Hoe gaan jullie om als je buiten lang moet wachten op een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.903
09/10/21
4.190
19
Hoe gaan jullie om als jullie buiten lang moeten wachten op een dvp haken jullie af en kiezen jullie een andere dame of wachten jullie tot ze weer vrij en beschikbaar is?

Ik heb het hier niet alleen over raamdames maar ook over prive ontvangst. Zeker bij prive ontvangst als een dame je alleen de straatnaam heeft verzonden en je nog moet wachten tot ze je het volledig adres heeft gegeven kan het soms een eeuwigheid duren voordat je aan de beurt bent.

Ik wacht maximaal 30 minuten en als ze dan nog niet reageert vertrek ik huiswaarts. Alleen vind ik het jammer omdat je soms ook moet reizen en dan kost het je een hoop geld zeker als je van ver moet komen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik aan de wandel ben en krijg alleen een straatnaam doorgegeven, en ik kom dan in de straat aan, en ik krijg eigenlijk niet direct het nummer, of de mededeling ik ben nog even douche, voor mijn al not done is. Dit zijn beide manieren om te rekken dat er nog een bezoeker is, die I derdaad aan het douche is, of zich aan het aankleden is.
En weg is de clown.
 
Als er zo al een geheimzinnigheid is voor privé ontvangst om het volledige adres door te geven krijg ik al argwaan, het kan natuurlijk ook aan mij liggen, in een privéhuis eventjes wachten binnen met een tas koffie als het dan ook wel geen eeuwigheid duurt, ok.
Bij raamdames heb ik plan a, maar ook plan b en als ik een eind moet rijden heb je ook beter plan c en d.

Het hangt ook al een beetje af van het weer, ik ga niet buiten blijven staan in de gietende regen om dan iemand te bezoeken.
Sommige dames kunnen zeer onvoorspelbaar zijn maar met wat, als en mss koop ik niks mee.
Een mindere date hebben kan er mss wel eens bij horen, dat weet je niet op voorhand maar mijn tijd en benzine verbruiken voor niks dan blijf ik zeker met een rot gevoel achter.
 
Op een raamdame wachten is echt lastig. Ik heb dat vooral met Kathy met de reuzenborsten, uit het SKW. Zij zit bijna nooit voor het raam, altijd bezet. Er staan altijd een paar kerels hun beurt af te wachten. Dus als je wat wandelt ben je gelijk je beurt kwijt. En ze is dan nig zo aardig om haar tijd te nemen voor de klant, min. halfuur maar veel mannen nemen haar voor een uur of langer. Maar ze is het wel dubbel en dik waard.
 
Voorheen in de raambuurten van Den Haag kilometers gelopen en gewacht. In regen, wind etc. Had je een glimp van dame opgevangen waar je heen wilde, had ze lange afspraak...

Nu alleen nog privé ontvangst. Date alleen met dames die hier goede recensies hebben. Van te voren afspraak maken, dag voor bezoek even opnieuw bevestigen, bij vertrek dan nog eens een berichtje. Heb zelden moeten wachten, een keer half uurtje in Rotterdam, dame was nog onderweg met haar auto. Paar rondjes door die wijk gelopen en alsnog gedate.
 
Wachten bij een raam zonder dat je haar telefoonnummer hebt kan heel vervelend zijn omdat je niet weet waar je aan toe bent. Zag een keer bij een zeer druk bezette dame dat er een figuur al de hele tijd voor haar raam stond te wachten. Dat was al vervelend maar na verschillende ommetjes te hebben gelopen stond dat figuur er nog steeds, tot mijn grote ergernis

Toen ben ik maar weggegaan. De volgende dag weer gegaan en kon gelukkig terecht, vertelde ze dat ze een figuur binnen had die haar de hele dag had geboekt. Die gozer stond dus uren voor niets te wachten
 
Op een raamdame wachten is echt lastig. Ik heb dat vooral met Kathy met de reuzenborsten, uit het SKW. Zij zit bijna nooit voor het raam, altijd bezet. Er staan altijd een paar kerels hun beurt af te wachten. Dus als je wat wandelt ben je gelijk je beurt kwijt. En ze is dan nig zo aardig om haar tijd te nemen voor de klant, min. halfuur maar veel mannen nemen haar voor een uur of langer. Maar ze is het wel dubbel en dik waard.
Telefoonnummer volgende keer vragen en daarna proberen tijdstip af te spreken?
 
Als ik aan de wandel ben en krijg alleen een straatnaam doorgegeven, en ik kom dan in de straat aan, en ik krijg eigenlijk niet direct het nummer, of de mededeling ik ben nog even douche, voor mijn al not done is. Dit zijn beide manieren om te rekken dat er nog een bezoeker is, die I derdaad aan het douche is, of zich aan het aankleden is.
En weg is de clown.


Als er zo al een geheimzinnigheid is voor privé ontvangst om het volledige adres door te geven krijg ik al argwaan, het kan natuurlijk ook aan mij liggen, in een privéhuis eventjes wachten binnen met een tas koffie als het dan ook wel geen eeuwigheid duurt, ok.
Bij raamdames heb ik plan a, maar ook plan b en als ik een eind moet rijden heb je ook beter plan c en d.

Het hangt ook al een beetje af van het weer, ik ga niet buiten blijven staan in de gietende regen om dan iemand te bezoeken.
Sommige dames kunnen zeer onvoorspelbaar zijn maar met wat, als en mss koop ik niks mee.
Een mindere date hebben kan er mss wel eens bij horen, dat weet je niet op voorhand maar mijn tijd en benzine verbruiken voor niks dan blijf ik zeker met een rot gevoel achter.

Ik vind dergelijke manieren van handelen van dames dus echt stuitend, echt heel vervelend
 
Gebeurt me ook wel eens dat ik niet gelijk het huisnummer krijg bij privé ontvangst. Is geen reden om vooraf al af te haken. Kijk altijd even op Google Streetview, zie je één flat in de straat, dan weet je eigenlijk al genoeg ;) Bij vertrek van huis kort melden dat je vertrekt. Bij aankomst dit ook melden en vragen om huisnummer.
 
Als ik in een raambuurt wandel en de dame is bezet duik ik meestal een coffeeshop in of kroeg. Ik ga echt niet voor de deur wachten, of ergens id buurt.

Soms zie ik dat mensen doen en ik moet zeggen, als ik dan het gordijn ineens open zag gaan glipte ik snel naar binnen. Die blikken die je dan krijgt zijn echt heerlijk 😂
 
Had bij ramen heel vaak dat ik er één in mijn hoofd had, en die moest en zou ik bezoeken! Heel veel gewacht vroeger. Of dat je in weer en wind voor het raam van je favorietje wacht en dan na lang wachten ging het gordijn open, en... zat er een collegaatje. Was ze met vakantie :ROFLMAO:
Dit was overigens wel in het pre mobiele telefoon tijdperk.
 
Tegenwoordig probeer ik voor het wandelen bij de ramen echt mijn tijd te nemen. Als ik ga wandelen bij de ramen, dan doe ik dit op een dag dat ik vrij ben. Ook heb ik dan een lijstje met dames waarvan ik hoop dat ze dan aanwezig zijn. Mocht de nummer 1 op mijn lijstje die dag niet aanwezig zijn of te druk zijn, dan ga ik over naar de nummer 2.

Soms ben ik wel bereid om op de nummer 1 van mijn lijstje te wachten en dan loop ik wel wat rondjes.
 
Eind jaren '90 vaak een dame aan de Singel bezocht, die was heel populair. Kan me herinneren op een koude winteravond erheen gereden te zijn. Heb toen zeker in snijdende kou zo'n 2,5 uur op haar gewacht. Stonden ook gewoon met meerdere naast elkaar te wachten :oops: Kan ik me nu niet meer voorstellen, haat kou en heb het geduld niet meer :ROFLMAO:
 
Is een dame in de Geleenstraat die mijn interesse heeft. Maar is er ook niet altijd, en als ze er is heeft ze ook afspraken ingepland staan. Heb haar nr niet, en al zou ik dit via via kunnen krijgen benader ik haar niet. Dat vind ik niet gepast als ik haar nog niet ken. Maar het idee weer urenlang daar rond te banjeren, weerhoudt me er nog van een kijkje te nemen. Ook nog druk nu met mijn thuis ontvangst dames :love:
 
Bij de ramen is er in ieder geval geen onzekerheid, als ze met een andere klant bezig is dan kun je er voor kiezen om te wachten, bij prive ontvangst, als je dan niet binnen een paar minuten een reactie krijgt dan begin je al snel te denken dat je voor jan lul bent gekomen, ik ga dan ook niet naar prive ontvangst dames die heel laat reageren op hun advertentie
 
Als je ze een app stuurt op basis van hun advertentie om een afspraak te maken en ze reageren heel laat dan maak ik geen afspraak anders sta je in de straat waarschijnlijk ook te wachten
En gelijk heb je als ze al laat reageren op je app dan kun je erop wachten dat het geen succes wordt. Meestal zijn het populaire dames die veelste druk zijn en maling hebben of je buiten lang moet wachten want de klanten komen toch wel.
 
Laatst bewerkt:
Frustrerend toen ik nog wandelde over de Wallen toen het nog leuk was (grofweg jaren 90) en ik liep ergens en in een glimp zag ik een dame die ik niet kende en mijn aandacht had en ging een gast naar binnen... inderdaad eindeloos rondjes lopen, maar ze zat nu eenmaal in m'n hoofd! Plan b en c zijn dan niet meer zo relevant, maar soms wel nodig.. Daarom thuis en club ontvangst tegenwoordig zoveel makkelijker.. je hebt iemand in je hoofd en je spreekt af, klaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan