- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7163052-laryssa
- Totale kosten (in euro)
- 180
Al heel lang stond Laryssa op mijn lijstje. Ook op Kinky stonden altijd goede recensies over haar. Nu ze eindelijk weer in Groningen was, gelijk geprobeerd een afspraak te maken. Woensdag hadden we staan om 12:00. In de ochtend nog even contact gezocht, maar ik kreeg toen al geen reactie. Heb haar heel vriendelijk nog een berichtje gestuurd. Om bijna kwart over 12 kreeg ik een reactie dat ze bijna klaar was, ze moest nog even douchen. Ze was wat verlaat... Ik weet terug gefietst en half 1 mocht ik aanbellen. Ze deed open, was erg vriendelijk en ik kreeg gelijk een dikke zoen met tong. Naar de slaapkamer, en al zoenend kleedde ze mij uit. Een heerlijk begin! Ze is iets steviger dan op haar foto's, maar ik vind haar nog steeds mooi.
Vervolgens heeft ze mij kort gepijpt, daarna mocht ik aan de slag. Precies ook wat ik graag doe. Ze heeft een perfect formaat, en af en toe drukte ze mijn hoofd goed aan. Allemaal superfijn. Daarna ging het al snel over in penetratie bij mij in verschillende strandjes. Ze pakte op een gegeven moment mijn pik vast en terwijl ik nog zei dat ik nog niet klaar wilde komen bleef ze doorgaan. Dus vrij vroeg kwam ik klaar en wees ze mij de douche aan. Toen ik terug kwam zat ze op de telefoon, ze was nog steeds erg vriendelijk, maar ze gaf ook niet de indruk er nog een feestje van te maken. Zeer lang verhaal kort; 20 minuten, 180 euro. Ik ben even genezen
Vervolgens heeft ze mij kort gepijpt, daarna mocht ik aan de slag. Precies ook wat ik graag doe. Ze heeft een perfect formaat, en af en toe drukte ze mijn hoofd goed aan. Allemaal superfijn. Daarna ging het al snel over in penetratie bij mij in verschillende strandjes. Ze pakte op een gegeven moment mijn pik vast en terwijl ik nog zei dat ik nog niet klaar wilde komen bleef ze doorgaan. Dus vrij vroeg kwam ik klaar en wees ze mij de douche aan. Toen ik terug kwam zat ze op de telefoon, ze was nog steeds erg vriendelijk, maar ze gaf ook niet de indruk er nog een feestje van te maken. Zeer lang verhaal kort; 20 minuten, 180 euro. Ik ben even genezen