Recensie Laura, Diepenbeek 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mmimix

Wandelaar
Forumpionier
67
04/07/21
54
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-499178635.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben ongeveer een half jaar geleden bij Laura geweest in Diepenbeek. Dit is de laatste DVP die ik bezocht heb.

Ze ontvangt in champagnebar Mirage in Diepenbeek op de grote baan tegenover de lichten. Mirage is pas dicht geweest na een inval van de politie (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210413_94798600). Ik ben er sindsdien niet meer geweest (was voordien vaste klant, bijna wekelijks). Moest je langsgaan, zou ik voorlopig oppassen voor controles.

Er is een parking pal voor de deur bij Mirage. Bij afspraak ga je naar de voordeur en moet op de bel duwen (die lawaai maakt langs buiten...). Alles is omheind dus je zit heel discreet. Je wordt dan ontvangen door de gastvrouw van de bar of soms door het meisje zelf. Betalen kan met cash, maar ook met BC in de bar zelf. Als je betaald met BC moet je achter de toog in dus als er mensen in de bar zitten dan ben je gezien.

De kamers zijn allemaal hetzelfde ingericht. Meestal heel donker met rode backlight leds. Badkamer kan prive worden afgesloten, wc, douche met zeep, zuivere handdoeken enz; het staat allemaal netjes aangegeven. Is ook airco in de kamer. Deze hangen echter aan het plafond en je kan er moeilijk aan als je zelf niet heel groot bent; als je dan nog eens met een kleine dame bent... dan is het plan trekken.

Bij het afspreken vroeg ik uitdrukkelijk voor PZC en tongzoenen. Het PZC was tegen een meerprijs (25EUR), maar maakte mij niet uit. Bij het aankomen rekende ik af en wou de meerprijs geven maar toen ineens was PZC niet mogelijk. Ik zeg oké en ga de douche in. Toen ineens ging het wel maar voor 50EUR.

Natuurlijk had ik maar juist genoeg geld mee voor het neuken en de meerprijs... ging dus niet door, wat spijtig was aangezien ik speciaal hiervoor was gekomen. 50 EUR voor PZC is dan ook wel duur. Tongzoenen mocht ook niet, ondanks eerder via SMS bevestigd te hebben dit wel te doen... (operator?) Ze was erg kort en het leek haar weinig te interesseren. Je komt natuurlijk voor te neuken, maar als het met tegenzin is vanuit de andere partij creërt dat wel een negatieve setting...

Na het wassen op bed gaan liggen en begon ze me te pijpen met condoom. Dit was so-so, af en toe diep. Ze is skinny-fat met lekkere tieten, die wat groot zijn voor haar postuur. Volgens mij niet fake, voelde lekker vol aan en hingen (nog) niet. Tepelzuigen was te gevoelig. Vingeren mocht ook niet. Haar huid was niet heel zacht maar wat voller. Bij doggy heb je wel lekker overschot bij houvast ipv een knook.

Na klaarkomen stond ik op voor me te douchen. Er was nog wat tijd over; ze leek dan uitnodigend te vragen of ik nog eens wou. Na de teleurstelling van tervoren heb ik haar bedankt en ben doorgegaan. Meerdere keren klaarkomen is dus waarschijnlijk mogelijk.

Kortom, als je gewoon wilt batsen dan is dit ideaal. Buiten neuken is er niets echt gewillig. Voor mij geen GFE, ook grotendeels omdat het leek alsof ze vanaf het begin al met tegenzin begon. Lijkt ook te werken via een operator, aangezien valse beloftes.

Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan