Recensie Laura, Ardooie 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mandejan

Vaste klant
Forumpionier
120
22/07/21
119
22
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/klassevolle-zwoele-belgische-vamp.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan deze knappe MILF. Afspreken verliep vrij vlot. Je krijgt de straat door en eens je er bent sms je en stuurt ze het huisnummer. Ze ontvangt in een afgelegen villa op "den buiten" in Ardooie. Zeer discrete ligging.

Dame in kwestie is knap, helemaal mijn ding. Echt een geile MILF. De service was ok, lekker pijpen, ballen afzuigen en spuiten op haar gezicht. Ze heeft ook hele mooie voetjes voor de liefhebbers, spontaan kon wat voetfetisj er ook nog bij, ze doet helemaal niet moeilijk. Ik ga er zeker nog terug.

Opgelet voor mensen met allergie: ze heeft 8 katten rondlopen, ook in de kamer...

Advertentie staat alleen online als ze werkt.
 
inderdaad mooie geile milf ideale ligging in ardooie
na een lekkere massage wat pzc beffen en tongzoen(beperkt nog wat terughoudend ivm covid)
waarna een lekkere gehurkte cowgirl met zicht op de lekkere borsten.
ga zeker nog terug goede prijs kwaliteit verhouding(100 voor half uur)

al iemand ervaring met Laura als ze in waregem ontvangt
 
Vandaag een bezoek gebracht aan deze lieve knappe dame.

Ze werkt zelfstandig, heeft klasse en woont landelijk (met haar vele katten in een net en leuk huis).

Ze had jammer genoeg weinig tijd ( moest nog naar de kapper:)), maar zou dat de volgende keer goed maken ( ik laat hier zeker nog weten of ze dan van haar woord is).

Wat mij betreft een aanrader
 
Vandaag een bezoek gebracht aan deze lieve knappe dame.

Ze werkt zelfstandig, heeft klasse en woont landelijk (met haar vele katten in een net en leuk huis).

Ze had jammer genoeg weinig tijd ( moest nog naar de kapper:)), maar zou dat de volgende keer goed maken ( ik laat hier zeker nog weten of ze dan van haar woord is).

Wat mij betreft een aanrader
Had je nog een bestaande link?
 
Vandaag een bezoek gebracht aan deze lieve knappe dame.

Ze werkt zelfstandig, heeft klasse en woont landelijk (met haar vele katten in een net en leuk huis).

Ze had jammer genoeg weinig tijd ( moest nog naar de kapper:)), maar zou dat de volgende keer goed maken ( ik laat hier zeker nog weten of ze dan van haar woord is).

Wat mij betreft een aanrader
Moest nog naar de kapper?? Mijn afspraak werd geannuleerd toen ik bijna ter plaatse was...iemand die onverwachts met hout kwam...sindsdien géén reactie meer op berichten...heb zo mijn twijfels...?
 
Even verduidelijken.
Dat ze weinig tijd had en ik zeker tijdig zou moeten vertrekken ( naar kapper) had ze al bij het eerste telefooncontact meegegeven. Maar ik wou toch graag een vol uur proberen wat erg nipt werd.

Toen ik na een dik half ( zeer kwalitatief) uur bij haar een tweede ronde wou starten, beslisten we dat we ipv rap rap beter een volgende keer beter zouden vervolgen. Was dus in onderling overleg.
 
Moest nog naar de kapper?? Mijn afspraak werd geannuleerd toen ik bijna ter plaatse was...iemand die onverwachts met hout kwam...sindsdien géén reactie meer op berichten...heb zo mijn twijfels...?
Sorry maar ik heb ook eens een afspraak geannuleerd gekregen maar heeft deze nadien dik en dubbel goedgemaakt, correcte dame
 
Ik ben vooral benieuwd hoe ze eruit ziet: een knap en 'fris' gezicht of eerder naar/rond de 50 jaar (ipv de geadverteerde 44 jaar) met 'gewoon' (en misschien al stilaan afgeleefd) gezicht van iemand van 50 jaar, wat duidelijk haar leeftijd verraadt? Ik ga daarom nooit naar iemand van 35+, laat staan naar iemand van 45-50 jaar.

Er zijn wel uitzonderingen zoals Gaelle uit Deinze, vind/vond ze toch knap, al is het intussen 8 jaar geleden, dus misschien is G wel teveel verouderd qua gezicht tegenwoordig? De foto's die G gebruikt zijn nog steeds dezelfde als toen en ze was toen al wat ouder dan op haar foto's. Maar niettemin een knap snoetje en aangename vrouw.

Wil een afspraak maken met Laura maar heb te veel respect om aan haar deur direct mijn hielen te lichten als ze opendoet. Maar als ik teveel af zou knappen op haar gezicht heeft het ook geen zin. Ben dus in dubio...
 
Uiterlijk is ok doch beetje speciaal karakter
Kans is groot dat ze last minute afzegt….ze lijkt me heel labiel …..
Dit lijkt meeen beetje te kort door de bocht…
De meeste recensies zijn positief en zelf was ik ook wel aangenaam verrast van haar kunsten.
Dat ik 10 minuten moest wachten in de auto omdat de vorige klant nog niet weg was is begrijpbaar en liet me dit correct weten.
Uiterlijk lijkt ze jonger dan die 44 die ze aangeeft, prachtig gebruind lichaam met mooie tattoo. Enige waar ik geen fan van ben zijn haar borsten die te 'gevuld' zijn en daardoor de wat uitgetrokken tepels… ik heb graag wat meer uitgesproken tepels waar je al eens kan aan "knabbelen" 😎
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan