Recensie Laura, Ardooie 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/klassevolle-zwoele-belgische-vamp.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na 1 dag vertraging dan toch op date geweest bij Laura…..
Van speciale dame gesproken…. 😂😂😂
Heel chaotisch allemaal, eerst rondleiding gekregen en kennis gemaakt met haar 8 katten 😂
Dan 1u babbelen en bleek dat we toch wel wat gemeenschappelijke kennissen hadden 😳
Had flesje bubbels mee zoals ze had gevraagd en deze eerst samen opgedronken….
De daad zelf…. Tja wat moet ik er van zeggen of denken…..
Ook zeer chaotisch allemaal…. Maar uiteindelijk wel leuke en geile date gehad. Toen ze klaar kwam heeft ze mij serieus gebeten en gekrabd 😳😳😳
Wat mij wel stoorde was dat ze telkens vroeg of ze goed had gedaan en wat ik er van vond… ook vond ze zichzelf niet mooi en was ze bezig welke plastische chirurgie ze allemaal nog van plan was te doen…
Is zeker een mooie dame voor haar leeftijd, ze heeft wel al enkele ingrepen ondergaan 😉
Ben toch bijna 3u bij haar geweest en vond ondanks alles wel een leuke date
 
1 maal langs geweest en ze was duidelijk onder invloed van*****
Eerst nog 10min moeten staan wachten omdat de vorige nog bezig was e, dan kon ze plots maar 30min ipv 45min en na 20 min stond de volgende klant al voor de deur... Dit was mijn slechtste ervaring die ik al gehad heb bij iemand.
 
1 maal langs geweest en ze was duidelijk onder invloed van*****
Eerst nog 10min moeten staan wachten omdat de vorige nog bezig was e, dan kon ze plots maar 30min ipv 45min en na 20 min stond de volgende klant al voor de deur... Dit was mijn slechtste ervaring die ik al gehad heb bij iemand.
Das veel minder ging er anders ook eens bij gaan.
 
Ik heb ze zonet gebeld. In haar advertentie staat er dat ze zondag van 9u tot 21u ontvangt.
Ik bel dus om 9u en zij vraagt heel boos: Weet ge hoe laat het is? Staat mijn advertentie online?
Ik zeg ja (stond ook online)
Zij zegt: Dat kan niet. En legt dan de telefoon neer.
Ik stuur dan een sms (imessage) wanneer het dan wel mogelijk is en ze heeft het gelezen maar geen antwoord.

In plaats van vriendelijk te zeggen wanneer het wel kan en dan een afspraak te maken.

Tja als ik al zo een slechte ervaring heb via de telefoon, dan bezoek ik liever een andere dame.
Jammer
 
Ontvangt nu in Markegem.
Wat vervallen huisje, veel werk om wat op te knappen. Heeft maar 7 poezen meer.
Moest 5min wachten vooraleer ik het huisnr doorkreeg. Bij het openen van het tuinpoortje kreeg ik al een mooie inkijk, hm dat beloofd. 150 was afgesproken via sms, was nu 170 voor 1u. Was akkoord voor voor 150 maar dan minder tijd want ze moest nog naar de winkel tss 2 klanten door. Maar 30 min was wat weinig. Geen wasje mogelijk. Wel een mooie verschijning 1x naakt, wat tatoeages. Afknapper wat wil je dat ik doe, alles op automatische piloot. Geen TZ, corona gevaar. Ga ik terug, ik weet het niet.

Adverteer op RL zoeken op Markegem, staat niet altijd online.
 
Laura is Tessa geworden.
Zou er iemand recent nog gepasseerd zijn daar?
Ik ben benieuwd naar een recente recensie.
Los van de opmerkingen heeft ze toch zaken om een topper te zijn voor mij: ze is blijkbaar knap, biedt pzc en houdt van tongzoenen, en het is in de buurt.
Mocht ze nu dat vroegtijdig afsluiten achterwege kunnen laten...
 
Één tijdje terug wilde ik haar een tweede kans geven. Maar madame was niet thuis, was naar zee, ik stond voor een gesloten deur. Was te mooi weer om thuis te blijven, waarschijnlijk was ik haar enige klant die namiddag. Kon ze dit niet mailen vooraf ipv s'avonds laat.
 
Laura is Tessa geworden.
Zou er iemand recent nog gepasseerd zijn daar?
Ik ben benieuwd naar een recente recensie.
Los van de opmerkingen heeft ze toch zaken om een topper te zijn voor mij: ze is blijkbaar knap, biedt pzc en houdt van tongzoenen, en het is in de buurt.
Mocht ze nu dat vroegtijdig afsluiten achterwege kunnen laten...
Recent geweest voor 2de maal.
Slank figuurtje en hier en daar wat bijgewerkt, hou je van meer naturel moet je niet bij haar zijn.
Afspreken met haar is steeds een lijdensweg...vergeet afspraken en uren...lijkt me mentaal nogal labiel.

Nu, de sex was goed en daar gaat het toch om.
Voluit geil pijpen en tongzoenen en liet zich graag neuken.
Nauw en prachtig kutje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan