Recensie Larissa/Aline, Melle/Nevele/Oudenaarde 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PardonMySins

Stamgast
Forumpionier
421
09/07/21
270
29
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/larissa-495/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
RL adv foto's in badkamer zijn de meest realistische, big ass lovers komen hier aan hun trekken. Lieve dame, spreekt vrijwel geen Engels, een basis Frans wel.
Beetje gejaagd in het begin, nadat ik duidelijk gemaakt had dat maar voor 1 ronde zou gaan werd ze wat relaxter en zowaar een spreekwoordelijke zuiderse furie in haar kwam los wat het best wat wild maakte. Technisch gezien was het best ok maar braaf, het passionele maakte het wel vrij goed voor me.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/larissa-495/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Très bonne visite de ma part. Fesses jolies et rondes, peau très douce. La fille est la même que sur les photos, de beaux petits seins et elle est très joviale, elle sourit beaucoup mais est très sauvage au lit. Elle me reverra
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-aline.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben altijd op mijn hoede voor profielen van mooie vrouwen met zeer professionele foto's, want vaak als we eenmaal voor het vrouw in persoon staan, is er een verschil tussen de werkelijkheid en de foto's, en vaak niet op een goede manier ... Dus ging ik naar dit grote huis dat blijkbaar verschillende meisjes herbergt, ik was bereid om in mijn auto te vertrekken als het vrouw dat de deur opendeed niet leek op deze jonge Braziliaanse. Nou, vrienden, voor een keer, goede verrassing, het is inderdaad hetzelfde vrouw. Nog steeds een beetje photoshop op sommige foto's, maar over het algemeen herkennen we haar. De foto die het dichtst bij de werkelijkheid komt is die in de badkamer met haar zwarte lingerie.

Laten we naar de sessie zelf gaan. Ik betaalde de klassieke prijs voor 1 uur, 2 orgasmes en een massage. Ik denk dat ze nog nieuw is in de seksbusiness want je hebt niet het gevoel dat je een professioneel vrouw neukt, ze is teder, weet zich te gedragen als een vriendin. Ze biedt ook de gezamenlijke douche en de prostaatmassage aan, daar heeft ze een vibrator voor!

Wat haar lichaam betreft, als je op zoek bent naar Latijnse vrouwen met grote borsten en dun en gespierd, zal ze je niet interesseren. Ze heeft een normaal lichaam (niet dik maar ook niet dun), heeft kleine borsten die zeer ontvankelijk zijn en zeer zacht om vast te houden. Maar haar sterke punt is haar kont, ronde, volle en zachte billen, we zouden er graag in slapen.

Negatief punt: ze spreekt alleen Portugees, en is Engels aan het leren, dus de communicatie zou vloeiender kunnen, maar Google Translation doet zijn werk. En misschien mist ze een beetje waanzin waardoor ik aan het eind van een ontmoeting met haar tegen mezelf zou zeggen "Wow, wat een vrouw".

Hoe dan ook, ik denk dat ze nog jong is en nog kan verbeteren, hoop ik.
Eindscore: 4,5/5, afgerond naar 5 omdat ze me een goed humeur gaf.
 
Deze eens ontmoet in Kortrijk, zou direct terug gaan.
Sluit me aan met hierboven, had een Gfe gevoel...verlang tot ze terug in west of oost vl is... cutie girl
 
Ze ontvangt nu in Knokke-Heist, en vertelde me dat ze daar een tijdje blijft. Ze kocht wat nieuwe lingerie, waaronder een jarretelgordel die haar grote Braziliaanse billen verfraait, mhmhm haar kont is een wonder. Vraag haar gerust om wat lingerie voor je aan te trekken, ze heeft er veel en ze zijn erg mooi
 
Ze ontvangt nu in Knokke-Heist, en vertelde me dat ze daar een tijdje blijft. Ze kocht wat nieuwe lingerie, waaronder een jarretelgordel die haar grote Braziliaanse billen verfraait, mhmhm haar kont is een wonder. Vraag haar gerust om wat lingerie voor je aan te trekken, ze heeft er veel en ze zijn erg mooi
Is het de moeite om langs te gaan, want ik vertrouwde de foto's niet echt?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ze is terug blijkbaar!
Larissa ontvangt in een klein hotelletje in een zijstraat van de markt in Oudenaarde. In haar advertentie staat dat ze 27 is maar doe er gerust 10 jaar bij plus 10kg Tongzoenen doet ze niet, pijpen zc valt mee en bij het neuken wil ze zich er snel vanaf maken door steeds naar een ander standje te vragen. Achteraf een massage dat op niks trekt en een tweede ronde is geen optie. Na 40 min stond ik terug buiten. Één keer en nooit meer.
Teleurgesteld.
 
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/larissa-495/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb onze Larissa deze week weer gezien, er is niets veranderd, ze is nog even mooi en opwindend in bed als altijd. Ze heeft wat nieuwe lingerie uit Brazilië, waaronder een in roze kant, mhmmh ik raad je aan haar daar naar te vragen, het is ongelooflijk sexy. Ik herken Larissa niet in het laatste commentaar, weet je zeker dat je niet met een ander meisje bent gegaan? Er zijn er meestal 2-3 in dit hotel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week langsgeweest bij Larissa en me zeker niet beklaagt. Is niet mijn type, maar was net in de kou laten staan bij een andere dvp (bij aankomst bleek ze niet aanwezig) en dus overgeschakeld naar Larissa. Was kortbij en hier al positieve recensies over haar gelezen.

Ik voel me doorgaans meer aangetrokken door magere latina's met ietwat grote borsten. Larissa beantwoordt echter niet aan dit profiel. Ze is volslank en heeft kleine borstjes, maar wel een grote kont.
Desondanks zeer tevreden! Ze was heel passioneel, wat veel goedmaakte.

Ze begon me direct te tongzoenen en teasen. Daarna gepijpt met condoom. Was niet slecht, maar ook niet echt wow. Vervolgens paar standjes gedaan en ze had er duidelijk ook plezier in. Ze werd zelf goed nat en kreunde lekker. Niet overdreven ofzo, dus kwam wel realistisch over. Ze keek me ook steeds recht in de ogen, wat aangenaam was. Om af te sluiten een lekkere pijpbeurt zonder condoom om het af te maken.
Dit op eigen initiatief! Had hier niet om gevraagd, wat een aangename verrassing was.

Ik kan Larissa dus zeker aanraden. Ondanks dat het mijn type niet was, zeker een tof halfuurtje beleefd. Voor € 80 passionele seks, met tongzoenen en pzc.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Je reviens tout juste d'une relation sexuelle avec mon Brésilien préféré. Elle est de retour après une pause au Brésil et elle est en pleine forme, meilleure qu'avant ! Son niveau d'anglais, qui était auparavant très faible, s'est considérablement amélioré. Elle fait désormais de la domination et après l'avoir essayé on devient vite accro et ce qui n'a pas changé c'est le sexe sauvage et passionné, c'est une vraie bête de sexe ! Cette fois, je l'ai rencontrée à Anvers, dans un appartement sûr et calme.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/your-winter-warmth-last-week-here.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een zeer geslaagde date gehad met Larissa in Ninove. Ze ontvangt in een ruim appartement in het centrum, maar toch zeer discreet ook overdag. Makkelijk afgesproken via whatsapp in het engels. Ik had er wel een goed gevoel bij omdat ze zeer vriendelijk en verstandig overkomt. Afgesproken rond de middag en ze stuurde me daarvoor nog dat ze wat langer geslapen had en eerst nog een badje ging nemen om haar dan klaar te maken. Perfect dus.
Aangezien dit mijn eerste afspraakje was met haar, koos ik voor een half uurtje. Van bij ontvangst zag ik dat het goed was, aangenaam verrast eigenijk. Qua looks een echte latina met een superknap gezicht, een iets vollere poep en perfecte borstjes. Foto's zijn waarheidsgetrouw en leeftijd van 28 is correct.
Ze is zeer speels en houdt daarbij wel van close body contact, maar het tongzoenen is echt wel hemels. Daar krijg je een instant GFE gevoel van.
Pijpen doet ze zonder en vond ik echt wel diep en met veel overtuiging. Overgaand in 69 kon ik ook haar poesje verwennen, werd ze heel nat en hitsig van. Toen haalde ik mijn eigen condoom boven en dat vond ze grappig. :) Ik had Durex thin feel xl gekocht en heb het mij echt niet beklaagd. Dat voelt toch beter dan die superstrakke dikkere goedkope latex condooms die de dames meestal in massa aankopen. Zalige sex was het gewoon en ze houdt er wel van om stevig genomen te worden in diverse standjes. Afgewerkt in missio en nadien nog samen de douche in en daarbij bleef ze maar teasen en tongzoenen. Ronde 2 had er zeker ingezeten, maar zal voor een volgende keer zijn. Afscheid was hartelijk en met de glimlach in de middagzon terug naar buiten gewandeld.
 
Gisteren nog eens uitgebreid genoten van en ook afscheid genomen van Larissa in Oudenaarde. Was opnieuw een topervaring. Ze houdt ook best wel van stevig en kinky ondanks haar zacht en lief karakter. Een zeer hoog GFE gehalte ervaar ik steeds met haar, maakt het allemaal net iets intenser qua beleving.
Vandaag keert ze voor een langere tijd terug naar Brazilië. Vermoedelijk pas ergens tegen begin juli terug… Ze ging ook haar borsten laten bijwerken, toch een spijtige zaak vind ik… zit er toch wat ingebakken bij zuid-Amerikaanse dames. Kon haar niet overtuigen😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan