Laura Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Richard49

Wandelaar
94
28/11/22
42
3
Beste Allemaal,

Ik had een heel fijn adresje in Amsterdam. Op de Haparandaweg ontving deze Laura.
Na lange tijd niets vernomen te hebben eindelijk weer leuk contact.
Voor vandaag een date gepland aangezien zij hotel moest reserveren heb ik gisteren betaald. ( en ik twijfelde nog ) maar dacht ach Laura die is betrouwbaar.
Maar inderdaad vanochtend cancelde Laura de afspraak.
Wat voel ik mezelf dom.
 
Beste Allemaal,

Ik had een heel fijn adresje in Amsterdam. Op de Haparandaweg ontving deze Laura.
Na lange tijd niets vernomen te hebben eindelijk weer leuk contact.
Voor vandaag een date gepland aangezien zij hotel moest reserveren heb ik gisteren betaald. ( en ik twijfelde nog ) maar dacht ach Laura die is betrouwbaar.
Maar inderdaad vanochtend cancelde Laura de afspraak.
Wat voel ik mezelf dom.
Is het deze: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/beide-een-grote-glimlach-ik-kan-ontvangen_8520471
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze laura bedoel je, tongval uit het oosten, mooie slanke dame.. ik gok tussen de 45-50.. is redelijk van de geile praat..
Weet echter wel te rekenen…
Adverteerde met deze foto

Ik heb alleen het E-mail adres nog..maar bij mij gong het fout omdat ze steeds meer ging rekenen.. over mijn limiet zeg maar.. hoe lekker ze ook was..

Maar blijkbaar had ze geld nodig,.. want het eerste bericht on dit topic was net de tijd dat het bij mij ook fout ging over de mail.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet dat ik weet.. was voor de dates die ik met haar had .. altijd een geile dame..
maar zoals ik zei ze ging ineens steeds meer vragen.. toen ben ik afgehaakt.. en ook niet meer naar haar advertenties gezocht/gekeken.

Maar je kan altijd mailen..wie weet reageert ze
 
Terug
Bovenaan Onderaan