Waarschuwing Larissa, SJ, 8332738

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oplichting is als ze je vooraf laten betalen en dan weggaan of er niet blijken te zijn. Niet verschijnen op een date schaar ik meer onder afspraken niet nakomen.

Geloof me dat ik weet waar ik het over heb, ik doe mijn werk secuur net als @DD_0182 .
Hoeft niemand mij de les te lezen wat precies oplichting is.

Je bent wel erg gehaaid op welke punten in precies weet dat dit oplichting is...
 
Geloof me dat ik weet waar ik het over heb, ik doe mijn werk secuur net als @DD_0182 .
Hoeft niemand mij de les te lezen wat precies oplichting is.

Je bent wel erg gehaaid op welke punten in precies weet dat dit oplichting is...
Volgens mij is het de bedoeling van dit forum om inlichtingen te verschaffen. Als je iemand van oplichting beschuldigd moet je ook zeggen waarom. Dus niet "Ik weet waar ik het over heb maar zeg niets"...
 
Het probleem ligt in het feit dat je de fakers die ook hier meelezen, niet wijzer wil maken. Feit blijft echter wel dat het gefundeerde beschuldigingen zijn en het bij ons altijd opvalt dat, als wij een kritische noot kraken bij een SJ of Kinky profiel, er altijd mensen reageren (en dan meestal newbies) die zeggen dat we er naast zitten. Ik heb in het verleden in bepaalde weekenden echt tientalle profielen gemeld bij onze vrienden van Midhold, inclusief websites , Instagram profielen etc
 
Het probleem ligt in het feit dat je de fakers die ook hier meelezen, niet wijzer wil maken. Feit blijft echter wel dat het gefundeerde beschuldigingen zijn en het bij ons altijd opvalt dat, als wij een kritische noot kraken bij een SJ of Kinky profiel, er altijd mensen reageren (en dan meestal newbies) die zeggen dat we er naast zitten. Ik heb in het verleden in bepaalde weekenden echt tientalle profielen gemeld bij onze vrienden van Midhold, inclusief websites , Instagram profielen etc
Ja, maar zo blijft de discussie ook een beetje hangen.
O.a. Jumpstreet pretendeert oplichters er te kunnen uitfilteren, maar wil niet vertellen op basis van welke criteria hij dat doet. Dan hebben we er ook niet zoveel aan.

En eerlijk gezegd is het een overschatting dat de oplichters op basis van meldingen op GirlsReview hun advertenties aan zouden gaan passen. Blijkbaar trappen nog genoeg mensen in deze nepadvertenties.
 
Ja, maar zo blijft de discussie ook een beetje hangen.
O.a. Jumpstreet pretendeert oplichters er te kunnen uitfilteren, maar wil niet vertellen op basis van welke criteria hij dat doet. Dan hebben we er ook niet zoveel aan.

En eerlijk gezegd is het een overschatting dat de oplichters op basis van meldingen op GirlsReview hun advertenties aan zouden gaan passen. Blijkbaar trappen nog genoeg mensen in deze nepadvertenties.
En dan kom je precies op het stukje dat er dan teveel info op internet staat voor de meelezertjes.

En waarom zullen ze het aanpassen als ze vaak een andere advertentie nummer hebben? Is vaak zat of ze gaan in een andere stad kijken.
Er zijn er genoeg andere mensen die niet gaan google'n maar direct de zogenaamde dame berichten en dan betalen....
 
En dan kom je precies op het stukje dat er dan teveel info op internet staat voor de meelezertjes.

En waarom zullen ze het aanpassen als ze vaak een andere advertentie nummer hebben? Is vaak zat of ze gaan in een andere stad kijken.
Er zijn er genoeg andere mensen die niet gaan google'n maar direct de zogenaamde dame berichten en dan betalen....
Dat zal wel, maar nu wordt een misstand gemeld maar niet beargumenteerd waarom het een misstand is.
Dan hebben we er, op dit forum, niet zo veel aan.

En zoals gezegd: je overschat jezelf nogal als je denkt dat de bontkraagjes van dienst hun advertentie gaan aanpassen omdat wij zogenaamd hun trucjes doorhebben.
 
@admin : misschien subject sluiten want dit heeft toch heel veel potentie om te escaleren.

OT : na meldingen alhier tezamen met meldingen richting Midland worden advertenties heel vaak door de adverteerder of Midhold verwijderd.
Het is geen overschatting , het zijn helaas feiten. Ikzelf alsmede andere scribenten hebben helaas de ervaring dat wij benaderd worden door newbies met vragen hoe we er achter zijn gekomen dat bepaalde profielen fake zijn en dat ze net iets te eager zijn om die methodes te leren. Maar eerlijk is eerlijk, het is vechten tegen de bierkaai.

En ja, er stinken nog steeds mensen in de fakeadvertenties, maar ik troost me zelf met de gedachte dat we toch een klein beetje de wandelaars kunnen behoeden voor een kostbare misstap
 
En ja, er stinken nog steeds mensen in de fakeadvertenties, maar ik troost me zelf met de gedachte dat we toch een klein beetje de wandelaars kunnen behoeden voor een kostbare misstap
Het is geenszins mij bedoeling dit te laten escaleren, maar ik vind het nogal gratuite om te zeggen; 'de advertentie is fake, maar ik ga je lekker niet zeggen waarom'.
 
Het is geenszins mij bedoeling dit te laten escaleren, maar ik vind het nogal gratuite om te zeggen; 'de advertentie is fake, maar ik ga je lekker niet zeggen waarom'.
Ik heb vaak zat gezien dat als er teveel info stond advertenties hierop aangepast worden. Dus meelezen doen ze zeker, en ja dat gebeurt nog steeds.

Daarom dat ik bewust weinig informatie naar buiten breng, is niet zo zeer omdat ik geen open kaart wil spelen maar omdat in de praktijk bewijst dat er wel wat met informatie wordt gedaan.
Dus laten we het er maar op houden dat ik mezelf niet overschat hiermee.

Ik ben het geheel eens met @DD_0182 dat er een slotje op komt voor dit escaleert hier, zou toch wel zonde zijn. Er wordt nu op de man gespeeld ipv het spel want sowieso vanuit mij niet de bedoeling is.

Hiermee sluit ik ook graag deze discussie.
 
Er wordt nu op de man gespeeld ipv het spel want sowieso vanuit mij niet de bedoeling is.
Hier heb je wel gelijk in en ik had ook niet expliciet je naam moeten noemen.
Excuses daarvoor.

Ik snap je beweegredenen wel, maar vind het toch jammer dat er niet wat meer argumentatie wordt gegeven; het blijft nu wat in het luchtledige hangen.
Wat mij betreft komt er ook een slotje op.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan