Recensie Laura, Alkmaar, 19 k2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had dit ook al eens vernomen, tongzoenen. Denk dat veel dit voor zichzelf houden, dat ze deze extra heeft.

Ze rookt. Als je ook rookt, dan wellicht prima, maar anders liever niet. Lijkt mij :rolleyes:
 
Vandaag even na lange tijd eens een rondje.Denk bezoek deze beschreven dame eens, helaas zat linda (Indisch oudere dame) deze kamer te verwarmen. Werkt Laura niet elke dag,weet iemand daar meer over.
 
Laura staat op 19k2 (sinds de kleine Erika daar niet meer staat, al een tijdje dus), is nog niet aangepast in dit draadje.

Volgens mij neemt ze elke week 1 dag vrij, maar weet niet direct welke dag.
 
Op advies van een goede vriend heb ik een tijd geleden toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Laura is een prachtige Poolse dame om te zien. Voor een totaal prijs van €150 heb ik haar heerlijk laten komen en lekker haar mondje volgespoten. Herhaling gevaar? Absoluut! Kan niet wachten tot ze terug komt. Ook hebben we eind van het jaar onze trouwerij in de planning.
 
Volgens mij zag ik die kat in de kamer naast die van Laura, 19k1 met binnen die indische dame (is dat niet linda?). Is wel de vroegere kamer van laura. Laura heeft ooit de hoekkamer van erika ingepikt. Die was (rond 20:00) wel bezet, dus vast door Laura.
 
Was even vanmiddag op de dam. Zag het kleine poesje voor het raam. Had eerlijk gezegd een ander beeld van deze dame voor me toen het gordijntje open ging. In recensie staat slank bij lichaamsbouw. Ik weet de definitie niet zo heel goed van slank maar dat is niet als desbetreffende dame. Is deze dame die er staat dan de Laura ?
 
Laura heeft (donker)blond haar en is met wat ik hoorde net over de 40 geloof ik. Ze heeft een mooi rond gezicht. Ze werkt al heel wat jaren op de Dam. Als ze niet slank is dan is ze volslank. Ze is zeker niet dik te noemen.
 
Over haar uitstraling geen onvertogen woord. Ik persoonlijk vind deze dame aardig volslank tot mollig aan toe. De dame die ik beschrijf zit er inderdaad al heel wat jaartjes en altijd wel in 1 van deze 2 kamers op nummer 19. Helaas is het niet wat ik prefereer..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Om even wat tegenwicht te bieden aan een blijkbaar "teleurgesteld" klant..

Laura in juli voor het laatst bezocht. (zal rond de 10e keer zijn geweest)

Hygiene is uitstekend, Zij wast haar poes vooraf (want ik wil beffen) en mijn Dragon wordt ook door haar zelf gewassen...
Ruikt goed, fris gebit en alles is schoon...

in 45 minuten; zij mij pijpen (zc) ik haar tot een hoogtepunt beffen, even op sterkte pijpen en daarna in Doggy (mc) de ultieme finish.

The Fly
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar week geleden bij Laura geweest. Alweer veel te lang geleden.
Wat Duinkonijn schrijft: een lieve en leuke vrouw. De seks bij haar is altijd goed en ze let niet op de tijd. Altijd super schoon!
 
Terug
Bovenaan Onderaan