Recensie Laura, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Stamgast
351
02/11/23
440
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5732867-laura
Totale kosten (in euro)
220
Laura ontvangt in Oost, onder de rivier.
Het is in de bekende flat waar je een code nodig hebt voor de ingang en lift. De code is helemaal handig als je onder de flat parkeert. Kan met de code meteen naar de lift. Het apartement is klein en modern.

Op de foto kijkt Laura ontdeugend zoals Tate McRae. Toen ze open deed schrok ik me een hoedje. De ondeugende blik is amper te zien. Ze heeft een lieve uitstraling. Iets weg van de jonge Adriana Lima. Ze komt uit Brazilie. Ze is net boven 1.70. Mooi slank lichaam. Kleine cup B. Mooie bescheiden bolle kont. Niet zo'n dikke Zuid-Amerikaanse.

Haar Engels is verrassend goed. We hebben gezellig gekletst. Vervolgens pakte ze me vol op mijn bek. Een van de heerlijke zoenpartij die ik heb gehad. In mijn top 3. Ze zoende als een verliefde vriendin. Heerlijk hoe ze haar tong bewoog. Ze streelde en zoende mijn lichaam en ik haar mooie zachte lichaam.
Haar pijptechniek was hemels. Ze weet hoe je aan dat ding moet zuigen: sloppy, hard, zacht, snel, langzaam, zuig, lik, DT... De ballen werden tussendoor heerlijk verwend. Na de lange pijpsessie ging ze op me zitten. Ze bouwde de tempo op en ging daarna te keer. Je merkte dat ze ervan genoot. Ik had haar daarna lekker lang genomen. Ik had mijn dag waarbij ik lang door kon gaan. Ze moedigde het ook aan. Haar gekreund en gehijg maakte de vrijpartij extra geil.
Ik ben over haar mooie gezicht klaargekomen. Ze ontving het geweldig. Beste tot nu toe.
Het was een heerlijke gfe met een grote pse tintje.

Kosten:
€190: tz, pzc, nmc. Vingeren mocht niet.
€30: cif

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
280
Could not agree more with the previous review.

Had an amazing time with her. It's also the first time for me where I think the pictures don't do justice to how she looked. She is very pretty.

She is super relaxed, and she actually seems to enjoy the time we had together. Her English is good enough for some conversation. She is just super horny, and the sloppy blowjob with a lot of spit is exactly how I enjoyed it.

I rarely see the same girl twice but I migth do an exception for her.

Note: I think she share the room with her friend, so you might see her on the couch possibly. I don't usually like that but to be honest the time with her was so good I really did not care.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
650
afgelopen Maandag was ik bij Laura.
na bevestigen van ons afspraak naar haar adres gereden, hierna een code als afbeelding als one time view bericht via WA gekregen.
zij doet de kamer deur open, in echt is zij veel mooier dan op de foto's.
Na financiele afhandeling direct TZ en zij stuurde mij naar de douche, ik vroeg direct of ik nog een uur erbij kan boeken, oorspronkelijk was ons afspraak voor 1 uur. Dat kon gelukkig.
Pijpen: Top 3 van mijn wandel carrier. DT doet zij echt, waarbij alles verdwijnt in haar mond. in het begin was ik bang dat ik misschien te ruig was, maar zij moedigt je ook aan om haar keeltje te neuken.
Rimjob: Laura doet het geweldig, details hierover sla ik over.
intiem vaginaal: Zij is super strak, geniet duidelijk hiervan. super geil. maar het was meer gefocust op anaal.
anaal: een buttplug heeft zij eerst gebruikt vanaf het begin. anaal begon rustig, maar zij wordt steeds wilder en vraag steeds om ruiger en harder aanpak. na ons sessie had zij wel een beetje spijt ervan, het was duidelijk iets teveel. zij zegt dat vandaag geen anaal sex meer kan/wilt doen. in het begin niet 100% schoon, maar ik ben wel wat gewend, voor mij was het geen probleem.
cim: zij duwt mijn lul diep in haar keeltje op het moment ik spuit, bijna alles ging direct in haar keeltje. best cim ervaring ever, of is dit geen cim meer?

op 25ste gaat zij naar Parijs helaas.
Vitoria is haar huisgenoot, die zat gewoon wiet te roken in de woonkamer. zij deed de deur eerst dicht, later stond de deur gewoon open. dat vond ik ook niet storend. Op gegeven moment kwam Vitoria zelfs binnen om haar zelf te voorstellen op mijn verzoek, toen Laura aan het DT was :ROFLMAO:

Ik hoop Laura weer snel terug keert, dan kom ik zeker nog eens haar bezoeken.
P.S: heel soms moet zij op haar mobiel kijken, beetje storend is het wel, maar over het algemeen, heb ik niets te klagen.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Totale kosten (in euro)
250
Vergelijkbare ervaring gehad als bovenstaand. Eerst een bezoek van 45 min gehad met geen moment verveling. Op dezelfde dag nog een keer terug gegaan voor een kortere afspraak. Ontvangt samen met een vriendin, die lag nog op de bank te slapen bij binnenkomst (ik was er rond 10.00). Enige minpunt is de booker, vroeg mij de tweede afspraak om betaling per tikkie. Daar bleek Laura zelf niet van op de hoogte te zijn. Sowieso lastig met communiceren deze booker, waar ik normale juist prima ervaringen daarmee heb. Helaas vergeten haar eigen nummer te vragen, ze heeft die booker helemaal niet nodig. Voor deze prijs ongeveer het beste wat ik recentelijk gehad heb. Voor de service nog EUR 50 extra achter gelaten.

Terug
Bovenaan Onderaan