Lange dates en condoomgebruik.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 18138

Meubelstuk
3.085
08/11/22
3.538
16
Onlangs moest ik hier over denken.
Want zelf geen ervaring mee.
Vroeger had ik wel lange dates maar die waren altijd zonder condoom.
Als je een 4 uurs date hebt, of een overnachting met dame die alles MET doet , dan heb je toch enorm veel onderbrekingen. Ik kan me voorstellen dat je snachts even wil , zomaar 5 minuutjes. Dat gaat dan niet., je kan dan alleen sex hebben in vaste blokken?
Hoe gaat dit in zijn werk?
 
Als ik sex heb met de dvp en ronde 1 is gepasseerd. Dan doe je het condoom uit kuis je alles mooi op. Je kan haar daar na bv beffen,vingeren, of knuffelen etc. En heb je zin in ronde 2 doe je een nieuwe condoom aan.
 
Trouwens... als je stevig neukt voor langere tijd... wissel je best ook tijdig je condoom. Safety first! Zo ben je zeker dat het niet scheurt...
 
Ja... en op een gangbang moet je dat meestal zelf doen...
Bij 1-op-1 doet de dame dat voor jou... met haar handen, waarbij ze eerst nog je harde pik masseert. Of... beter nog: met haar mond! Love it!
meestal wel, maar ook al gehad dat yentel en lisa er een om deden en bovenop klommen 😉
 
Belangrijk is wel dat je super potent bent , en zelf de goede condooms. Paar keer eentje erom doen dat ,gaat nog wel maar zo veelvuldig dan ga ik toch protest krijgen.
Even een persoonlijk vraag, hebben de heren in prive al veel zonder condoom gedaan ,bijv in relatie want dat maakt ook veel uit he.
 
Belangrijk is wel dat je super potent bent , en zelf de goede condooms. Paar keer eentje erom doen dat ,gaat nog wel maar zo veelvuldig dan ga ik toch protest krijgen.
Even een persoonlijk vraag, hebben de heren in prive al veel zonder condoom gedaan ,bijv in relatie want dat maakt ook veel uit he.
In mijn huwelijk hebben wij altijd (enkel) condoom gebruikt als voorbehoedsmiddel. Dus geen 'pil' voor haar. Maar na een tijdje werd ik zo goed in het controleren... dat we altijd 'zonder' neukten... en dan pas op het allereind het condoom erom ging... en ik dan zo klaarkwam.

Dus heb zowel ervaring neuken mét als zonder. Buitenshuis neuken ALTIJD mét... maar ik waardeer wel erg pzc!
 
Belangrijk is wel dat je super potent bent
Je weet toch dat het merendeel van de mannen hier superpotent zijn...... Ze kunnen uren aan een stuk neuken. En liefst gaan ze voor 5 rondes op 2uur. Dat in officiele cijfers de gemiddelde penetratiebeurt bij seks nog geen 10 minuten blijkt te zijn zullen ze wel afdoen als nonsens. Nochtans als ik dvp's vraag hoeveel mannen er meer dan 5 minuten kunnen neuken zonder orgasme, moeten ze eens grijnzen. @JokePrive heeft het hier eens uit de doeken gedaan nochtans.
 
Dat klopt en het merendeel was het er uiteraard niet mee eens 🤣
Heb ook wel eens meegemaakt dat iemand al kwam toen het condoom er bijna omheen zat. Dat is serieus lullig 🫣
Dit dus......Mannen zouden eens 5minuten wezenloos naar een klokje moeten kijken.....das teringlang.
En vergelijk die tijd dan met een neukbeurt. Die uitkomst valt best tegen 🥲 🥲
 
Toch een beetje sneu natuurlijk... dat je zo na (max) 5-10 min al komt. Zeker als je net lekker bezig bent!
Of... je krijgt zo'n super lekkere pijpbeurt... en dan spuit je na 3 min! Moet er niet aan denken!

Maar, ja. Ieder z'n 'kwaliteiten' natuurlijk...
Ik zou een maraton ook niet overleven... maar voor vele anderen is net dat hun challenge! Haha!
 
Of... je krijgt zo'n super lekkere pijpbeurt... en dan spuit je na 3 min! Moet er niet aan denken!

Een ervaren vrouw weet wanneer ze op tijd moet stoppen en zal je vast waarschuwen dat je even moet aangeven wanneer je het kookpunt bijna hebt bereikt.

Had ik begin vd middag nog. Een ouder baasje, helemaal met ov uit Tilburg, 3 jr geen vrouw aangeraakt en andersom.. dan moet je dus opletten! Maar ging goed hoor 🙂
 
Een ervaren vrouw weet wanneer ze op tijd moet stoppen en zal je vast waarschuwen dat je even moet aangeven wanneer je het kookpunt bijna hebt bereikt.

Had ik begin vd middag nog. Een ouder baasje, helemaal met ov uit Tilburg, 3 jr geen vrouw aangeraakt en andersom.. dan moet je dus opletten! Maar ging goed hoor 🙂
Vanavond komt er een dame voor het eerst sins januari ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou 🤣😂
 
Vanavond komt er een dame voor het eerst sins januari ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou 🤣😂
Let op! Want... 'benieuwd hoe lang ik het vol hou' is net zoals... de hele tijd aan eten denken tijdens een dieet!
Dat hou je dus inderdaad niet vol! Haha!

Wees creatief... Gebruik je handen, lippen, tong,... verken elkaars (volledige!) lichaam.... en niet meteen "BOEM" naar de geslachtsdelen! Wissel af en bouw op... en koel weer af... en geniet!

Als je dat regelmatig doet bouw je vanzelf 'stamina' op.
Precies het tegenover gestelde van '3 vluggertjes per week' natuurlijk. Want dan kweek je net het tegenovergestelde reflex! (Ook prima als dat is wat je wil natuurlijk...)
 
Onlangs moest ik hier over denken.
Want zelf geen ervaring mee.
Vroeger had ik wel lange dates maar die waren altijd zonder condoom.
Als je een 4 uurs date hebt, of een overnachting met dame die alles MET doet , dan heb je toch enorm veel onderbrekingen. Ik kan me voorstellen dat je snachts even wil , zomaar 5 minuutjes. Dat gaat dan niet., je kan dan alleen sex hebben in vaste blokken?
Hoe gaat dit in zijn werk?
Je doet er gewoon 20 tegelijk om. Iedere keer als je klaar bent haal je er een af en dan kun je weer verder. Beetje hetzelfde als een Tear-off van een F1 helm.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan