WHEM Laura, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frixit

Wandelaar
28
23/09/21
27
1
Wie heeft ervaring met deze Laura?
Advertentie ziet er veelbelovend uit:
Welkom, Ik ben Laura, een klasse dame met veelzijdige passie voor erotiek. Wil jij een bijzondere ervaring beleven? Jouw seksuele leven verrijken of intensiteit……
Uit Spanje, vermoed ik.
 
Ja nou die ervaring heb ik dus ook al 2 x gehad bij het landhuisje.
Klinkende advertenties, dame wordt gehaald en blijkt op de kamer of moeilijk te kunnen communiceren of vermelde diensten niet uit te voeren.
Mede daarom mijd ik deze plek...
[h3][/h3]
 
Jammer, ik had haar ook op het oog. Was de basis service ook niet in orde?

Bij het landhuisje weten de buitenlandse dames maar zelden wat er in hun profiel staat heb ik het idee. Wordt gewoon door het huis opgesteld met standaard teksten. Zonder reviews wil ik ze daarom eerst bij een voorstelrondje zien. Op die manier toch wel meerdere leuke dames tegengekomen, helaas werken ze er vaak maar kort.
 
Ik ben inmiddels ook bij Laura geweest. Vanwege de negatieve ervaring hierboven had ik mijn verwachtingen al wat bijgesteld.

Ze heeft een mooi lichaam en voor mijn gevoel klopt de leeftijd ook. Ze spreekt inderdaad maar enkele woordjes Engels, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik vond het persoonlijk wel een geslaagde date met haar. Voor een standaard (korte) date met pijpen & intiem is het wat mij betreft voldoende. Voor een GFE kun je denk ik beter verder zoeken.
 
Jammer, ik had haar ook op het oog. Was de basis service ook niet in orde?

Bij het landhuisje weten de buitenlandse dames maar zelden wat er in hun profiel staat heb ik het idee. Wordt gewoon door het huis opgesteld met standaard teksten. Zonder reviews wil ik ze daarom eerst bij een voorstelrondje zien. Op die manier toch wel meerdere leuke dames tegengekomen, helaas werken ze er vaak maar kort.
Dame biedt minimale service. Rechtoe-rechtaan, voor alles moest worden bijbetaald. Ik had een uur betaald, stond binnen een half uur weer verbaasd buiten.
 
Ik ben inmiddels ook bij Laura geweest. Vanwege de negatieve ervaring hierboven had ik mijn verwachtingen al wat bijgesteld.

Ze heeft een mooi lichaam en voor mijn gevoel klopt de leeftijd ook. Ze spreekt inderdaad maar enkele woordjes Engels, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik vond het persoonlijk wel een geslaagde date met haar. Voor een standaard (korte) date met pijpen & intiem is het wat mij betreft voldoende. Voor een GFE kun je denk ik beter verder zoeken.
Vrij onwaarschijnlijke recensie dit. De foto's wijken sterk af van de dame in kwestie.
 
Volgens mij zijn we het gewoon eens. Ze is geen GFE dame en meer van de snelle wip. Afhankelijk van wat je zoekt kan dat goed of slecht zijn.

Dat ze jou na een half uur al buiten heeft gewerkt valt natuurlijk niet goed te praten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog een keer bij haar terug geweest, in de hoop dat het zou gaan zoals de vorige keer maar helaas. Echt wat een drama. Ze was moe en niks mocht. Ze heeft me zo snel mogelijk de deur uitgewerkt. Wat mij betreft dus ook een te mijden dame nu.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond voor de eerste keer naar Landhuisje en afspraak met Laura.
Wat een desillusie. Aan de balie 140 euro betaald en toen wachten op Laura.
Wat een desillusie. Laura spreekt alleen Spaans en alles is meerprijs. Wat een afknapper, rampzalige sex en na een half uur weer buiten...190 euro armer. Laatste keer Laura en ook laatste keer Landhuisje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan