WHEM Laura Zaandam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
29/09/21
8
4
Wie heeft er ervaring met Laura uit Zaandam advertentie twijfel ik een beetje aan en er is geen foto. Heb wel een mailtje gehad met foto en ziet er piekfijn uit, maar doet heel veel voor weinig geld. Graag jullie feedback.
 
Deze dame bezocht. Ze lijkt precies op de foto's, dat betekent dus dat ze ontving in een sexy lingerie setje en dezelfde make up laag als op de foto's, ik kon het wel waarderen.

Verder heeft ze een typisch Latina lichaam, fake borsten, stevige kont.

Ik was getriggerd door haar massage vermelding. Bij binnenkomst eerst even douchen. Schoon apt. Spreekt vooral Spaans, een beetje Engels. Ze wilde vooraf eerst bewonderd en aangeraakt worden. Daarna op bed. Redelijke btb massage. Niet heel erotisch, wel prima voor de spieren. Vervolgens omdraaien. Eerst Russisch en aftrekken. Met ballen spelen en vervolgens pijpen (zonder). Pijpt niet diep, doet het voorzichtig. Lekker ballen en perineum likken. Van mij mocht dit wel een tijdje doorgaan maar ze wilde daarna perse geneukt worden. Ik vond de massage en pijpen wel prima maar kwam haar tegemoet. Missionaris en doggy style geneukt. Daarna aangegeven dat ik weer haar handen en mond wilde. Opvallend genoeg vond ze het niet erg en ging weer verder. Lekker olie op m'n lul en aftrekken, ook ballen en perineum weer meegenomen. Uiteindelijk Russisch klaargekomen.

Heel vriendelijke dame, je moet houden van het peren lichaam, wil het naar je zin maken (biedt wat te drinken) en ook nog achteraf samen douchen. Al met al 7/10.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.269
Leden
34.037
Nieuwste lid
LucaBrassi
Terug
Bovenaan Onderaan