Recensie Larisa Amsterdams oud-west

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Likme

Newbie
1
15/04/22
0
Ik kom net van Larisa, ik kwam binnen in een rommelige huis waar ze me een blikje Fanta aanbood. Ze ziet er trouwens ouder uit dan op haar fotos maar haar lichaam is wel perfect. Na het praten gaf ik aan dat ik een uur wilde blijven en seks hebben zonder condoom dat koste 150 euro. Ze zei vervolgens ga maar liggen op het bed, dus dat deed ik. Ze begon me te pijpen zonder condoom wat ze heel goed deed maar na 3 minuten vroeg ze de hele tijd you want to fuck... ik bedoel ik heb een uur de tijd laat me even genieten van de blowjob Ppf... Ik mocht haar niet beffen want ze was bang dat haar buren haar hoorde zelf mocht ik ook niet kreunen ook mocht ik haar niet vingeren. En zoenen kon ze voor geen meter!! Ik mocht haar gelukkig wel neuken zonder condoom en ook in haar klaar komen want ze had een spiraal. Ze wilde van alles heel snel doen ook veranderen van positie. Dat was heel irritant. Ik ben niet eens klaar gekomen. Uit eindelijk heb ik mijn 50 euro terug gekregen waardoor ik alleen 100 euro heb betaald. Ze bood me weer een fanta blikje aan en ben toen weg gegaan.



Deze dame is heel slecht ik raad haar niet aan!!
 
Aan de beschrijving te lezen is het haar zeker ja. Ze is op zich geen slechte meid, maar er zit wel altijd haast achter en ze probeert nou niet bepaald sexy over te komen. Toen ik er was had ze duidelijk niet goed geveegd bij het nummer 2 gaan, dus dat was een enorme afknapper.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan