Recensie Lara en Samia, Ingelmunster 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
285
21/12/22
271
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)



deze 2 dames onlangs bezocht.
opdezelfde locatie in ingelmunster.

Het huis met de lage balken.
Deze keer noemde mij niemand bandido, jammer.

ik wou eens iets anders.

Deze keer geen blinddoeken.

Ik had dat brunetje al eens gekruisd op de gang. ( ergens anders aan de belgise kust jaren geleden) toen ze uit de badkamer kwam.

mooie borsten, prachtatoage op de rug


samia tatoes of sterren.

Latina paradise is in ingelmunster,

de sex: dat brunetje is eigelijk een beest in bed,

dat ander meiske is zachter. maar eens ze loskomt

beiden spreken gelimiteerd engels.
Maar voor 1 keer had ik geen behoefte in een gesprek.

samen de douche in, inzepen.
ik voelde me zalig.
2 parechtige latina lijven ik ertussen ,

bed, anaal squirtng intresseert me nie kan ik nie over meespreken.

plagen daarentegen , des te meer. een vibrator sowke werd opgevoerd.
( had bullet vibrator mee , heelaas is deze kapot nu, made in china kan south american girl power nie aan)

daarna zuigden ze me beiden bijna leeg, eentje links en eentje rechts.
en voelde ik een vinger op een plaats waar ik nie gewoon ben een vinger te voelen,
t was zalig


dat brunetje reed eerst op mij, " i want u deep ".

Haar vriendin samia , "deed mijn centuur rondom mijn nek" zeer streng keek ze me aan

daarna wisselden ze.

De ene sloeg me "i loved it"

uiteindelijk kwam ik klaar op de sterrenhemel van samia.

daarna een erotise body to body massge, met rituals kaars die ikzelf mee had

tweede keer kwam ik tussen de borsten de van lara.

een klein minpuntje, beiden spreken gelimiterd naar mijn mening.

Wat goed is voor mij , hoeft nie goed te zijn voor een ander.

een stomende fantasierijke vrijpartij moet kunnen en genoot ervan.

Ik had in een wats ap beschreven wat ik wou. op voorhand

ik betaalde 600 euro voor 2 u.



Twas alles top.
juist klein minpuntje , de talenkennis
 
Laatst bewerkt:
@enjoy the nightlife 69
Kan je misschien nog een recensieformulier met algemene beoordeling invullen en het voorvoegsel recensie toevoegen?
ik heb ergens een foutje gemaakt bij het opmaken.

ik wil het bewerken, bij onderwerp bewerken staat het voorvoegsel " recensie " niet.. ( of ik heb iets verkeerd gedaan)

ik heb aan de website verantwoordelijke gevraagd het aan te passen. komt in orde

mijn excuses voor het ongemak
 
En ze zijn terug , is het ook lesbische show?
ik had gevraagd de focus op mij te leggen.. met lesbis bedoel je of ze elkander beffen, kussen? ik kan zeggen dat het vre sensuel was maar echt zware lesbise actie heb ik nie gevraagd, verwachte dat ook nie

ik heb er nie om gevraagd. dus kan er eigelijk nie op antwoorden.

je geeft mij wel ideen voor een volgende afspraak waarvoor mijn dank🤣
 
Laatst bewerkt:
ik had gevraagd de focus op mij te leggen.. met lesbis bedoel je of ze elkander beffen, kussen? ik kan zeggen dat het vre sensuel was maar echt zware lesbise actie heb ik nie gevraagd, verwachte dat ook nie

ik heb er nie om gevraagd. dus kan er eigelijk nie op antwoorden.

je geeft mij wel ideen voor een volgende afspraak waarvoor mijn dank🤣
Idd , lesbische show , dat ze elkaar tongen en beffen
 
ik had gevraagd de focus op mij te leggen.. met lesbis bedoel je of ze elkander beffen, kussen? ik kan zeggen dat het vre sensuel was maar echt zware lesbise actie heb ik nie gevraagd, verwachte dat ook nie

ik heb er nie om gevraagd. dus kan er eigelijk nie op antwoorden.

je geeft mij wel ideen voor een volgende afspraak waarvoor mijn dank🤣

Idd , lesbische show , dat ze elkaar tongen en beffen
nu vragen staat vrij, een neen hebben we, een ja kunnen we krijgen.
lucy vertelde me ook eens al lachend dat een 4 some mogelijk zou zijn, ik weet wel nie of het " humor was" of echt ecfectief mogelijk is.

( stel je voor zo 3 van die madammen voor 1 man)

de eerste die er binnen geraakt, schrijf revieuw.

Ik krijg goesting alleen al van uw vraag.


ik zit in t brusselse nu, dus zal nie voor de eerste dagen zijn.

mischien volgende week.
 
is die Lara https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lara-for-short-tome-in-belgium.html niet dezelfde of deze Bella Laura https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bella-laura-2.html ? Is blijkbaar een transvrouw? Ik heb daar zeker niets op tegen, maar is niet hetgeen ik zoek.

Dank aan de collega die me hierop attent heeft
is die Lara https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lara-for-short-tome-in-belgium.html niet dezelfde of deze Bella Laura https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bella-laura-2.html ? Is blijkbaar een transvrouw? Ik heb daar zeker niets op tegen, maar is niet hetgeen ik zoek.

Dank aan de collega die me hierop attent heeft gemaakt,
beste,

ik heb het nagevraagd, het gaat hem over een foutje( spaans engels) t is wel degelijk een vrouw, en de juiste link bij juiste revieuw.
ze bedankte ons om er haar attent op te maken , 🤣
 
is die Lara https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lara-for-short-tome-in-belgium.html niet dezelfde of deze Bella Laura https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bella-laura-2.html ? Is blijkbaar een transvrouw? Ik heb daar zeker niets op tegen, maar is niet hetgeen ik zoek.

Dank aan de collega die me hierop attent heeft gemaakt,
beste ik heb het nagevraagd, het gaat wel degelijk om lara, een echte vrouw, ( geen transexueel)


is die Lara https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lara-for-short-tome-in-belgium.html niet dezelfde of deze Bella Laura https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bella-laura-2.html ? Is blijkbaar een transvrouw? Ik heb daar zeker niets op tegen, maar is niet hetgeen ik zoek.

Dank aan de collega die me hierop attent heeft gemaakt,
beste,

ik heb het nagevraagd, het gaat hem over een foutje( spaans engels) t is wel degelijk een vrouw, en de juiste link bij juiste revieuw.
ze bedankte ons om er haar attent op te maken ,
Tja, ge zijt er bij geweest voor een trio, en dan moet je het vragen of Lara trans zou kunnen zijn….
A strange situation
Tja, ge zijt er bij geweest voor
Tja, ge zijt er bij geweest voor een trio, en dan moet je het vragen of Lara trans zou kunnen zijn….
A strange situation

Strange? voor 1 keer versta ik wat je bedoelt.
ik heb die linken na bezoek, zelf opgezocht.

Toen wauterk deze opmerking maakte, begon ik te twijfelen.

want lara heeft een tatoage , op de fotos staat er niks. Toen ik er was droeg ze geen make up lippenstift, was haar haar zelfs nie opgemaakt.
Dit zijn details, die mij na een opmerking , deden twijfelen

vandaar dat ik even gisterenavond een videocall gedaan heb , met het nr op het profiel om zeker te zijn, dat ik de juiste info op de juiste revieuw plaatste.

Ikzelf heb geen enkele link met deze dames, noch met deze locatie.
 
beste ik heb het nagevraagd, het gaat wel degelijk om lara, een echte vrouw, ( geen transexueel)



beste,

ik heb het nagevraagd, het gaat hem over een foutje( spaans engels) t is wel degelijk een vrouw, en de juiste link bij juiste revieuw.
ze bedankte ons om er haar attent op te maken ,
Sorry ze maat. Maar zoals ik al lang vermoede heb jij andere banden met hen dan " klant " zijn.

Ik trap er alvast niet in en hopelijk andere ook niet!
 
Sorry ze maat. Maar zoals ik al lang vermoede heb jij andere banden met hen dan " klant " zijn.

Ik trap er alvast niet in en hopelijk andere ook niet!
Ik kan enkel maar zeggen dat ik Lucy bezocht heb en dat het bezoek overeen kwam met hetgeen enjoy the nightlife 69 schreef.
Dus ik heb geen enkele reden om hem in twijfel te trekken
 
Sorry ze maat. Maar zoals ik al lang vermoede heb jij andere banden met hen dan " klant " zijn.

Ik trap er alvast niet in en hopelijk andere ook niet!
ik ga hier niet meer op reageren ,

Het laatste wat ik hierop zeg..

Op paar meningsvershillen na..
is er nog nooit van mij iets inhoudelijk iets weerlegt.

Stel nu dat ik een oplichter zou zijn?
stel dat ik leugens schrijf?

dan zou het op een forum zoals dit toch moeten regenen van recensies die in negatieve zin weerleggen wat ik schrijf.

Wouterk merkte iets op in een profiel.
Ik begon te twijfelen, aan een link.

details zijn gepost ,

Banden met dames?

Waar ik klant ben staat mijn trappist , of gin tonic klaar.
niks meer en niks minder

Vergelijk het met american expres kaart.
green card, is geen platinum
 
Dat is al goed en wel, ik drink ook graag trappist, maar hoe leg je het uit als je een recensie schrijft over Lara en nadien aan haar moet vragen of dat ze trans is of niet…
Mij valt dit wel op hoor😉
simpel

wouterk ( iemand op dit forum zoals ik en jij)

merkte iets op in een advertentie,

Ikzelf heb de linken zelf opgezocht na bezoek.
en nog noit met lara gebeld of getext tot gisteren.

Foto s in link die ik poste en een text in de advertentie deed me twijfelen of ik wel de juiste link nam.

Vb: lara heeft tatoo op rug( niet op haar foto) toen ik er was was die casuel gekleed, mooie dame geen make up, geen opgemaakt haar etc.

Wouterk een forumlid stelde de vraag? trans of nie?

effectief gisteren in dat profiel in de " reclametext stond " trans". ( in een zin verwerkt)
Vandaar dat ik twijfelde of ik de juiste link op juiste revieuw geplakt had.

ik heb haar gebeld op het nr op haar profiel, om zeker te zijn dat ik toch de juiste gegevens hier gebruikte.

en het zou ook nie de eerste keer zijn dat er op de advertsite fotos van iemand " gestolen worden" gebruikt etc.

Over mij,
ik ben franstalig van origine, ik versta in het vlaams alles, incl de dialecte uitspraken,
maar mij schrijvend verwoorden, zorgt soms voor misverstanden.
 
simpel

wouterk ( iemand op dit forum zoals ik en jij)

merkte iets op in een advertentie,

Ikzelf heb de linken zelf opgezocht na bezoek.
en nog noit met lara gebeld of getext tot gisteren.

Foto s in link die ik poste en een text in de advertentie deed me twijfelen of ik wel de juiste link nam.

Vb: lara heeft tatoo op rug( niet op haar foto) toen ik er was was die casuel gekleed, mooie dame geen make up, geen opgemaakt haar etc.

Wouterk een forumlid stelde de vraag? trans of nie?

effectief gisteren in dat profiel in de " reclametext stond " trans". ( in een zin verwerkt)
Vandaar dat ik twijfelde of ik de juiste link op juiste revieuw geplakt had.

ik heb haar gebeld op het nr op haar profiel, om zeker te zijn dat ik toch de juiste gegevens hier gebruikte.

en het zou ook nie de eerste keer zijn dat er op de advertsite fotos van iemand " gestolen worden" gebruikt etc.

Over mij,
ik ben franstalig van origine, ik versta in het vlaams alles, incl de dialecte uitspraken,
maar mij schrijvend verwoorden, zorgt soms voor misverstanden.
Je moet je niet altijd verantwoorden hoor. Der zullen altijd hier mannen zijn die alles in twijfel trekken.

Je hebt al bewezen dat je betrouwbaar bent en diegenen die nu nog twijfelen zal je toch niet meer kunnen overtuigen🙂
 
IK
Maybe, Bernardus, maybe…
Ik laat hem nog t voordeel vd twijfel😉
ik had 2 u genomen dus per uur per dame, komt dat op 150,
(dat is denk ik de gemiddelde prijs,)

De laatste jaren zijn die bijna nergens gestegen,
Mijn allereerste prive bezoek ooit , betaalde ik 5000 bef, = 125 euro.
meer dan 20 jaar geleden.

wou je toen iets excluziever, 6000 bef 8000 bef / uur.
Je hing af van rubtrekjes in een krant, of je moest x kis kopen, en je wist nooit op voorhand waar je uitkwam

Kopel die 125 euro,van 2001 aan de index, ( zoals je loon zou stijgen)
Ik denk dat je dat gewoon nie wil weten.



Voor je 5000 bef in 2001( 125 euro nu). moest je eigelijk harder en langer werken toen, dan nu,

Mijn allereerste loonfiche was 48.000bef, ( moest er zelfs overuren voor kloppen)
Nu iemand die bij ons nu begint in dezelfde functie, zal nie onder de 2200 netto afkloppen.

met die cijfers in mijn achterhoofd, kan ik enkel maar concluderen dat we nu eigelijk goedkoop en met pak minder risico s trippelen, dan 20 jaar geleden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Samia zopas een bezoekje gebracht. zit nu in Brugge dicht bij station.
1ex bij haar . 100 EUR voor 30 minuten.
Photo's zijn 100% echt.
Rustig meisje die weinig Engels spreekt, maar daarvoor was ik er niet.
Na een verfrissende douche werd ik wat geplaagd. Ze teasde me wat door haar kontje tegen m'n harde pik te strelen. Zo kan ik haar sexy pakje toch al wat losmaken bovenaan en haar heerlijke borstjes masseren.
Ik gooide haar op bed en begon haar lekkere poesje te beffen. Ze trilde en kreunde wat en toen was het mijn beurt eerst missie maar uiteindelijk klaargekomen op haar borstjes.
Heerlijk half uurtje en voor herhaling vatbaar
 
Samia zopas een bezoekje gebracht. zit nu in Brugge dicht bij station.
1ex bij haar . 100 EUR voor 30 minuten.
Photo's zijn 100% echt.
Rustig meisje die weinig Engels spreekt, maar daarvoor was ik er niet.
Na een verfrissende douche werd ik wat geplaagd. Ze teasde me wat door haar kontje tegen m'n harde pik te strelen. Zo kan ik haar sexy pakje toch al wat losmaken bovenaan en haar heerlijke borstjes masseren.
Ik gooide haar op bed en begon haar lekkere poesje te beffen. Ze trilde en kreunde wat en toen was het mijn beurt eerst missie maar uiteindelijk klaargekomen op haar borstjes.
Heerlijk half uurtje en voor herhaling vatbaar

Juist 1 vraagje , louter persoonlijke intresse, U bent erbij geweest.

IK lees met veel plezier s
dat u min of meer hetzelfde ervoer dan ikzelf

ik krijg soms wat ( plagende kritiek) op mijn recensies.

Staat er nu in mijn recensie iets , wat niet waar is?
 
Juist 1 vraagje , louter persoonlijke intresse, U bent erbij geweest.

IK lees met veel plezier s
dat u min of meer hetzelfde ervoer dan ikzelf

ik krijg soms wat ( plagende kritiek) op mijn recensies.

Staat er nu in mijn recensie iets , wat niet waar is?
Was een leuke eerste ontmoeting . Ga zeker terug omdat er wel potentieel inzit.... Zal bij volgende bezoek wat verder gaan en zien of ik je recensies kan beamen 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan