WHEM Laura babbelkont. Ervaringen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand die zichzelf aanprijst als babbelgraag of babbelkont zou'k al nooit bezoeken. Dat klinkt als iemand die gaat proberen het uur vol te lullen om zo weinig mogelijk te moeten doen...
 
Ik herinner me nog andere foto`s van haar met blond/paars haar, poserend op een rots. Staat nog op m`n lijstje van in het Hookers tijdperk, maar uiteindelijk nooit bij geweest. Als persoonlijke notitie staat er in m`n lijstje "niet goedkoop maar specialleke". 220€ is boven het budget dat ik voor een uur wens te spenderen, dus er moet wel "iets" geweest zijn in de reviews waardoor ze toch een plaatsje verdiende op m`n shortlist. Kan me helaas niet herinneren waarom, en geen enkele van de andere profiellinks die ik had van haar werken nog...

Voorzichtige conclusie is dat het geen fake profiel is en dat wat ze doet zeker niet verkeerd is, maar of het aan jouw wensen zal voldoen kan ik alvast niet beantwoorden...
 
Is een mooie en geile meid die mee geniet. bovendien nog slim ook . ik heb ze ooit mogen ervaren ?

ook beetje hoek af en deed ook wel af en toe GB herinner ik me .
 
Haha ik klikt echt alleen maar op dit draadje door de naam, aparte manier om jezelf aan te prijzen maar dus wel de moeite waard lees ik..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan