Lange dates en condoomgebruik.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik was toevallig nog op een gangbang gisteren ( bij Kelly en Lolita in Hulst) .
De meeste mannen komen inderdaad na een paar stoten. Aan de andere kant kwamen ze gemiddeld wel 3 keer)
Nu... gangbangs zijn niet zo m'n ding...
Maar... als je sommige van die mannen bezig ziet! Waw! Stevig doorneuken... minuten lang, dan gewoon positie wisselen... en opnieuw! Haha!

Maar dat is natuurlijk nog niets vergeleken met die vrouwen! OMG! Geen man die daaraan kan tippen! Not even close!
 
Let op! Want... 'benieuwd hoe lang ik het vol hou' is net zoals... de hele tijd aan eten denken tijdens een dieet!
Dat hou je dus inderdaad niet vol! Haha!

Wees creatief... Gebruik je handen, lippen, tong,... verken elkaars (volledige!) lichaam.... en niet meteen "BOEM" naar de geslachtsdelen! Wissel af en bouw op... en koel weer af... en geniet!

Als je dat regelmatig doet bouw je vanzelf 'stamina' op.
Precies het tegenover gestelde van '3 vluggertjes per week' natuurlijk. Want dan kweek je net het tegenovergestelde reflex! (Ook prima als dat is wat je wil natuurlijk...)
Zo do ik het ook ik neem mijn mijn tijd, ik verken haar lichaam en omgekeerd. Ik probeer ook om er momenten in te steken waar het rustiger is bv knuffelen,beffen etc

Maar ik heb al eens gehad dat er 3 maanden tussen zat en dat ik merkte dat ik sneller kwam 😅
 
ik was toevallig nog op een gangbang gisteren ( bij Kelly en Lolita in Hulst) .
De meeste mannen komen inderdaad na een paar stoten. Aan de andere kant kwamen ze gemiddeld wel 3 keer)
Hoe kom je "toevallig" op een gangbang? Ik ben wel eens toevallig de verkeerde kroeg in gewandeld of ik heb wel eens toevallig bij de verkeerde deur aangebeld. Maar toevallig op een gangbang verzeild raken is wel next level moet ik zeggen.
 
Hoe kom je "toevallig" op een gangbang? Ik ben wel eens toevallig de verkeerde kroeg in gewandeld of ik heb wel eens toevallig bij de verkeerde deur aangebeld. Maar toevallig op een gangbang verzeild raken is wel next level moet ik zeggen.
Kom je uit je woonkamer in de gang terecht en is daar een bang bezig. Zo vervelend, krijg je ook niet meer buiten hé
 
Je doet er gewoon 20 tegelijk om. Iedere keer als je klaar bent haal je er een af en dan kun je weer verder. Beetje hetzelfde als een Tear-off van een F1 helm.
Dus de eerste keer dat je klaar bent moet je eerst 19 condooms afdoen om het volle condoom weg te doen, de tweede keer dat je klaar bent moet je eerst 18 condooms afdoen om het volle condoom weg te doen, de derde keer....etc.

Als je partner daar het geduld voor heeft, vindt ze je wel heel leuk! ;)
 
Dus de eerste keer dat je klaar bent moet je eerst 19 condooms afdoen om het volle condoom weg te doen, de tweede keer dat je klaar bent moet je eerst 18 condooms afdoen om het volle condoom weg te doen, de derde keer....etc.

Als je partner daar het geduld voor heeft, vindt ze je wel heel leuk! ;)
Ik wist niet dat het de bedoeling was dat je ook 20 keer zou klaarkomen, maar voor die geweldenaars zal mijn systeem niet werken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan