Recensie Lauren, Dreamgirls, Bergen op Zoom 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lauren top wijfie!
Ik ben nu 3 keer geweest de tijd vliegt als je binnen bent. Het klikt tussen ons schijnbaar. Voor mij een genot in iedergeval. Hoop dat snel onze agenda's matchen zodat ik haar weer te ontmoeten.
Ik lees ook mindere of slechte recessie. Het zal dan wel niet klikken of is ze niet wat je zoekt. Voor mij een topper en ook voor andere lees ik wel.
Maarja niet iedereen is zo te vrede. En als je een keer een slechte ervaring heb. Hoe vaak moet daar over blijven klagen. Lijkt mij onnodig en overbodig.
 
Lauren ook paar keer bezocht,
Al is dat al weer tijdje terug en zag ze er toen
nog sportiever en fitter uit.
Nu best al stukje voller.
Nu zal ik niet meer met haar gaan.Ze weet toch de sfeer breken , dat je er niet met een fijn gevoel van de kamer gaat.
Tongzoenen wou ze met mij niet doen.
Je kiest beter Nancy daar.
 
Na het lezen van al deze negatieve berichten moet ik eigenlijk wel lachen. Ik werk al vanaf het begin bij Dreamgirls en ik heb in de afgelopen jaren veel vaste klanten opgebouwd die regelmatig bij mij langskomen voor een leuke date.

Als ik werk zit ik meestal volgeboekt met afspraken met voor mij bekende klanten en komt het zelden voor dat ik mij aan passanten moet voorstellen.

En het is ook vreemd dat er zoveel negatief geschreven wordt en er geen meldingen/ klachten worden gemeld bij de gastvrouw.

In het verleden heb ik een knie blessure gehad en kon ik niet in alles mee gaan wat de klant wilde. Dit is altijd mede gedeeld aan de klanten voordat we naar de kamer gingen.

Een paar jaar gelden was er 1 klant die zwaar verliefd was op mij en die schreef me op Hookers helemaal de hemel in en vervolgens met een andere nickname ging hij negatieve recensies schrijven in de hoop dat hij mij voor zichzelf had. Ik hoop dat de moderator op dit forum hier ook aandacht voor heeft.

Daarnaast vergeten sommige klanten dat er wel een klik van beide kanten moet zijn om een geslaagde date te hebben. Respectvol omgaan en persoonlijke hygiëne spelen daar ook een rol bij.


Fijne feestdagen en ik wens een ieder toe wat ze mij ook toe wensen in 2023
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan