Recensie Larissa, Amsterdam 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Germanicus

Wandelaar
47
15/04/23
51
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7998092-larissa
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Larissa's advertentie per toeval gezien, haar advertentie trok mij zeer aan, zodoende ook een afspraak gemaakt. Locatie was ook prima te bereiken.

Heb voor een date van 1uur plus extra pzc, koste 50 EUR.

Wat betreft de date, het is de dame van de foto's een prachtige latina met idem lichaam en koppie! Ze ontving in een mooie lingerie, na de financiële afhandeling kon het feestje lekker beginnen met zoenen, tz en een lekkere pzc waar ze ook de ballen niet vergat. Nadat ik op sterkte was heb ik haar lekker in meerdere posities genomen en lekker doggy afgemaakt. Na een massage kon de tweede ronde beginnen was idem lekker, ze doet lekker mee en neemt ook initiatief en deze keer reverse cow girl gekomen.

Samengevat, ik ga haar zeker nog eens bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist Larissa "from Rio" eindelijk mogen ontmoeten, halleluja zo moet een vrouw er (voor mij altans) uitzien, wat een beauty.

had al eerder met haar afgesproken, maar omdat haar account toen gehackt was (met een Belgisch tel.nr erbij) heeft zij toen de afspraak afgezecht. Ik stond al voor de deur van het hotel waar zij toen ontving.
Wat een groote teleurstelling was en wat argwaan bij mij opwektedaarom ook ven gewacht met weer afspreken.
Maar de foto,s spraken mij zo aan dat ik het toch weer gewaagd heb.
En zonder spijt, wat een heerlijk lichaam en ditto gezicht, het is zeker de dame van de foto's. Incl tattoos.
Mijn inziens nog mooier maar minder glamoureus.

Makkelijk berijkbaar via w.app niet duidelijk of zij zelf reageert, denk van wel. En een afspraak was beide keren zo gemaakt, ze doet niet aan videobellen. Ter plekke kon ik even douchen met een schone handdoek erbij. Top geregeld.

De date zelf, allemachtig wat een mooi lichaam, heerlijke strakke kont en kleine maar echte B cup borsten ze vraagt wat je lekker vind en is ook goed te sturen.
Pijpen zonder kost 50 extra, maar dan gaat ze er ook echt voor deaptroat en al.haar ook lekker kunnen verwennen en daarna diverse standjes, afgemaakt op zijn hondjes, met uitzicht op die heerlijke kont en lichaam. Ik heb in ieder geval een heerlijk uurtje gehad met haar
En mij gaat ze Eker vaker zien.

Wees lief voor haar, dan krijg je er zeker wat voor terug.

En ja dit is mijn eerste recensie op dit forum, maar op hookers was ik ook al te vinden

Douwedabbert out.
 
Nou kerel welkom. Ontvangt ze nog steeds in die studentenflat? Ik mijdt dat soort plekken altijd, omdat ik het idee heb dat het weinig discreet is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7998092-larissa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Laat op de avond heb ik deze dame bezocht. Afspreken via whatsapp was eenvoudig. Het ontmoeten ter plekke op de bekende plek wat moelijker in verband met telefonische problemen mijnerzijds. Waarschuwing: Ga niet niet spontaan naar het eerste opgegeven huisnummer want daar woont ze niet.
Eenmaal binnen was het oke. Larissa is een makkelijke, spontane, gezellige meid met een zeer knap lichaam. Zo mooi nog niet eerder gezien; super strak en gespierd is ze.
Helaas was ze moe. En dat merkte ik aan het uurtje met haar. Alle franjes werden overgeslagen. Pijpen deed ze goed, mc, ook deepthroat, de balzak kreeg ook aandacht, maar allemaal niet te lang. Ook mijn gaatje probeerde ze wat te beroeren. Intiem werd in verschillende standjes afgehandeld. Niet verkeerd, maar ook niet spectaculair. Ze is prima strak. Ze stuurde vlot aan op klaar komen, en dat lukt ook wel. Daarna gezellig wat gekletst en een massage ontvangen.
Conclusie: Larissa is erg mooi en gezellig. Voor het bedrag vond ik het uurtje een beetje een matig/net voldoende gebeuren. Misschien kwam het door haar moeheid. Maar voor mij geen herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7998092-larissa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Larissa geweest (tussen Oost - ZO). Ik was eigenlijk op zoek naar een dame met een grotere cupmaat (waar ik aanvankelijk zin in had), maar er werd slecht gereageerd door de collega's of ze zaten in Noord of West, waar ik vandaag voor afspraken in Oost was.
Larissa reageerde snel via de App en was ook direct beschikbaar. Toen ik binnenkwam op haar kamerappartement had ik al het gevoel dat dit een goede 'deal' zou zijn (100 voor een half uur). Ik heb desondanks niet voor 50E extra voor pzc gekozen.

Larissa heeft echt een fantastisch lichaam. Een natuurlijk strakke B-cup, zeer strak in haar vel en een mooi huid. Een pro die haar lichaam uitstekend verzorgd. Ze verwend je echt, het uitzicht op haar lichaam vanuit de diverse standjes is top. Ik heb haar tussentijds nog even gelikt om niet te snel klaar te komen (rustig, want het was gevoelig). In missionaris (mede door het tongzoenen) klaargekomen. Dit alles in een goede twintig minuten en het was iedere Euro meer dan waard.

Larissa is er nog 10 dagen.

Wellicht nog eens op herhaling voor een uur + pzc. Zal een mooie GFE+PSE worden.

Een echte pro in haar vak. Qua uiterlijk, maar ook heel prettig en spontaan in haar communicatie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7998092-larissa
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
mooie vrouw die doet wat er in haar services staat. Profesioneel en met passie. Ze neemt zelf initiatief voor de 2e ronde.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7998092-larissa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Larissa is a beautiful, athletic lady in her mid 20s, perfectly fit, while still being very feminine. I won't describe her body in detail, I think the photos in the ad give an accurate impression of what she looks like.

Communication through WA is smooth, I think she answers herself. She can speak pretty good English, light years ahead of an average Latina DVP.
Current place in Nieuw-West is pretty nice. There were other people in the apartment, but I've not seen them and it's big enough to not be a major issue.
The room itself is great, big comfy bed, mirror, tasteful lighting, looks like the lady did put in the effort to create an intimate atmosphere, which I think goes a long way. Shower is of course available.

As for the sex, it is clear that this lady has a lot of experience, she moves really nicely, takes initiative, french kisses voluntarily. And the great thing is — it does not feel forced or inauthentic, quite a GFE experience. I'm probably going to visit her again in the future.
 
Sorry @pofigu but not sure who you've WA, but i don't think she speaks English. Any message i send i get a reply with HI Baby.. Even very simple question like where do you receive, since i need to know how far i need to travel are answered with Hi Baby :)

I really want to meet her, but if i can't get a normal answer it's going to be very hard...
 
whatsapp contact verliep bij mij ook vlot en kreeg meteen de straat ergens in Nieuw West. Het lukte me helaas nog niet om een afspraak te maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan