Recensie Lauren, Dreamgirls, Bergen op Zoom 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peterdater

Newbie
3
04/08/21
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/lauren/
Voor de tweede keer een noshow meegemaakt bij dit privehuis. En als het nou nog in de buurt was, maar Bergen op Zoom is ver voorbij de rand van de beschaafde wereld.

Een paar weken geleden met deze dame afgesproken. Iets voor de afgesproken tijd mezelf gemeld bij de balie. Daar kreeg ik de boodschap dat Lauren helaas later zou komen die dag. Hoeveel later? Een uurtje of zo. Het kon ook eerder zijn. Maar het kon ook later worden. De dame aan de bar had geen idee. Of ik wilde wachten? Nee, dat wilde ik niet. Geen drankje werd aangeboden. Geen alternatief meisje. Helemaal niets.

Vandaag nog maar eens geprobeerd. In de tussentijd veel recencies op andere fora gelezen over deze dame en nieuwsgierig geworden of ze er echt uitziet als bodybuildster en of ze nou echt zo arrogant is als wordt beweerd. Twintig minuten voor de afgesproken tijd appt de planner; tot straks!. Tien minuten voor de afgesproken tijd stap ik binnen en krijg ik van de dame achter de bar te horen dat ze slecht nieuws heeft......Lauren was deze keer wel verschenen, maar de dame achter de bar had slecht gepland. Ja ze kende mij ook niet en wist dus niet of ik zou komen. (Rare reden.) En de vorige klant had bijgeboekt dus of ik veertig minuten wilde wachten......... Opnieuw geen drankje en niet uit zichzelf met alternatieven. De meisjes die ik in gedachten had waren er niet. Dus ofwel wachten, ofwel weer terug naar de beschaving. Ik koos het laatste. Er zijn genoeg clubs in Nederland waar je wel een afspraak kunt maken. In Bergen op Zoom in elk geval niet. Daar is een agenda blijkbaar indicatief. Als het meisje al komt opdagen tenminste.
 
met mij precies hetzelfde..
had Lauren ook wel eens willen ontmoeten..er stonden op Hookers verschillende ervaringen..van geweldig tot verschrikkelijk..
mevrouw zat met een blessure ,maar ging toch werken..met het gevolg dat bijna niks meer mogelijk was etc..
adverteerd met anaal..maar dan kwam er 150 bij(?)..
en aan de andere kant ervaringen ofdat ze den vleeschgeworden sexgodin was..dus nieuwsgierig geworden..
ik op een dag gebeld ,toen ze gepland stond.vanaf 11.00u ,'nee Lauren is er vanaf 16.00u pas' ..'zal ik u vastleggen?'..
nou ben ik niet helemaal van gisteren dus belde ik weer om 16.30u..'nee ze is er niet ,ze heeft afgebeld'..
je zult maar 100 km moeten rijden voor haar..en een afspraak hebben ingepland om pakweg 17.00u..
moet ik eens doen..'jullie kozijnen worden maandag gesteld ,als ik zin heb..maar misschien ook niet..ik kijk wel,..bel anders eerst maar ok?'..
zal best goedkomen dan..
 
Voor de tweede keer een noshow meegemaakt bij dit privehuis. En als het nou nog in de buurt was, maar Bergen op Zoom is ver voorbij de rand van de beschaafde wereld.

Een paar weken geleden met deze dame afgesproken. Iets voor de afgesproken tijd mezelf gemeld bij de balie. Daar kreeg ik de boodschap dat Lauren helaas later zou komen die dag. Hoeveel later? Een uurtje of zo. Het kon ook eerder zijn. Maar het kon ook later worden. De dame aan de bar had geen idee. Of ik wilde wachten? Nee, dat wilde ik niet. Geen drankje werd aangeboden. Geen alternatief meisje. Helemaal niets.

Vandaag nog maar eens geprobeerd. In de tussentijd veel recencies op andere fora gelezen over deze dame en nieuwsgierig geworden of ze er echt uitziet als bodybuildster en of ze nou echt zo arrogant is als wordt beweerd. Twintig minuten voor de afgesproken tijd appt de planner; tot straks!. Tien minuten voor de afgesproken tijd stap ik binnen en krijg ik van de dame achter de bar te horen dat ze slecht nieuws heeft......Lauren was deze keer wel verschenen, maar de dame achter de bar had slecht gepland. Ja ze kende mij ook niet en wist dus niet of ik zou komen. (Rare reden.) En de vorige klant had bijgeboekt dus of ik veertig minuten wilde wachten......... Opnieuw geen drankje en niet uit zichzelf met alternatieven. De meisjes die ik in gedachten had waren er niet. Dus ofwel wachten, ofwel weer terug naar de beschaving. Ik koos het laatste. Er zijn genoeg clubs in Nederland waar je wel een afspraak kunt maken. In Bergen op Zoom in elk geval niet. Daar is een agenda blijkbaar indicatief. Als het meisje al komt opdagen tenminste.


Niet goed zoals ze dit hebben aangepakt. Klanten kunnen veel reistijd hebben, maar misschien hebben ze veel no-show types?
Lauren heeft een atletisch postuur, geen bodybuilding uiterlijk. Arrogant, nee, wel heeft ze erg veel energie en is een nette dame en verzorgd.
 
Ik ben bij Lauren geweest en het is een hele lieve en knappe meid om te zien. Ik had kort voor mijn bezoek gebeld en ze was er. Bij binnenkomst kwam ze direct op me af en stelde zich voor. Bij de barvrouw afgerekend en mee naar de kamer. Eerst gedouched, terwijl Lauren het bed opmaakte en een kletspraatje maakte. Ze had inderdaad een blessure, maar had dat al direct bij binnenkomst gemeld. Lauren is erg schoon en heeft een sportief vrouwelijk figuur. Ik zou een bezoekje aan haar zeker aanraden!
 
Over Lauren is in het verleden zo veel gelogen dat het bijna lachwekkend is. Zo was er vermeend drugs gebruik, arrogant en noem maar op.
Zoals ik haar ken is ze een heel prettig persoon, volle bak inzet en een lief karakter. Haar lichaamsbouw moet je van houden, ze is/was redelijk gespierd maar heb haar al lang niet meer gezien. Voor mij was ze altijd een van de toppertjes in het vak.
 
Ik ben bij Lauren geweest en het is een hele lieve en knappe meid om te zien. Ik had kort voor mijn bezoek gebeld en ze was er. Bij binnenkomst kwam ze direct op me af en stelde zich voor. Bij de barvrouw afgerekend en mee naar de kamer. Eerst gedouched, terwijl Lauren het bed opmaakte en een kletspraatje maakte. Ze had inderdaad een blessure, maar had dat al direct bij binnenkomst gemeld. Lauren is erg schoon en heeft een sportief vrouwelijk figuur. Ik zou een bezoekje aan haar zeker aanraden!
Die blessure is ook al van jaren geleden trouwens
 
Op een gegeven moment (nu zo'n 2 jaar geleden denk ik) was er inderdaad een soort gedoe rondom Lauren op hookers. Er was toen in ieder geval een wandelaar die toen verliefd op haar was en nogal snel dingen op de spits dreef als het over Lauren ging. Tot die tijd waren de berichten eigenlijk zonder uitzondering positief, maar rond die tijd kwamen er steeds vaker berichten die ook een andere kant lieten zien. Vooral te laat komen was een ding bij haar alsmede volstrekte ongeïnteresseerdheid. Sommigen hebben toen beweerd dat ze drugs zou gebruiken, maar dat is terecht door de forumleiding verwijderd.
Over die blessure: de grap is dat ze bij mijn bezoek ook een knieblessure had, maar me gecowgirled heeft dat het een aard had. Nooit meer zoiets meegemaakt.

Anyway: het is kennelijk echt een mixed bag bij Lauren. En om ook weer eens een goed bericht te lezen, daar ben ik alleen maar blij mee. Ik wil er hoe dan ook nog eens langs.
 
Ik ben bij Lauren geweest en het is een hele lieve en knappe meid om te zien. Ik had kort voor mijn bezoek gebeld en ze was er. Bij binnenkomst kwam ze direct op me af en stelde zich voor. Bij de barvrouw afgerekend en mee naar de kamer. Eerst gedouched, terwijl Lauren het bed opmaakte en een kletspraatje maakte. Ze had inderdaad een blessure, maar had dat al direct bij binnenkomst gemeld. Lauren is erg schoon en heeft een sportief vrouwelijk figuur. Ik zou een bezoekje aan haar zeker aanraden!

Wat bedoel je met sportief- vrouwelijk? Fitgirl achtig?
 
Fitgirl is wel de correcte omschrijving ind.
Ze ziet er nog steeds mooi afgetraind uit, maar wat minder bodybuilding lichaam zeg maar.
Nog steeds een schat van een mens en betoverend mooi.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik was vandaag bij Lauren geweest voor 30 minuten proberen. ze was zeer passief en afstandelijk. Tongzoenen doet ze niet en ze klacht over elk positie die je wilt met haar nemen. Ik was gestopt en weggegaan want door haar passieve houding had ik geen zin meer in sex en mijn heer kon niet stijf blijven. Deze meid gaat mij nooit meer zien.
Gelukkig heb ik haar maar 1/2 uur geboekt :)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben ook lang geleden eens bij haar geweest. Vond haar ook erg passief en bijna niks mocht. Pijpen was gehaast en ik mocht mijn hand niet op haar hoofd leggen, heeft me uiteindelijk wel nog klaar gereden. Wat ze wel redelijk lekker deed. Alleen erg jammer van de rest.

Voor mij geen herhaling.
 
Ik vind haar ook te veel praten over onnodig onderwerpen om je tijd snel te laten verlopen en ze zorgt dat je snel uit de kamer verdwijnt en hup !! weer de volgende slachtoffer ! Dit is gewoon oplichten in sexdomein 😏 Let op !
 
Ja klopt! ik heb dit aan Karin doorgeven, die was gelukkig aanwezig bij DG.
Sorry! Ik vind eerste Lauren niet echt een hele mooie vrouw en ten tweede haar service is 0,000...😏
 
Klopt, ze praat veel en ook op onhandige momenten. Ik wilde eigenlijk switchen van dame want ik gaf aan dat ik het niks vond. Toen waren er geen andere dames beschikbaar, ik had hoge nood dus toch maar geprobeerd het beste er van te maken. Zonde van mijn geld. Maarja kan wel eens gebeuren.
 
heb dus een soortgelijke ervaring met haar..
vorig jaar ..of iets in die richting..heb er nooit iets over geschreven omdat sommige mannen er lyrisch over waren..
vond haar lichaam wel mooi ,daar niks over ,het is een knappe dame..ze had al snel gezien dat ik ook train..en daar begon ze dus over te ratelen
crossfit zus..fitnessen zo..
maar daar kwam ik niet voor..
zat ook niet op 1 lijn met haar ..want ik heb niks met die crossfit bullshit..
pijpen zonder moest ik flink voor bijbetalen..(maar ja ,when in Rome?)..en dat sloeg inderdaad nergens op..tussendoor gaf ze nog even aan dat ik haar ook anaal mocht nemen voor ik meen 150 extra (?)..want met mij wilde ze dat wel..
heb haar volgens mij in missio genomen nadat doggy bij haar niet ging vanwege haar knie of been blessure..waarschijnlijk vanwege sets van 100 airsquats tijdens het crossfitten
ik had na 10 minuten eigenlijk al geen zin meer in haar..optik fick my ass..zelfs dat viel slecht
ben niet eens klaargekomen ,heb mijn flesje water opgedronken en ben naar mijn vaste dame gereden in BOZ voor een pijpdate..
heb niks gezegd tegen de uitbaatster ..zag ze waarschijnlijk aan mijn mood wel..
Lauren moet iets anders gaan doen..fitnessinstructrice of een nagelstudio ofzo..
maar dat betaald zo goed niet natuurlijk..
was overigens best moeilijk plannen met haar,..de eerste keer dat ik probeerde ..kwam ze pas NA 16.00u ,de 2e keer had ik een afspraak en bleek ze ziek
nu is BOZ niet zo ver voor me..maar je zult maar een uur moeten rijden..sta je er mooi op
 
Hmmm dit is zo'n meisje die nog op lijstje staat, maar neig nu toch naar niet doen. Wat is flink bijbetalen voor PZC? 50 euro is redelijk gangbaar, vraagt ze daar nog meer voor dan? En 150 voor anaal is wel high end inderdaad.
 
vroeg ze aan mij ook of ik pzc wou, voor 50 euro. Dat vind ik belachelijk veel, kun je de beste pijpster zijn maar dat zou ik nooit betalen daarvoor. Bij haar zou ik dat al helemaal niet doen want het pijpen is gewoon niet goed. Ik zou een andere dame uitkiezen als je goede blowjob wilt hebben.
 
Ik ben verrast dat er zoveel negatieve recensies over Lauren wordt geschreven. Ik persoonlijk kan mij daar niet in vinden. Al meerdere keren met Lauren afgesproken en telkens weer een heerlijke date.

Wat een heerlijk slank lijf en prachtige stevige borsten, zo mooi gevormd. Knappe, spontane meid.
 
Nu 2 keer bij Lauren geweest, en de 3de keer gaat ook snel komen.(herhalingsgevaar: voor mij erg groot)
Na haar foto's gezien te hebben was mijn intresse gewekt. Wat een super mooie billen. Niet dat de rest van haar lichaam minder is. Bij de eerste ontmoeting was ik blij verrast ze was nog mooier dan de foto's. Waar ik al snel achter kwam ze is ook leuk en spontaan is dat zie je niet op de foto's. Kortweg een super GFE. Ze klets ook lekker. Lauren stelt je echt op je gemak en de tijd vliegt als je bij haar bent.
Wat en hoe we elkaar verwend hebben blijft tussen Lauren en mij.
Maar in 1 woord ze is Hemels. en de 2de was nog beter.
 
Heel bijzonder de post van vorige schrijver
1 post in zijn actieve carrière en lid geworden 14-12-22
Kortom een waarheidsgehalte van niets
Lauren is echt te mijden heren
 
Ja is zeker een bijzondere post na dit gelezen te hebben ga ik ook even reageren wellicht kan ik iemand anders vooraf goed informeren voordat hij langsgaat bij deze dame.

Recentelijk ook geweest bij Lauren dit aan de hand van de foto's op de website van DreamGirls en vooraf wat onderzoek gedaan naar deze dame. Toch naïef over wat sommige over haar te melden hadden en besloten om afspraak te maken voor een uurtje. Ik ben vaker bij DG geweest bij enkele dames altijd lekker en goede service gehad en de een wat beter dan de ander maar dat houd je altijd wel, dus ik dacht ach wat kan er mis gaan en ging volle moed en en veel zin naar DG ;)

Eenmaal daar was het een chaos ze had een klant afgewerkt en liep zonder lingerie met een baddoekje op me af om me mee te nemen. Geen lingerie aan ze was niet voorbereid - ik wilde de diensten doornemen TZ is dit mogelijk? Haar antwoord dit zullen wij wel zien dan... Het figuur van de fotos kwam niet meer zo over ze lijkt een beetje voller.

Ze bleef maar door praten echt over van alles ze ging de kamer/bed nog schoonmaken van de vorige klant en bleef maar door praten over de troep en waar ze vandaan komt en dat de airco niet goed staat ingesteld. Werd hier niet echt opgewonden door :)

Ze ging voor echt alles tijdrekken doormiddel van vaak te praten en te zoeken naar middelen waarover ze kan klagen , het bed de lakens verschuiven , de airco is te koud en nu te warm... even kijken hoe werkt dit apparaat weet jij dit misschien kan jij kijken???!!!

Eenmaal zo ver begon ik eindelijk met haar kutje te likken ik dacht eindelijk we gaan wat doen.. nou ze begon continu te praten over echt van alles tijdens een korte likbeurt want na 1-2 minuten draaide ze zelf om en stond ze op om weer naar de airco te kijken. Ik dacht een idee om haar stil te krijgen is dat ze is even moest pijpen nou ze was niet gemotiveerd om te beginnen en ze had volgens haar te weinig condooms beschikbaar in de kamer, begon ze daar weer over te zeuren. (leek wel of het mijn probleem werd). Ze begon met pijpen nou echt de slechtste pijpbeurt die ik ooit heb gehad was een beetje losjes in de mond totaal geen beleving te vinden. Ik dacht nou dan stuur ik wat bij, ze stopte gelijk en begon moeilijk te reageren met "ik bepaal en je handen moeten van mij afblijven niet aan mijn haren zitten, geen nek kusjes of aan mijn schouders zitten etc.". ik dacht ... waar ben ik beland... nooit meegemaakt. Ik wilde TZ zoals in begin besproken haar reactie; nee dat doe ik niet aan wat er op de site staat klopt niet er staat zoveel op gaf ze aan. weer een probleem (waarom niet direct in het begin vermeld?) .. alles werd een discussie met haar -wekte niet echt mijn sexlust meer op.

Dan maar neuken, misschien gaat dat beter. was ook niet veel soeps ze trekt haar lichaam vaak terug/weg en kijkt weg naar de muur echt raar.. Toen begon ze over dat condooms gewisseld moeten worden gaat ze dat onderwerp weer minuten lang bespreken, en dat zij naar voren moet om meer condooms te gaan halen.... Toch weer condoom gewisseld dat moest anders wilde ze niet verder was niks mee aan de hand.

Er is nog veel meer gezegd door haar het leek wel of ze wat op had haar ogen waren vrij rood ze kwam erg hype en brutaal over en alles werd een discussie.

Ik kan er nog een heel verhaal over kwijt kortom ik ga nooit meer naar Lauren, ik raad het ook iedereen af die naar goede service en lekker sex zoekt ik vond het echt zonde van het geld.
 
Laatst bewerkt:
Zeer herkenbaar
Lauren kan beter een praatgroep beginnen voor gefrustreerde sex werkers
Continu klagen, puffen, steunen, maar daadkracht is ver te zoeken
Meisje kan beter een carrière switch maken en bij Jumbo achter de kassa
 
Heel bijzonder de post van vorige schrijver
1 post in zijn actieve carrière en lid geworden 14-12-22
Kortom een waarheidsgehalte van niets
Lauren is echt te mijden heren
Bij meiden die in dit privehuis werken is dit sowieso opvallend vaak. Heel veel zeer positieve reacties van leden die op dezelfde dag een account hebben gemaakt. Vind dreamgirls overigens zelf een prima privehuis waar veel echt leuke meiden werken
 
Lauren is een top vrouw
Een vlotte babbel ze staat voor heel veel dingen open als je het maar op een nette manier vraagt. Ik heb heel veel lelijke recensies gelezen maar volgens mij klopt hier niet alles van. En als iemand een slechte ervaring met een dame heeft dan zijn er nog andere dames en hoef je niet zo lauren in de grond te drukken. Je moet blij zijn dat je überhaupt met haar naar de kamer mag gaan. Ze is een spiegelbeeld van de klant ik kom al een jaar bij haar en heb het naar me zin en geen klachten. Het is altijd van 2 kanten. Voor mij blijft zij een topvrouw. Iedereen ervaart het op zijn eigen manier . En als iemand iets slechts heeft ervaren dan zal hij dat wel verdiend hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan