!
Dus: genoeg lekkers in de buurt... en leuke uitstapjes voor wat "extra's".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan