Recensie Laura/Lisa, Hoensbroek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frits1974

Newbie
22
30/10/23
9
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hoog-libido-11.html
Totale kosten (in euro)
50/120
Regelmatig bij deze dame geweest. Adverteerd op chatgirl/ Redlights. Lieve dame met flinke buik en borsten. Lekker om te beffen, fris gewassen kutje. Pijpt redelijk diep, en laat zich gewillig vullen.

Is zij Laura van redlights NL?
Was idd niet fris en onverzorgd. Eenpersoonsbed met vuil laken.Mocht wel in haar mondje klaarkomen maar durfde haar niet te beffen en te neuken.. thuisontvangst Heerlen

Is zij Laura van redlights NL?
Was idd niet fris en onverzorgd. Eenpersoonsbed met vuil laken.Mocht wel in haar mondje klaarkomen maar durfde haar niet te beffen en te neuken.. thuisontvangst Heerlen
Ja is ze. Herken de negatieve indruk niet. Bij mij fris gedoucht en bed was zuiver. Bezoek haar binnenkort weer.

Haar regelmatig bezocht. Hygiene wisselt sterk, van net uit douche, tot onverzorgd. Woning is ook zo. Veel mogelijk en pijpt beetje met droge mond. Slikt als je het zegt, doet het liever niet. Maar is een lieve meid, die je tevreden wil houden.

In het verleden enkele keren bij haar geweest. Toen was het nog redelijk.
In december 2024 afspraak gemaakt via de app voor paar dagen later.
Stuurt ze s avond appje of ik haar wat geld wil sturen want ze willen eten halen...
Omdat ik haar dus beetje kende, dat gedaan en dat zou dan verrekend worden met de date ( overigens kon toen alleen pijpdate ivm medische redenen).
Eve later weer bericht met het verhaal dat ze het geld wat ik overgemaakt had niet aan kon vd rekening, of ik dan alsnog 25 euro wilde overmaken naar rekening van zoon. Nou ook dat gedaan, en afgesproken dat het dan wel een goede date moest worden, met 2 keer klaarkomen. Ze gaf aan de tijd er voor te nemen... De dag vd afspraak: ze liet me binnen en meteen naar klein slaapkamer met 1 persoons bed. Niet opfrissen, niets te drinken aangeboden, vroeg hoe ik het wilde. Staand pijpen of op bed liggen. Voor dat laatste gekozen, maar ja , zij moest natuurlijk ook op bed maar dat was geen succes. Na 10 minuten begon ze al te klagen dat haar benen etc zeer deden. Dus ff trekken en klaar. Ze maakte ook geen aanstalte om nog eens te beginnen. Dus kleren aan weg.
Nog vreemder: 1 of 2 dagen daarna stuurde ze mij app of ik benzinegeld wilde overmaken want kind zou in ziekenhuis liggen en zij wilde daarheen....Nou ik dacht het dus niet. Toen kwamen er heel wat verwensingen van haar kant.
Heb haar uiteindelijk maar geblokkeerd.

Terug
Bovenaan Onderaan