Recensie Sereia, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
188
25/09/22
144
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4980211-sereia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een liefhebber van slank, petite of mager maar gespierd en vooral van bodyhair. Een slank en gespierd lichaam geeft exact aan hoe iemand gebouwd is en de brood(mager)nodige detaillering en accentuering van het lijf. Een volle vrouw daarentegen heeft (g)één vorm....

Smaken verschillen, beauty is in the eye of the beholder en op elk potje past (gelukkig) een deksel.

Daarentegen zijn goede service, netheid, punctualiteit en professionaliteit ook belangrijke vereisten. Bij deze dame kwam ik absoluut dus wel aan mijn trekken ondanks dat ze niet slank, petite of mager maar gespierd is.

Body hair heeft ze wel en dat was mij al opgevallen op haar foto's. Ze heeft niet een hele bos maar zeker voldoende. Mooie gedetailleerde shots overigens van de dame zelf. Ze staat er niet met haar gezicht op. Ze bood wel aan om te videobellen. Soms hebben de dames mooie beharing op de foto's maar dat is weggeschoren of gelaserd, wat ik altijd als zonde ervaar, maar dar was bij haar niet het geval.

Contact was soepel zonder booker/planner. Omdat ik van te voren ingeschat had dat ze niet slank, petite of mager maar gespierd is, had ik mij voorgenomen om bij de minste en geringste tegenvaller weg te lopen. Dit omdat de foto's over het algemeen van 15 kg geleden zijn. Ook in dat geval zou ik aborteren.

Overigens zijn een deel van de foto's wel van een tijd geleden, althans in elk geval voor de tatoeage die ze op haar rechter flank heeft.

Ze gaf mij echter de kans om de afsprak af te breken niet. Ik kwam 1 minuut na het afgesproken tijdsip in de buurt aan, stuurde een bericht en 3 minuten later kreeg ik prompt instructie en een nummer waar ik naartoe moest waarna andere instructies zouden volgen. Ging vervolgens voor het tweede aangegeven huisnummer staan en de deur ging open.

Exact de dame van de foto's. Ze spreekt helaas nagenoeg geen engels, slechts portugees. Maar google translate bood uitkomst.

Handdoek lag klaar, ik had thuis net gedoucht. Na staand tongzoenen en wat betasten op het luchtbed plaats genomen. Er volgde lekkere sex. Pijpen kon wat haar betreft zonder condoom want mijn hygiëne was goed maar ik persisteerde omdat het altijd veiliger is en ik toch al redelijk weinig voel bij het neuken. Haar lichaamsgeur en smaak zijn gewoonweg heerlijk. Ze pijpt goed en stevig.

Stoppeltjes van haar benen tijdens het neuken tegen mij aan en voor dat je dacht was het rubbertje vol.

Douchen, napraten en vertrokken.

Al met al kom ik tot 4 sterren ondanks dat ze niet slank, petite of mager maar gespierd is...

Er is zeker herhalingsgevaar! Ze is er nog even.

Min-punten: taalbarrière en het luchtbed.

Kan een vriendelijke DVP met een vol postuur zonder silicone die heerlijk naturel wat haar heeft staan, jou bekoren dan zou ik deze zeker niet overslaan!
 
Laatst bewerkt:
Als ik de fotos bekijk dan heeft ze zeker geen vol postuur.
Kloppen de fotos nog?
Of is ze inmiddels voller?
Haar borsten lijken me prima. Volgens mij wel silicone borsten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan