Recensie Larisa, Amsterdam 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/05/22
17
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6573913-larisa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beste Liede ,
Vandaag maar eens geprobeerd bij Larissa.
Na lange twijfel… (lees maanden) omdat ik wat slechte reviews had gelezen, toch maar eens gaan proberen, you never know dacht ik….

Contact over whatsapp liep heel soepel. Ik kom aan en de deur was al open. Eenmaal binnen kreeg wat drinken aangeboden. Blikje Fanta, hele aardige dame verder. De kamer was niet zo aardig… kon wel een likje verf gebruiken en gewoon wat fris.. het was niet fantastisch zeg maar;).
Maar goed ze wilde afrekenen dus netjes betaald voor een half uur. Wilde eerst een uur, maar dacht laat ik ff voorzichtig zijn. €80
En ze deed een dansje en begon zich uit te kleden. Ik ging op bed liggen en ze begon me te pijpen, prima pijpbeurt. Absoluut niet iets waar ik van zou klaarkomen. Maar wel goed genoeg.
Daarna mocht ik seks zonder condoom, dit leek mij geen goed idee, dus met condoom en zij er boven op. Klaargekomen. Met 30 min stond ik weer buiten.
Tja ondanks dat ze wel aardig was ga ik hier niet meer heen. Plek was niet fris genoeg en ondanks dat ze heel aardig was, was de kwaliteit matig. Geen herhalingsgevaar voor mij en zou een ander het ook niet aanraden.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6573913-larisa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tweede keer deze dame bezocht. Misschien was ik de eerste keer iets geiler. Maar deze 2e keer viel het me meer op hoe gehaast ze was met seks. Na elk minuut standje al, Come baby. Mss geen afrader voor de prijs. Maar langs de ramen krijg je vaak betere service voor minder. En half uur maakt ze zeker niet vol. Laat staan een uur. Dame komt niet helemaal labiel over soms.
 
Goed om te lezen.
Een jaar of 2 geleden ik 2 maal bij haar geweest. De eerste keer vlakbij Artis, tweede keer in West.
Beide keren keurig netjes allemaal en een leuk uurtje met haar gehad.
Lekker pijpen en daarna rustig cowgirl.
Het enige wat jammer was is dat ze telkens haar telefoon erbij pakt als er een berichtje binnenkomt; ook tijdens cowgirl.

Als ik het nu zo lees is ze wel wat veranderd. Zat recent te denken om haar weer eens te bezoeken maar ben nu niet zo zeker meer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6573913-larisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben dit jaar een aantal keer bij Larissa geweest. In het begin was ze best een strakke dame met een paar mooie tieten. Toen was haar ontvangstruimte best al wel rommelig, maar niet vies. Je kon met haar echt stevig te keer gaan, waarna je lekker in haar kut mocht klaarkomen. Kreeg dan het idee dat ze het zelf ook wel naar haar zin had. Al blijft het natuurlijk gewoon business voor de dame. Echter naarmate het jaar vorderde zag je haar een beetje achteruitgaan. De seks werd minder, ze werd wat minder strak, de lol leek steeds meer verdwenen, de hygiëne werd minder en ze oogde vermoeider. Daarom ben ik op een gegeven moment niet meer gegaan. Anderen voor mij hebben het ook al geschreven, ze is wel erg bezig met haar foon.
 
Ik heb daar ook slechte ervaring mee gehad. Je moet voor 100 binnen 10 minuten klaar zijn. Ze staat ook in de doubletstraat onvriendelijk en hyper. Dit is no go bitch.
 
Larisa onder nieuwe Ad nr actief.


Een gewaarschuwd mens....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan