Recensie Lara (Duits/ Hongaars) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
596
05/01/23
995
51
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80 (inclusief fooi)
Vandaag zijn de halfzusjes Lara en Aïda gestart bij Sixsens. Ze waren een beetje verdwaald, en ik heb ze op hun verzoek naar het restaurant begeleid, via de sleuteluitgifte (de juiste man op de juiste plaats dus, vaak is het andersom… 😉) Deze dames zijn zeker niet nieuw in het vak, en weten van wanten, op een positieve manier.

Niet veel later was ik op zoek naar mijn Plan A voor het tweede rondje van deze (Zon)dag. Even door de bar gelopen, toen de trap op richting de sleutel uitgifte, en daar kwamen Lara en Aïda de trap afgelopen. Aïda liep door en Lara bleef staan om een praatje met mij te maken. Junior begon vrijwel meteen te steigeren en veranderde zodoende mijn Plan A naar Plan Lara. De "onderhandelingen" verliepen soepel, geen fratsen.

Lara was mij eerder vandaag al opgevallen vanwege haar sixpack, en ze blijkt inderdaad een topsport achtergrond te hebben. Haar 159 centimetertjes brengen 52kg. op de weegschaal. Verder heeft dit 30 jarige (maar ze ziet er een stuk jonger uit, vind ik) blondje een opvallend witte huid met veel tattoos. Mooi.
Een A cup en mooie ronde billekes om de beschrijving af te sluiten.

Junior was dus in de bar al geactiveerd, en na wat kletsen en knuffelen (geen haastwerk…) kreeg die de volle aandacht. Erg prettig. Vervolgens de (helaas rode) regenjas gemonteerd en Lara bovenop. Dit deed ze zo goed dat ik dat in een eerste rondje niet lang volgehouden zou hebben, maar dit was dus het tweede rondje deze dag. Vervolgens nog doggy en "classic", ook erg goed.
Tot slot gevraagd of ze het met de hand af kon maken, wat ze met veel gevoel, kunde en commitment deed.
En… PLOF… 🙂 Wat ik niet meer verwacht had, zo vertelde ik Lara. Maar Lara zei: "I always finish everybody…" 😀

Lara is echt een aanwinst voor Sixsens, nu maar hopen dat ze gaat blijven. Over Aïda ook al goede dingen gehoord. De dames zijn allebei al flink aan het kameren vandaag.

Herhalingsgevaar: 100%.
(wordt wel erg druk zo, ik weet het, ik weet het… 😆)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan