Recensie Olga, Diepenbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mmimix

Wandelaar
Forumpionier
67
04/07/21
54
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/gigolo/olga-new-2.html
Totale kosten (in euro)
180 (+20 euro tip)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Olga op bezoek geweest bij Mirage.

Afspraak maken ging vlot. Haar profiel zegt 1m70, maar ze is eigenlijk 178-180cm.... stond ik dan lekker awkward met mijn 1m70 (ze was een grote kop groter als mij). Haar stem is vrouwelijk, maar zwaarder als de normale vrouw. Klinkt grappig, maar je moet haar een beetje beschouwen als een Oost Europese reus. Als je een fetish hebt voor grote vrouwen, moet je hier zeker gaan.

150 euro voor een uur + meerprijs van 30 euro voor pijpen zonder condoom. Ben 45 min binnengeweest (mocht langer blijven om het uur te bekomen, ben zelf vertrokken).

Na het wassen meteen op bed. Beetje voelen en strelen. Ze kust van top tot ... bijna boven. Ze wou niet kussen / tongen, waarschijnlijk vanwege covid. Ze kuste en likte overal buiten mijn gezicht dus in principe niet heel erg. Sommige dames "ontwijken" het super duidelijk wat gewoon een naar gevoel geeft.

Ze begon meteen stevig te pijpen en te zuigen (zowel aan de paal als de twee vrienden onderaan). Moest me inhouden of ik spoot al meteen tijdens voorspel, wat nogal uitzonderlijk is... Na bekomen gevraagd voor condoom om te doen.

Ze had echter alleen XXL maat condooms ofzo ... ik ben niet echt klein geschapen en het condoom bleef constant afschuiven ... Dit had dan ook nadeel tijdens het neuken. Cowgirl aan haar dikke tieten gezogen waarin ze flink meedoet. Na cowgirl geswitched naar missionaris, hier zet ze zichzelf ook vrij goed in, wel een lekkere ervaring ondanks het te grote condoom.

Uiteindelijk genoeg van neuken en terug beginnen pijpen (op mijn vraag). Hier heeft ze dan nog 10-15 min zitten trekken, likken, zuigen en deepthroaten. Voordat ik klaarkwam vroeg ze of ik in haar mondje wou komen. Heb ik dan ook gedaan.

Ik vroeg bij de afspraak uitdrukkelijk voor pzc. Ze maakte duidelijke afspraken over de meerprijs. Klaarkomen in mond was een extra geste van de dame - dit zonder meerprijs. Bij vertrek vroeg ze of ik nog wou terug komen. Bij binnenkomst zag ik nog enkele dames ronddraaien die op hetzelfde adres adverteren. Ik denk dat het nogal kalm is daar.

All in all, heel vriendelijke en oprechte dame. Geen bullshit. Zeker aanrader als de lengte je niet uitmaakt.
PS: fotos zijn zo goed als identiek als haar echte uiterlijk. De fotos die ze heeft staan zijn zwz photoshop maar in het echt (met haar naturel tint) ziet ze er nóg knapper uit.
 
Alweer een poos geleden (2-3wk) maar was hier voor een tweede EN derde keer geweest.

Vanaf de tweede keer was kussen en tongzoenen geen probleem. Telkens CIM tegen meerprijs. Ze is ondertussen weer naar Litouwen voor een paar maanden. Dit gaat vgm een toppertje worden van mij.

Zeker een aanrader. Laatste keer 2x klaargekomen, zelfs over tijd gegaan om m'n tweede lading te mogen schieten.
 
In de week 2x afspraak proberen te maken zonder reply. Vandaag haar eindelijk vast kunnen krijgen. Gesmst om 21.20, zei ze dat ze busy was tot 23.15. Ok, 2 uurtjes wachten…

Kom ik aan bij Mirage en was ze nog steeds busy. Blijkbaar ging ze nog minstens een uur bezig zijn… Zat al 2 uur met goesting in de broek dus ben dan maar door gegaan.

Tja, weet niet goed wat ik er van moet denken. Blijkbaar is ze 24/7 volzet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan