Recensie Anne, BB Privé, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15306

Meubelstuk
Supporter
2.848
25/08/22
3.843
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Een vriendin die zou komen logeren moest afzeggen (rotweer) en ik wilde toch wat beleven dus ik ben voor het eerst naar BB Privé gegaan.

Aangebeld. Eerst klonk er een stem uit de deurbel die moeilijk verstaanbaar (verkeer in de straat) iets zei over dat men even moest wachten en dat er aanstonds zou worden opengedaan, of zo.

Een vriendelijke jongeman deed open en bracht me naar een van de kamers waarvan de deuren open stonden. Daar kon ik wachten en de ene beschikbare dame zou zich komen voorstellen.

Zeer mooie kamer, keurig fris meubilair, nette wasruimte, zo te zien ook met douche, genoeg kleine handdoeken, twee wastafels.

Een lange slanke jonge schoonheid kwam zich voorstellen, elegant, vriendelijk, een beetje afstandelijke ballerina.

Besloten met haar een half uurtje door te brengen, €85 aan de jongeman gegeven, daarna toen zij weer binnenkwam haar ook wat extra gegeven.

Mooi en bijzonder zo'n super slanke beauty, een gaaf gezichtje dat me deed denken aan van die porseleinen popjes met droomsnuitjes waar alles gaaf aan is, zonder veel expressie.

Ik vond het niet heel opwindend maar dat zal aan mij hebben gelegen.

Ik ben wat oudere dames gewend die met vurige gulzigheid in het vrijen op lijken te gaan, waarmee het heerlijk stoeien is, die snel door hebben wat ik lekker vind.

Een zeer net adres met moderne zeer schone inrichting om ooit nog weer eens te proberen als ik 'wat nieuws' wil en anders is Salon Bali op een steenworp afstand een vertrouwde plek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan