Latijnse vrouwen VS oost Europese vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hmm als beginner moet ik zeggen dat onze lieftallige donkere dames wel gevoelsmatig beter overkomen in de tijd dat ze met ons "spelen" dit heb ik bij europese en oostblok vrouwen minder (kyara buiten beschouwing gelaten want das echt een topper) dus ik hel over naar latino en afrikaanse vrouwen, maar ieder zijn smaak naturlijk
 
het ergste is heb een afrikaanse topper gevonden(na 5 bezoeken nog steeds jammie en ongelooflijk vriendelijk) en op vraag van de lieftallige dame mag ik geen er niks over schrijven omdat ze maar een beperkt aantal klanten wilt ,en ik ben 1 van de gelukkige dus sorry medewandelaars maar deze wil ik wel in men agenda blijven houden
 
Oost-Europese vrouwen zijn over het algemeen aantrekkelijker kwa uiterlijk. Latina's zijn wel de betere sletten.

Als ik een mooie, aantrekkelijke dame wil neuken bezoek ik Oost-Europese dames. Voor het harde werk ga ik wel voor latina's. Hardcore afneuken, op z'n tijd ook lekker.
 
Om een of andere reden heb ik met Latinas zelden een goede klik. Dus kies ik in dit geval voor oostblok. Maar mijn beste ervaringen tot nu toe zijn west europees, aziatisch of noord afrikaans , dus....
 
Slavische vrouwen vind ik vaak wel het mooiste (zeker die Ukrainie dames) alleen die zijn duur en arrogant (vage bloklijst bv).
De RomBul dames heb ik echt niets mee. En wat hier eerder werd geschreven. Ja ik acht de kans groot dat er hier sprake is van dwang.

Latinas daar vind ik weer vaak niet aantrekkelijk (maybe wel knap maar alles is zo nep) omdat ze zo... huge zijn. BIG ass. Mega dikke nep tieten..

Voorkeur per saldo toch bij de Aziatische dames. Klein en compact en vaak nog te betalen. Zeker de Thaise (maar zijn er weinig).
De chinese dames zijn teveel nep fotos weer en vaak onderdeel van NZC circus..

eigenlijk... sinds de forse verhoging wandel ik gewoon een behoorlijk stuk minder hmmm
 
Ik vind Oostblok meiden vaak wel aantrekkelijk maar als ze gaan praten ben ik er meteen klaar mee. Ik trek dat accent echt niet.

En hoe aantrekkelijk ze ook zijn, ze hebben altijd iets vreemds wat me enorm afknapt.
 
Dan doel je ws op RomBul dames want die trek ik namelijk ook voor geen meter en dat vreemde bij deze dames is het "Hoe kan ik al zijn geld zo snel mogelijk uit zijn zakken kloppen met zo weinig mogelijk inspanning?"-iets. 😆

De rest van Oost Europa heb ik meestal goede ervaringen mee en geniet mijn voorkeur boven Latina's; uitzonderingen daargelaten uiteraard. 😉
 
Ik had laatst in Haarlem bij multi massage een onvergetelijke uurtje bij een Colombiaanse spetter. Super geil met alles erop en eraan. Het cliché was bevestigd: latinas zijn warmbloediger en geiler dan Oostblok dames. Helaas is ze al weer weg dus een recensie had niet zoveel zin.
 
Latinas liggen mij niet zo, andersom geloof ik ook niet, heb bijvoorbeeld op gangbangs het gevoel dat ze mij links laten liggen, ben dan meer van Europees, West of oost maakt mij niks uit.
 
Over het algemeen, er zijn altijd uitzonderingen:
Zeer grote voorkeur voor Latina.
Met Oostblokvrouwen toch al enkele negatieve ervaringen en vaak het gevoel dat het bandwerk is. Bij Latinas af en toe over de tijd mogen gaan en er is veel meer mogelijk. Bij Oostblokvrouwen zijn er toch af en toe veel dingen die niet kunnen (geen tongen, geen kussen...). Latinas hebben ook over het algemeen meer uithoudingsvermogen en ritme. Ze hebben er precies meer zin in. Vroeger ging ik eerder voor Kaukasische types, nu de laatste 5 jaren sowieso Zuiderse types voorrang. En dan doel ik niet op de gigantische billen en borsten in te kleine bikini, maar de gewone normale Colombiaanse, Spaanse...
 
Zowel met beide zeer goede en zeer slechte ervaringen al bezoek ik eerder Oostblokdames omdat ik ze aantrekkelijker vindt.
Hier idem. En aangezien fysieke aantrekking bij oostblokkers vele malen hoger is ga ik daarvoor. Ik heb he-le-maal niet met die grove lichaamsbouw van latina's, daarentegen kick ik enorm op ranke, slanke, lichtgewicht dametjes zoals oostblokkers :)
 
Als ik mijn lijstje zou nalopen op afkomst, dan zou ik wel kiezen voor Oost-europese dames. Ik heb juist bij een aantal Oost-europese dames gehad dat er een persoonlijke klik (zowel in bed als persoonlijk) tussen de dame en mij.

Bij de weinige Latina's die ik heb gehad, miste ik juist net die klik die van een technisch goed bezoekje een uitstekend bezoekje maakte. Ik moet toegeven dat ze qua uiterlijk er flink bovenuit staken, maar ik miste gek genoeg de passie bij de dienstverlening. Alsof de handrem erop zat. Het kan natuurlijk zo zijn, dat ze met mij geen klik ervaarde. Dat kan gebeuren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan